2019-06-19, 21:31
Medlem
Tidigare idag har du som vanligt upprepat att contrails bara kan bildas på låg höjd när flygplan stiger vid flygplatser medan det du kallar chemtrails släpps ut på 15000 m höjd.
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
contrails skapas när flygplan stiger vid flygplatser.. dvs enbart på en specifik höjd där dom stiger.. dvs ingen jävla marchhöjd
Citat:
chemtrails sprayas ut på cirka 15 000 meters höjd.
Nu hänvisar du till en film som visar contrails skapade på hög höjd och enligt dina påståenden tom ovan 15000 m höjd... (vilket är högre än marchhöjd för trafikplan)
Citat:
Videon visar ett chemtrail på en lägre höjd än contrailet brevid.
Nu håller du alltså äntligen med om att contrails bildas på hög höjd.
Senast redigerad av Prudent 2019-06-19 kl. 21:34.
Citera
2019-06-19, 21:46
Medlem
madtops avatar
Citat:
Konstigt att det finns kvarliggande contrails i den där videon där ett flygplan skapar ett dunstande contrail på en högre höjd än det kvarliggande (enligt mitt perspektiv).

Snacka om att flytta målstolparna...

Nyss påstod du att chemtrails finns på 15000 meters höjd och att contrails endast skapas på låg höjd. Du är en idiot som inte ens kan vara konsekvent i ditt dravel.

Och vad vi kan ta till oss är att du nu insett att contrails kan skapas på hög höjd samt att ditt dravel om 15000 var en ren lögn.
Citera
2019-06-19, 22:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Snacka om att flytta målstolparna...

Nyss påstod du att chemtrails finns på 15000 meters höjd och att contrails endast skapas på låg höjd. Du är en idiot som inte ens kan vara konsekvent i ditt dravel.

Och vad vi kan ta till oss är att du nu insett att contrails kan skapas på hög höjd samt att ditt dravel om 15000 var en ren lögn.

Är ni verkligen så jävla puckade att ni anser att jag försökt framföra att chemtrails ENBART sprayas ut på 15 000 meters höjd?

Jag skådat flygplan som kört extremt lågt och sprayat chemtrails.. dom FLESTA ses dock på hög höjd.

En sak som vi aldrig har sett är dock dunstandande contrails som är vågräta.. dom ligger lixom alltid kvar i skyn när dom är vågräta.

Kan ni som "vet" förklara varför "contrailet" i videon är kvarliggande samtidigt som ett flygplan på högre höjd kör förbi och skapar ett contrail som försvinner på några sekunder?

Varför ser dom helt olika ut för när dom är samma sak?

Varför väljer det lägre spåret att ligga kvar i skyn och sprida ut sig med vinden i olika riktningar medans det andra spåret är spikrakt och försvinner på några sekunder , och verkar inte påverkas av vinden.

Är ni säker på att det är samma sak fast dom inte ser ut som varandra?

Vad är det för vetenskapliga teorier som förklarar varför det finns videos som visar "kvarliggande contrails" brevid vanliga contrails som dunstar på några sekunder?

Är det kylan eller luftfuktigheten som gör att de två olika spåren beter sig och ser annorlunda ut jämfört med varandra?
Senast redigerad av KungPungPat 2019-06-19 kl. 22:13.
Citera
2019-06-19, 22:06
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Det finns en nysläppt video som behandlar bland annat chemtrails men också geoengineering i allmänhet här.

Nu har jag själv inte kollat på hela videon ännu och hinner tyvärr inte kolla klart ikväll, men tänkte att det kunde vara av intresse.
Citera
2019-06-19, 22:15
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Jag har hört om din teori som säger att du sett kvarliggande contrails sen 70-talet.
Jag föddes på 80-talet och såg inte ett enda sträck i skyn fram tills början av tredje världskriget som startade med ett 9-11.
Jag kan därför inte säga nånting om de kvarliggande contrails i skyn som du såg på 70-talet.. för ingen annan har sett dom.

Klart att du får större spridning om du släpper ut nånting på 10 000 meter höjd.

Dom behöver inte spraya nanorobotar för att utrota er.. ni kommer ändå injicera mikrochippet när bankerna tar bort kontanthanteringen globalt efter nästkommande "terrorattentat" som skall likna 9-11 bara för att få folk att förstå att det är dags nu att bekämpa terroristen genom att bli miljonär som har mikrochip i högerhanden. Det är nog ända sättet att stoppa den läskiga terroristen.. genom att dela ut pengar till alla som vill bli rika och fortsätta arbeta med chip i handen.

Dom sprayar för att terraforma Jordens atmosfär eftersom dom inte är människor, och dom behöver därför ändra atmosfären för att likna deras hemplanet, för att kunnna andas på Jorden.

Du säger att du inte sett det innan 2001 kan det inte vara så att du inte tänkte på det alls innan du såg information om detta runt 2001?

Alltså att du inte valde att titta efter detta förän du läste en konspirationartikel om det och på det sättet fick du för dig att du inte noterat detta alls innan?
Citera
2019-06-19, 22:27
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Du säger att du inte sett det innan 2001 kan det inte vara så att du inte tänkte på det alls innan du såg information om detta runt 2001?

Alltså att du inte valde att titta efter detta förän du läste en konspirationartikel om det och på det sättet fick du för dig att du inte noterat detta alls innan?

Absolut inte. Jag föddes på 80-talet och växte upp med en sky som var totalt fri från sträck eftersom jag växte upp där det inte finns flygplats.
När jag blev myndig så var redan chemtrailprojektet igång med massa spår i skyn även där jag växte upp.

Förnekarna som bor i storstäder är såklart de största förespråkarna för att dom alltid sett spår i skyn.. vilket även jag gjorde när jag som barn reste till Stockholm och såg contrails vid Arlanda och frågade min mor varför, eftersom jag själv aldrig hade sett spår i skyn. Min mamma som växte upp i Stockholm förklarade att hon alltid sett sträck efter flygplanen vid Arlanda, och att det var normalt där.

Folk som växt upp under en sky som varit spårfri , har enklare att greppa skillnaden mellan contrails och chemtrails.. eftersom vi aldrig såg contrails innan chemtrailsen dök upp medans folk från storstäder påstod att dom alltid sett spåren lol. Vi från mindre städer har inte växt upp med contrails i skyn.. fast om ni bor i storstad så har ni troligen växt upp under enstaka contrails här och där.. vilket gjorde det lite svårare för er att förstå skillnaden mellan dom.

Visst kan jag förstå perspektivet som ni har gällande chemtrails ifall ni vuxit upp under contrails i en storstad...
men jag tror inte att storstadsfolket kan förstå hur folk som växt upp under en spårfri himmel helt plötsligt ser spår över hela skyn som alltid var spårfri där dom växte upp.
Citera
2019-06-20, 02:28
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Absolut inte. Jag föddes på 80-talet och växte upp med en sky som var totalt fri från sträck eftersom jag växte upp där det inte finns flygplats.
När jag blev myndig så var redan chemtrailprojektet igång med massa spår i skyn även där jag växte upp.

Förnekarna som bor i storstäder är såklart de största förespråkarna för att dom alltid sett spår i skyn.. vilket även jag gjorde när jag som barn reste till Stockholm och såg contrails vid Arlanda och frågade min mor varför, eftersom jag själv aldrig hade sett spår i skyn. Min mamma som växte upp i Stockholm förklarade att hon alltid sett sträck efter flygplanen vid Arlanda, och att det var normalt där.

Folk som växt upp under en sky som varit spårfri , har enklare att greppa skillnaden mellan contrails och chemtrails.. eftersom vi aldrig såg contrails innan chemtrailsen dök upp medans folk från storstäder påstod att dom alltid sett spåren lol. Vi från mindre städer har inte växt upp med contrails i skyn.. fast om ni bor i storstad så har ni troligen växt upp under enstaka contrails här och där.. vilket gjorde det lite svårare för er att förstå skillnaden mellan dom.

Visst kan jag förstå perspektivet som ni har gällande chemtrails ifall ni vuxit upp under contrails i en storstad...
men jag tror inte att storstadsfolket kan förstå hur folk som växt upp under en spårfri himmel helt plötsligt ser spår över hela skyn som alltid var spårfri där dom växte upp.
Jag växte upp i Örebro på 70-talet och det fanns contrails redan då och det fanns ingen flygplats med jetplan där då utan bara en gräsflygplats för segelflyg. Nuvarande flygplats byggdes först 1978 utan det var samma sorts vågräta strimmor på hög höjd som man kan se över Örebro idag.
Om det nu blir kondensstrimmor på låg höjd över Arlanda så är det djävligt konstigt att jag aldrig sett dem alla gånger jag varit på och i närheten av Arlanda.
Citera
2019-06-20, 04:40
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Jag växte upp i Örebro på 70-talet och det fanns contrails redan då och det fanns ingen flygplats med jetplan där då utan bara en gräsflygplats för segelflyg. Nuvarande flygplats byggdes först 1978 utan det var samma sorts vågräta strimmor på hög höjd som man kan se över Örebro idag.
Om det nu blir kondensstrimmor på låg höjd över Arlanda så är det djävligt konstigt att jag aldrig sett dem alla gånger jag varit på och i närheten av Arlanda.

Det där låter logiskt.. men bara i ditt egna huvud.

Du ser contrails överallt förutom vid Arlanda alltså?

Eftersom contrails skapas på en specifik höjd så kan man såklart se contrailsen från grannstäder i vissa fall.. så länge det inte är för långt ifrån flygplats.
Citera
2019-06-20, 08:45
Medlem
madtops avatar
Citat:

Hur förklarar du alla vittnesmål om att det fanns contrails långt innan 2000-talet?
Hur förklarar du alla äldre böcker, fotografier och filmer som visar contrails?

Citat:
Eftersom contrails skapas på en specifik höjd så ...

Vad tror du contrails är? Hur skapas de och vilken höjd är det du pratar om?

Är även lite nyfiken på hur du förklarar varför det inte skapas contrails på marschhöjd.
Vi vet att flygplanens avgaser innehåller stora mängder vatten, vi vet att vattenånga kondenserar när det är kallt och vi vet att det är mycket kallt på 10km höjd. Vidare vet vi att det skapas vanliga moln på 10km höjd.

Varför i hela världen kan inte vattenångan i avgaserna bilda moln? Hur kommer det sig att det kan bildas cirrusmoln på 10km höjd men inte contrails?
Citera
2019-06-20, 08:56
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du ser contrails överallt förutom vid Arlanda alltså?

Man kan se contrails vi Arlanda - men de strimmorna kommer från flygplan som på hög höjd passerar Arlanda. De strimmande planen befinner sig cirka 10km ovanför Arlanda.

Flygplan som är på väg att landa eller precis har lyft från Arlanda lämnar inte några strimmor efter sig. Det här är ju egentligen inget att diskutera utan det är ju busenkelt för de flesta att kolla upp, om man tar sig till en flygplats och spanar in lite plan blir man snabbt varse att dessa ytterst sällan dessa lämnar några spår efter sig.

Och det är lika enkelt att kolla upp vilka plan som lämnar strimmor efter sig. Spana in ett strimmande plan och kolla därefter upp det i mobilappen FlightRadar24. Gör man det så kommer man upptäcka att de strimmande planen uteslutande är helt vanliga passagerarplan som befinner sig på marschhöjd.

Här är ett exempel på ett strimmande flygplan i närheten av Arlanda som jag har spanat in och fotograferat:
http://i.imgur.com/8awlGgC.jpg
Enligt FR24 är det en Boeing 777 från det holländska flygbolaget KLM, ett passagerarplan på väg från Japan till Amsterdam och det befinner sig på marschhöjd (drygt 10km höjd).
Senast redigerad av madtop 2019-06-20 kl. 09:06.
Citera
2019-06-20, 09:24
Medlem
Citat:
Jag har redan hittat och delat med mig av en video som visar både chemtrails och contrails i samma videosekvens brevid varandra.

Spelar ingen roll om jag letar på videon igen, eftersom ditt minne lär inte komma ihåg det imorgon.

Så många år av chemtrails har påverkat folks minne.

Var i affärn häromdagen när två kunder framför mig glömmer sina produkter på rullbandet.
Vimsiga som aldrig förr. Dåsiga. Många år av chemtrail-regn har påverkat deras tankeförmågor.

Jag tycker inte att vi ska debattera detta fenomen eftersom allt redan har sagt en och två gånger.
Vi kan bara repetera det som redan sagts. Vilket är onödigt.

Ni pekar på SMHI och "vetenskapliga" teorier om vågaräta contrails..
jag pekar på utomjordingar bakom SMHI, politik , NASA och vetenskapsteori-industrin av lögner.

Har jag fel så ursäkta mig för att bevisen fick mig att veta istället för att tro på galna teorier.

Han ni fel så ursäkta er för att ni sumpade era liv och kommande liv.
Ok visst.. men jag frågar ju efter bevis på att contrails uppstår i samband med starter eftersom jag inte själv har lyckats se några. Om du kan visa på några sådana så hade det stärkt din sak avsevärt. Du pratar om hur dumt det är med teorier och fysik. Det du själv presenterar är bara ett diarréaktigt ordflöde - inga bevis alls. Jag har tittat efter contrails vid Skandinaviens största flygplats i flera månader nu utan att se ett enda. Har du något filmbevis där man ser contrails i samband med start eller är det bara skitsnack?
Citera
2019-06-20, 10:28
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Jag orkar inte lyssna eller läsa allt kring contrails och chemtrails, men det är förbannat mig klart att de sprayar oss eller något med något när det passerar ett flygplan som sprejar, drar en så tjock linje utav något att inte ens solen tränger igenom utan det blir ett streck utav skugga i linje med linjen den sprejar. Detta är allt annat än vattenånga kanjag säga.

Sedan när flertalet 5-20 flygplan flygit runt och gjort sina kryss i himlen utkalkulerat före vart solen ska nå om 30 min 1 timme så är hela himmelen täckt av en gråvit smörja. Vädermaniplulering att its finest.

Agenda 2026, 2030 7miljarder + människor ska bli 500m enligt eliten?
Så de vaccinerar oss utan vårt godkännande.

Eller så är planeten så uppvärmd på grund av Fukoshima och andra kärnkraftverk reaktorer så vi måste dimma ljuset och medvetet sänka värmen innan vi når vårt slut förfört på grund av överpopulation och miljöförstöring.

Något är skumt idag, men när alla är snuviga och det kliar i ögonen, många hostar, veckor månader efter extreme chemtrailande då är något skumt. Sen mängden av erat så kallad vattenånga som ger en tydlig skugga så stark, nääädu, de vill fan ha död på oss

Ni kan ju fortsätt springa runt och sjunga "er shall overcome" och hålla för ögonen och öronen lalallalalla.

Precis som när alla varnade för vilket skithål Sverige skulle bli om ni släpper in 3e världen. Och där är vi nu, Sverige är inte Sverige om 20år. Grattis. Nu förlorade ert land, snart förlorar mänskligheten mänskligheten. På grund av fega kräk, vart är polisen, vart är militären vart är forskare journalister nej just det alla vill bara ha sina jävla pengar in i det sista. Vi vet ju redan vilka som har alla pengar, och äger allting så inte så jävla svårt att fatta igen vad som är på gång.

Universitet off Harvard säger ju själva öppet att de vill de-populera världen och modifiera vädret. Gjort sedan 1980 talet. Wake Up ffs.
Senast redigerad av mystikernsmystik 2019-06-20 kl. 10:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in