2019-06-19, 15:03
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag är inte här för att debattera med teoritroende transhumanister.
Jag skrev om mitt perspektiv och hur jag upplevde starten av tredje världskriget när chemtrailsen och ett 911 hände i början av 2000-talet.. vilket sen evolutionerades till fler och fler transhumanister som injicerar maskiner i kroppen och förnekar chemtrails.

Klasskompisar började jobba direkt efter skolan. Jag själv vela veta varför krig händer , och därför började jag studera med startpunkten på Flashback där jag kunde läsa yttrandefrihet om krig som kriget mot droger.

Chemtrails började täcka skyn då. Den här tråden som skapades då på grund av det nya "fenomenet" som heter chemtrails.

Jag vela veta varför chemtrails händer och varför vissa pratar om morgellons och nanofibrer som skapar kopior av sig själv med hjälp av omvandling av organisk materia.

Det var först när jag hörde videon med mannen som förklarade om utomjordingarna bakom chemtrails och demokratin.. som jag förstod att det är både utomjordingar och människor som kämpar för att ett fåtal skattebetalare vill bli maskiner.. det är dom som pushar chemtrailsen liksom teorier som säger att chemtrailsen är contrails som alltid fyllt skyn.

Enligt eran "logik" så var det alltså i början av 2000-talet som cirka 10% av mänskligheten fick för sig att contrails i atmosfären inte alltid synts där.

Chemtrail-studenterna observerade ett ovanligt fenomen i skyn ovanför våra huvuden.. medans de troende trodde att vi alla sett fenomenet jämt bara att chemtrails-studenterna inte är lika observanta som de teoritroende chemtrailförnekarna som vet allt om hur mycket vågräta contrails som dom sett i atmosfären sen 60-talet. LOLOLOL

Vill ni bli maskiner så länge ni får bli miljonärer så tänker ni ju knappast klart.. med tanke på att ni inte kommer att kunna spendera pengar när ni är maskiner som används som slavar.

Ni transhumanister är de "läskiganste" människorna på Jorden på grund av eran ignorans och blåögdhet.

Förnekar chemtrails för att ni vill bli maskiner som äger pengar lixom lol.

Började 2001? Vad är i så fall din förklaring till att horisontella strimmor på hög höjd fanns redan då jag var barn på 70-talet? Strimmorna ser inte annorlunda ut idag än dom gjorde på 1900-talet. Om man vill sprida nanorobotar till människor. Varför fraktar man då upp dem till 10 000 meters höjd först? Verkar bara onödigt. Vill man sprida gifter eller nanorobotar till människor finns det enklare sätt än chemtrails.Ingen av er chemtrailstroende verkar ju förresten överens varför man ens skulle sprida chemtrails. Ibland är det nanorobotar, nästa gång är det gifter som skall göra oss sterila, nästa gång är det vädermanipulation, sedan är det att förbättra kommunikationen för spionering.
Senast redigerad av Jonas1968 2019-06-19 kl. 15:13.
Citera
2019-06-19, 15:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Började 2001? Vad är i så fall din förklaring till att horisontella strimmor på hög höjd fanns redan då jag var barn på 70-talet? Strimmorna ser inte annorlunda ut idag än dom gjorde på 1900-talet. Om man vill sprida nanorobotar till människor. Var fraktar man då upp dem till 10 000 meters höjd först? Verkar bara onödigt.

Jag har hört om din teori som säger att du sett kvarliggande contrails sen 70-talet.
Jag föddes på 80-talet och såg inte ett enda sträck i skyn fram tills början av tredje världskriget som startade med ett 9-11.
Jag kan därför inte säga nånting om de kvarliggande contrails i skyn som du såg på 70-talet.. för ingen annan har sett dom.

Klart att du får större spridning om du släpper ut nånting på 10 000 meter höjd.

Dom behöver inte spraya nanorobotar för att utrota er.. ni kommer ändå injicera mikrochippet när bankerna tar bort kontanthanteringen globalt efter nästkommande "terrorattentat" som skall likna 9-11 bara för att få folk att förstå att det är dags nu att bekämpa terroristen genom att bli miljonär som har mikrochip i högerhanden. Det är nog ända sättet att stoppa den läskiga terroristen.. genom att dela ut pengar till alla som vill bli rika och fortsätta arbeta med chip i handen.

Dom sprayar för att terraforma Jordens atmosfär eftersom dom inte är människor, och dom behöver därför ändra atmosfären för att likna deras hemplanet, för att kunnna andas på Jorden.
Citera
2019-06-19, 15:16
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Jag har hört om din teori som säger att du sett kvarliggande contrails sen 70-talet.
Jag föddes på 80-talet och såg inte ett enda sträck i skyn fram tills början av tredje världskriget som startade med ett 9-11.
Jag kan därför inte säga nånting om de kvarliggande contrails i skyn som du såg på 70-talet.. för ingen annan har sett dom.

Klart att du får större spridning om du släpper ut nånting på 10 000 meter höjd.

Dom behöver inte spraya nanorobotar för att utrota er.. ni kommer ändå injicera mikrochippet när bankerna tar bort kontanthanteringen globalt efter nästkommande "terrorattentat" som skall likna 9-11 bara för att få folk att förstå att det är dags nu att bekämpa terroristen genom att bli miljonär som har mikrochip i högerhanden. Det är nog ända sättet att stoppa den läskiga terroristen.. genom att dela ut pengar till alla som vill bli rika och fortsätta arbeta med chip i handen.

Dom sprayar för att terraforma Jordens atmosfär eftersom dom inte är människor, och dom behöver därför ändra atmosfären för att likna deras hemplanet, för att kunnna andas på Jorden.

Är många här i tråden som sett strimmor långt före 2000. Det är jag inte ensam om.
Citera
2019-06-19, 15:25
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Är många här i tråden som sett strimmor långt före 2000. Det är jag inte ensam om.

Så hur bekräftar jag om dina ögon såg detta?
Behöver jag bara tro på dig för att din teori ska bli sanningen?

Många "stolpskott" har synts i den här tråden, fast dom har blivit färre med åren.
Dom enda som är kvar nu är dom äkta stolpskotten som inte kunde greppa att bevisen i denna tråd inte talar för förnekarnas fördel. Resten av förnekarna blev tysta när lite bevis visades upp.
Dom enda som stannade var dom som är transhumanister och saknar kritiskt tänkande totalt, och skall spendera miljontals pengar efter att dom injicerat en maskin i högerhanden.

Maskiner kan inte spendera pengar så mitt råd är att ni tackar nej till satans mikrochip i högerhanden.. och ignoransen gällande chemtrails och transhumanisternas planer.
Citera
2019-06-19, 15:28
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har hört om din teori som säger att du sett kvarliggande contrails sen 70-talet. ... ingen annan har sett dom.

Vi är väldigt många som kan vittna om samma sak.

Dessutom finns kvardröjande contrails beskrivet i böcker och filmer från så tidigt som 40-talet.
Här är en sammanställning av några av dessa böcker:
https://www.metabunk.org/debunking-contrails-dont-persist-with-a-study-of-70-years-of-books-on-clouds.t3201/

Som exempel så kan vi boken A Field Guide to the Atmosphere från 1981 hitta följande text:
Sometimes [contrails] are ephemeral and dissipate as quickly as they form; other times they persist and grow wide enough to cover a substantial portion of the sky with a sheet of cirrostratus“ (Page 137)
https://books.google.se/books?id=q0QI19T_POkC&dq=Field+Guide+to+the+Atmosp here&redir_esc=y&hl=sv
Citera
2019-06-19, 15:29
Medlem
madtops avatar
Citat:

Du kan studera gamla böcker och filmer som beskriver fenomenet contrails

Citat:
Dom enda som är kvar nu är dom äkta stolpskotten som inte kunde greppa att bevisen i denna tråd ...

Och med "bevis" menar du dina påhitt om att ånga alltid förångas på 30 sekunder?
Eller ditt påhitt om att fuktig luft inte kan kondensera i atmosfären?

Nej det är inga bevis, det är bara absurda påståenden som vi vet är felaktiga.
Senast redigerad av madtop 2019-06-19 kl. 15:34.
Citera
2019-06-19, 15:51
Medlem
KungPungPats avatar
Såhär säger NASA om contrails:
Källa: https://science-edu.larc.nasa.gov/contrail-edu/faq.html

Såhär högt flyger flygplan:
Källa: https://scandinaviantraveler.com/se/flyg/fraga-piloten-hur-hogt-flyger-flygplan

Problemet med era teorier är just att contrails skapas mellan 8 och 12 kilometers höjd.. medans chemtrails sprayas ut på cirka 15 000 meters höjd.
Ni ser lixom ingen skillnad på två helt olika saker.

Varför skriver NASA om hur contrails kan skapas på lägre höjder än 8-12 kilometer, men inte högre höjder?

Ni borde ringa upp NASA och förklara för dom att dom har fel.. och att contrailsen skapas upp på 15 000 meter höjd eftersom ni sett detta sen 70-talet.

Dom kanske kan ändra sig baserat på era teorier. Vem vet.
Citera
2019-06-19, 16:08
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:

Många "stolpskott" har synts i den här tråden, fast dom har blivit färre med åren.
Dom enda som är kvar nu är dom äkta stolpskotten som inte kunde greppa att bevisen i denna tråd inte talar för förnekarnas fördel. Resten av förnekarna blev tysta när lite bevis visades upp.
Dom enda som stannade var dom som är transhumanister och saknar kritiskt tänkande totalt, och skall spendera miljontals pengar efter att dom injicerat en maskin i högerhanden.

Maskiner kan inte spendera pengar så mitt råd är att ni tackar nej till satans mikrochip i högerhanden.. och ignoransen gällande chemtrails och transhumanisternas planer.
Finns både bilder och texter om kondensstrimmor långt före 2000. Dessa har funnits så länge som flygplan kunnat flyga på tillräckligt hög höjd.
Hur bekräftar jag dina teorier om utomjordingar? Skall jag bara tro på det utan bevis? Finns betydligt mera bevis för kondensstrimmor på 70-talet än att utomjordingar skulle spraya med terraformerande ämnen och nanorobotar och dessutom lyckas att få passagerarbolag som Norwegian, SAS och Finnair att spraya ut skiten för man kan med egna ögon se att strimmorna kommer ifrån den sortens flygbolag.
Citera
2019-06-19, 16:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Många vadå? Sammansvurna Troll, Shills, Bots, eller vadå?

Nej då. Vi är i inga shills, vi är vanliga människor som har sett kvardröjande k-strimmor lång innan "chemtrails" blev påhittat. Det finns ju dessutom massor med böcker och filmer som visar att contrails är ett mycket gammalt fenomen.

Det är nog tyvärr du som har gått på en luring. Du är helt enkelt en lättmanipulerad dåre som går på en massa skit som att iskristaller alltid förångas på sekunder.
Citera
2019-06-19, 16:23
Medlem
madtops avatar
Citat:
Problemet med era teorier är just att contrails skapas mellan 8 och 12 kilometers höjd.. medans chemtrails sprayas ut på cirka 15 000 meters höjd.

Hur vet du att de skapas på 15000 meters höjd? Hur har du mätt den höjden?

De kvardröjande strimmor jag har spanat in, och det är hundratals, har skapats av helt vanliga passagerarplan som flyger betydligt lägre än 15000 meter.

Här är t.ex en contrails jag har spanat in. Skapat av en SAS-kärra som flyger på 35000 fot (10700m)
https://imgur.com/AfHvkoc
Senast redigerad av madtop 2019-06-19 kl. 16:29.
Citera
2019-06-19, 16:39
Medlem
Citat:
Såhär säger NASA om contrails:
Källa: https://science-edu.larc.nasa.gov/contrail-edu/faq.html

Såhär högt flyger flygplan:
Källa: https://scandinaviantraveler.com/se/flyg/fraga-piloten-hur-hogt-flyger-flygplan

Ni ser lixom ingen skillnad på två helt olika saker.

Varför skriver NASA om hur contrails kan skapas på lägre höjder än 8-12 kilometer, men inte högre höjder?

Ni borde ringa upp NASA och förklara för dom att dom har fel.. och att contrailsen skapas upp på 15 000 meter höjd eftersom ni sett detta sen 70-talet.

Dom kanske kan ändra sig baserat på era teorier. Vem vet.
Flygplan har en marschhöjd på 9-11km, där det är optimalt för kondensationsstrimmor. Du skriver ju det själv så vad ljuger NASA om?
Citera
2019-06-19, 16:40
Medlem
madtops avatar
Citat:
Vi kan se BEVIS för detta vid flygplatser där man kan studera contrails o... Tyvär så kan inte contrails skapas i atmosfären

Citat:
Problemet med era teorier är just att contrails skapas mellan 8 och 12 kilometers höjd..

Nu pratar du faktiskt emot dig själv. Hur ska du ha det egentligen?

Fast det spelar egentligen ingen roll. Vi vet ju att du bara snackar en massa smörja och att du har noll koll på det du vräker ur dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in