2019-06-18, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vågräta contrails existerar inte tyvär. Dom kallas chemtrails när dom är vågräta och ligger kvar i skyn i mer än 30 sekunder.

Om 89% röstar på demokrati så är chansen ganska stor att 90% av befolkningen inte längre använder sina hjärnor.. med tanke på att dom aldrig sett chemtrails eller politikers ovilja att leverera sanning till sina väljare.

Contrails skall du inte se varje dag om du inte bor nära en flygplats.
Chemtrails kan ses överallt även om inga flygplatser är i närheten.
Vi har gått igenom detta tillräckligt. Du blev väldigt tyst när jag länkade till filmer där flygplan startade och inga streck syntes. Hur kommer det sig?
Citera
2019-06-18, 15:54
Avstängd
KungPungPats avatar
För mig som studerat chemtrails sen starten av tredje världskriget, så var det jobbigt eftersom jag inte visste varför skyn ser ut som att nån vill utrota mänskligheten.. varför genmodifiering händer, och varför så få människor bryr sig om att hitta lösningar på problem som skulle utrota mänskligheten om tillräckligt många hade slutat bry sig.. vilket dom tyvär hade.

Chemtrails liksom genmodifiering ses från mitt perspektiv som en terraform av atmosfären , och ett genetiskt utrotningsförsök dvs en attack mot generna inom människor genom genmodifierade grödor som ser normala ut fast är giftiga för människors DNA.

Vela bara berätta om den där gubben som berättade varför chemtrails sprayas.. och varför ingen säger nånting om dessa två utrotningsprojekt.. eftersom jag trodde det var kört för oss alla.. tills jag förstod att det gick att skydda sig mot transhumanisternas planer om att spraya nanorobotar för att förvandla människors kroppar till nanoinfesterade döende farkoster som snart kan rensas på hjärnor som skall användas för att skapa arbetare åt de rika utomjordingarna som inte vill ha massa gnäll om lön och semester från skattebetalare.

Var jag slö och en ras utrotade sig själv så visst kanske man hade kunnat se det som rätt att ta några skattebetalare och förvandla dom till robotslavar som får jobba utan lön i en evighet som en slavmaskin.
Citera
2019-06-18, 17:15
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
För mig som studerat chemtrails sen starten av tredje världskriget, så var det jobbigt eftersom jag inte visste varför skyn ser ut som att nån vill utrota mänskligheten.. varför genmodifiering händer, och varför så få människor bryr sig om att hitta lösningar på problem som skulle utrota mänskligheten om tillräckligt många hade slutat bry sig.. vilket dom tyvär hade.

Chemtrails liksom genmodifiering ses från mitt perspektiv som en terraform av atmosfären , och ett genetiskt utrotningsförsök dvs en attack mot generna inom människor genom genmodifierade grödor som ser normala ut fast är giftiga för människors DNA.

Vela bara berätta om den där gubben som berättade varför chemtrails sprayas.. och varför ingen säger nånting om dessa två utrotningsprojekt.. eftersom jag trodde det var kört för oss alla.. tills jag förstod att det gick att skydda sig mot transhumanisternas planer om att spraya nanorobotar för att förvandla människors kroppar till nanoinfesterade döende farkoster som snart kan rensas på hjärnor som skall användas för att skapa arbetare åt de rika utomjordingarna som inte vill ha massa gnäll om lön och semester från skattebetalare.

Var jag slö och en ras utrotade sig själv så visst kanske man hade kunnat se det som rätt att ta några skattebetalare och förvandla dom till robotslavar som får jobba utan lön i en evighet som en slavmaskin.
När menar du att chemtrailande skall ha börjat för dom kondensstrimmor jag såg som barn på 70-talet såg likadana ut som idag. Sedan att det är fler strimmor idag är helt naturligt då det går mycket fler plan idag.
Citera
2019-06-18, 19:09
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Jo vågräta contrails på hög höjd är mycket vanliga. Har däremot aldrig sett dina konstiga flygplatscontrails trotts att jag vistats en hel del på Arlanda. Contrails bildas när vatteånga fryser i den kalla luften på höh höjd. På Arlanda och liknande flygplatser är det aldrig tillräckligt kallt för det.

Det finns filmer på wingtip-trails från flygplatser som inte ligger i Arktis. Ovanligt, absolut, men inte helt obefintligt. Det är 100 % luftfuktighet och nära daggpunkt som gäller om det ska bli sådana fenomen.
Citera
2019-06-18, 19:12
Medlem
Citat:
Vågräta contrails existerar inte tyvär. Dom kallas chemtrails när dom är vågräta och ligger kvar i skyn i mer än 30 sekunder.

Om 89% röstar på demokrati så är chansen ganska stor att 90% av befolkningen inte längre använder sina hjärnor.. med tanke på att dom aldrig sett chemtrails eller politikers ovilja att leverera sanning till sina väljare.

Contrails skall du inte se varje dag om du inte bor nära en flygplats.
Chemtrails kan ses överallt även om inga flygplatser är i närheten.
Just det ja! Har du hittat några bra filmer på (dina) contrails medan du hade semester från Flashback?
De som bildas runt flygplatser när flygplan stiger? Jag har fortfarande inte sett några sådana från Köpenhamn och kastrup (nordens största flygplats) trots att jag bor med utsikt över sundet.
Citera
2019-06-18, 20:06
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Just det ja! Har du hittat några bra filmer på (dina) contrails medan du hade semester från Flashback?
De som bildas runt flygplatser när flygplan stiger? Jag har fortfarande inte sett några sådana från Köpenhamn och kastrup (nordens största flygplats) trots att jag bor med utsikt över sundet.

Jag har redan hittat och delat med mig av en video som visar både chemtrails och contrails i samma videosekvens brevid varandra.

Spelar ingen roll om jag letar på videon igen, eftersom ditt minne lär inte komma ihåg det imorgon.

Så många år av chemtrails har påverkat folks minne.

Var i affärn häromdagen när två kunder framför mig glömmer sina produkter på rullbandet.
Vimsiga som aldrig förr. Dåsiga. Många år av chemtrail-regn har påverkat deras tankeförmågor.

Jag tycker inte att vi ska debattera detta fenomen eftersom allt redan har sagt en och två gånger.
Vi kan bara repetera det som redan sagts. Vilket är onödigt.

Ni pekar på SMHI och "vetenskapliga" teorier om vågaräta contrails..
jag pekar på utomjordingar bakom SMHI, politik , NASA och vetenskapsteori-industrin av lögner.

Har jag fel så ursäkta mig för att bevisen fick mig att veta istället för att tro på galna teorier.

Han ni fel så ursäkta er för att ni sumpade era liv och kommande liv.
Citera
2019-06-18, 21:06
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Jag har redan hittat och delat med mig av en video som visar både chemtrails och contrails i samma videosekvens brevid varandra.
Eller så var det två plan i två olika luft-skikt. Då blev kondensspåren olika.
Citera
2019-06-18, 21:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Eller så var det två plan i två olika luft-skikt. Då blev kondensspåren olika.

Visst blir det enklare om du tror på det istället för att se på bevis.
Missar du några bevis för faror i ett världskrig.. som tex. chemtrails i skyn.. så kan det vara det sista misstaget du gör. Håll tummarna för att du tror på rätt teorier bara.
Citera
2019-06-18, 22:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Visst blir det enklare om du tror på det istället för att se på bevis.
...

Vilka bevis?

Att du fått för dig att vatten inte kan bilda moln av iskristaller är inte ett bevis - det är bara ett tecken på din okunskap.
Citera
2019-06-18, 22:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Spelar ingen roll om jag letar på videon igen, eftersom ditt minne lär inte komma ihåg det imorgon.

Så många år av chemtrails har påverkat folks minne.

Var i affärn häromdagen när två kunder framför mig glömmer sina produkter på rullbandet.
Vimsiga som aldrig förr. Dåsiga. Många år av chemtrail-regn har påverkat deras tankeförmågor.

Jag tycker inte att vi ska debattera detta fenomen eftersom allt redan har sagt en och två gånger.
Vi kan bara repetera det som redan sagts. Vilket är onödigt.

Ni pekar på SMHI och "vetenskapliga" teorier om vågaräta contrails..
jag pekar på utomjordingar bakom SMHI, politik , NASA och vetenskapsteori-industrin av lögner.

Har jag fel så ursäkta mig för att bevisen fick mig att veta istället för att tro på galna teorier.

Han ni fel så ursäkta er för att ni sumpade era liv och kommande liv.

’Pekar på SMHI.’ Det är ingen som behöver peka någon annanstans än upp i luften på horisontella kondensstrimmor.

Jag minns kondensstrimmor från 70-talet, och jag minns när det var pinsamt att prata som du gör.
Citera
2019-06-18, 22:45
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
’Pekar på SMHI.’ Det är ingen som behöver peka någon annanstans än upp i luften på horisontella kondensstrimmor.

Jag minns kondensstrimmor från 70-talet, och jag minns när det var pinsamt att prata som du gör.

Jag minns när folk inte ens skämmdes för att vara så djupt troende som du är gällande chemtrails.
Det var i de sista dagarna på Jorden. Skyn var fylld med chemtrails. De troende hade gett upp tankeverksamheten för länge sen.
Troende idioter påstod att vågräta contrails existerar, eftersom dom saknar kunskap om vad contrails är, och därför gick det snett för dom i kampen om att behålla deras själar i slutet av tredje världskriget.

Klart att utomjordingarna har tänkt ut detta i minsta detalj. De troende måste ha uttalanden från SMHI och media som måste säga att de troende inte behöver oroa sig om den där 10% av mänskligheten som ser chemtrails som ser ut som att Jorden blir terraformad.

SMHI och media tänker nämligen åt dom som inte vill tänka själva. Alla de som vill vara troende framför en tv.

Hade varit ballt om SMHI var ärlig lixom om chemtrails.. lixom -ja vi har börjat vädermodifiera eftersom ni förstörde eran hemplanet vilket gjorde att vi började jobba för utomjordingarna som äger Jorden, istället för att tramsa runt med er troende som inte ser erat egna självmord i era livsvanor som skapar sophögar och annan miljöförstöring.

Självklart så kan inte SMHI berätta sanningen om de "vågräta contrailsen" som inte syndes i skyn innan dom där galningarna började prata om chemtrails som dom "trodde" sig inte ha sett innan dom började regna ner över Sverige och alla andra länder på Jorden.

Jag hade sagt sanningen dock om jag jobbade på SMHI. Då hade ni fått veta hut om eran egna misär till livsstil.. och vart den kommer leda er.
Senast redigerad av KungPungPat 2019-06-18 kl. 22:50.
Citera
2019-06-18, 22:51
Medlem
madtops avatar
Citat:
Troende idioter påstod att vågräta contrails existerar, eftersom dom saknar kunskap om vad contrails är, ...

Varför skulle inte horisontella contrails kunna existera? Planen flyger ju horisontellt och det vore jättekonstigt om dess avgaser inte var horisontella...

Och jo vi vet vad contrails är. Det finns ganska bra beskrivet på wiki:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kondensationsstrimma
Citat:
Förbränningen av kolväte i motorerna producerar koldioxid och vattenånga. Det lokala tillskottet av vattenånga kan efter att de varma avgaserna avkylts av den omgivande luften leda till att daggpunkten uppnås och molndroppar eller iskristaller uppstår.
Senast redigerad av madtop 2019-06-18 kl. 23:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in