2015-08-21, 15:28
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Använd ögonen och titta upp i skyn en dag. Så kommer du att se en moln linje som går över hela himlen. Inget man behöver internet för att förstå.

Ja contrails syns på himlen hela tiden det är inget ovanligt alls, det känner nog dom flesta till, vatten är ganska fascinerande. Det påhittade ordet chemtrails är dock nåt helt annat, men det behöver man ju inget internet för att förstå.
Citera
2015-08-21, 15:32
Medlem
madtops avatar
Citat:
Använd ögonen och titta upp i skyn en dag. Så kommer du att se en moln linje som går över hela himlen. Inget man behöver internet för att förstå.

Spanat på flygplan och deras kondensstrimmor har jag gjort många gånger. Det är lite av en hobby faktiskt.

Den stora skillnaden är att jag har skaffat mig information och kunskap om vad det är jag ser. Medan du helt okritisk sväljer vad andra har sagt åt dig vad du ska tro på. Som sagt: vakna upp och börja tänk lite kritiskt.
Citera
2015-08-21, 15:54
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Bra att du förstår att det är moln du ser, små kondenserade vattendroppar, och inget annat. Det finns hopp för din psykiska hälsa än.
Citera
2015-08-21, 22:37
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Självklart var det helt fritt från chemtrails i tisdags och onsdags på samma sätt som det alltid är helt fritt från chemtrails.

Alla som var ute i Stockholm i tisdags och onsdags vet att du LJUGER när du påstår att det var gott om sprayande i tisdags och onsdags, när faktum är att det inte sprayats så lite i Stockholm på hela detta år, det var makalöst lite strimmor och streck på himlen!

Med tanke på att John McCain besökte Stockholm i onsdags, så förstår jag mycket väl varför NATO:s chem-plan tog ledigt då!

Underbart vacker chem-fri onsdag var det, och det håller säkert John McCain med om!

Detsamma som sagt var när Barack Obama besökte Stockholm 3-5 september 2013 - årets tre vackraste, chemtrailfria dagar!

Och jag säger det återigen:

Vill ni försäkra er om att aldrig bli chemtrailade, följ Obamas eller McCains resplan!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-21 kl. 22:52.
Citera
2015-08-21, 22:45
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Människor är så dumma. Chemtrails finns om du tittar ut genom fönstret. Men eftersom folket ligger i ett koma så kan eliten göra vad dom vill.

Äntligen någon med lite grepp om verkligheten!

Anledningen till varför folket ligger i koma och avfärdar allt kring chemtrailsen, beror på att de blivit hjärntvättade av både SVT, Sveriges radio, SMHI och Transportstyrelsen att de giftiga kemikalie-strimmorna bara är vattenånga...

Sen när man frågar de kondenstroende varför det aldrig regnar från dessa chemstrimmor och chem-moln ("vattenånga") så ser de ut som ett frågetecken...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-21 kl. 22:52.
Citera
2015-08-21, 22:46
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Alla som var ute i Stockholm i tisdags och onsdags vet att du LJUGER när du påstår att det var gott om sprayande i tisdags och onsdags, när faktum är att det inte sprayats så lite i Stockholm på hela detta år, det var makalöst lite strimmor och streck på himlen!

Med tanke på att John McCain besökte Stockholm i onsdags, så förstår jag mycket väl varför NATO:s chem-plan tog ledigt då!

Underbart vacker chem-fri onsdag var det, och det håller säkert John McCain med mig om!

Du verkar bo under en sten och fullständigt sakna verklighetsuppfattning, tycker verkligen synd om dig grabben..

För övrigt läste du nog helt fel i inlägget du citerade, han skrev ju att det var fritt på himlen från chemtrails, inte tvärtom som du verkar ha fått för dig

Har du förresten en teori om varför Nato skulle bry sig om amerikanska politiker? Bry sig så mycket att dom helt avbryter sitt superprojekt med att förgifta lilla Sverige till döds, låter ju inte speciellt sannolikt.
Citera
2015-08-21, 22:51
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Sen när man frågar de kondenstroende varför det aldrig regnar från dessa chemstrimmor och chem-moln ("vattenånga") så ser de ut som ett frågetecken...

Hur tänker du nu, hur ska det regna från ett contrail från ett flygplan? Där tänkte du nog inte speciellt långt hörru. Ganska kul att du hittar på väldigt många egna ord. Ord som chemstrimmor och chem-moln existerar inte ens.
Citera
2015-08-21, 22:57
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Ganska kul att du hittar på väldigt många egna ord. Ord som chemstrimmor och chem-moln existerar inte ens.

Från och med 1990-talet (chemtrails började då sprayas systematiskt i stor skala) så existerar dessa ord i allra högsta grad, ord som myntades av det amerikanska försvarsdepartementet:

https://www.youtube.com/watch?v=RF2JY5abNXQ

Citera
2015-08-21, 23:01
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Har du förresten en teori om varför Nato skulle bry sig om amerikanska politiker? Bry sig så mycket att dom helt avbryter sitt superprojekt med att förgifta lilla Sverige till döds, låter ju inte speciellt sannolikt.

Så hur kommer det sig då att var i världen än dessa super-politiker reser (speciellt Barack Obama), så gör man ett uppehåll i chemtrailandet?
Citera
2015-08-21, 23:25
Medlem
Citat:
Så hur kommer det sig då att var i världen än dessa super-politiker reser (speciellt Barack Obama), så gör man ett uppehåll i chemtrailandet?

Har du någon som helst dokmentation för att visa det förutom dina egna anekdoter?

Anekdoter som dessutom är baserade på två tillfällen och (rätta mig gärna om jag har fel) inte uppbackade av någonting förutom ditt eget minne av vad du såg dessa dagar.

Känns inte som något vidare omfattande statistiskt underlag.
Citera
2015-08-21, 23:29
Medlem
Död o återfödds avatar
.
EXTRA - SENASTE NYTT FRÅN SMHI/NATO !!!

Det verkar som om man i sista stund gjort en kovändning från lördag till söndag!

Det ska alltså INTE chemtrailas inatt i Stockholmsområdet, utan natten mot söndag!

Fram till bara för några timmar sen, så var det idel solar på SMHI:s väderkartor för Stockholms län söndag kring soluppgång och framåt, medan det var idel moln för de tidiga lördagtimmarna fram till 8-9.

MEN NU HAR ALLTSÅ SMHI (läs: NATO) GJORT EN KOVÄNDNING !!!

Nu är det plötsligt istället idel solar på SMHI:s väderkartor för Stockholms län lördag kring soluppgång och framåt, medan det är idel moln för de tidiga söndagtimmarna fram till 8-9.

SÅ NU VET NI ALLTSÅ - STOCKHOLMS LÄN KOMMER ATT CHEMTRAILAS UTAV HELVETE NATTEN MOT SÖNDAG !!!

Stockholmare - Var alltså förberedda på att det vid soluppgång och ett par timmar framåt på söndag morgon kommer att vara kuslig, ogenomtränglig chem-dis från NATO:s chemtrailande plan, precis som det var imorse!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-21 kl. 23:36.
Citera
2015-08-21, 23:47
Medlem
JustBecauses avatar
Ja jösses. När man trodde att DoÅ inte kunde bli knäppare...

Allt som SMHI/Nato/FN eller vilka du nu påstår gör eller rapporterar vänder du till din och din skruvade världs fördel. Ge dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in