2019-06-10, 19:30
Medlem
ronken82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appael
Har redan skrivit om det, men inte allt.

Det är tyvärr en rätt rörig text som jag skrev på fyllan, men sök i tråden!

De grå, av vad jag sett är människoliknande varelser.
Gråa i hyn, grå klädsel med för stora lemmar.
Alltså fötter, ben armar och händer alldeles för stora för resten av kropparna.
Småväxta till storlek.

Aldrig kommit så nära att jag kunnat bedöma mer av deras utseende.
Håret har varit ”tovigt” och grått det med.

Gillar verkligen inte att prata om det, låter som sagoväsen men, svär på att jag och vänner sett dem!

Har tagit upp en gång när jag sett dessa varelser. Det var med vänner.
En gång såg jag två själv, detta är en historia jag håller för mig själv.
Tycker fortfarande, av någon outgrundlig anledning att det är jobbigt att snacka om just den händelsen.
Vet ej varför.

Sluta ta LSD istället ditt dregglande kioskmongo... jeesus altså..
Citera
2019-06-10, 21:19
Medlem
Presentpappers avatar
Det ballaste jag upplevt är när jag såg en gestalt gå i min lägenhet. Det var en period när jag var väldigt känslig och mottaglig vilket jag inte är längre på gott och ont. Gestalten var genomskinlig och bara gick i sakta mak genom rummet vilket var synligt för mina ögon i några sekunder. Jag kände ingen rädsla alls utan snarare en "wow-känsla".

En annan fascinerande sak var hemma hos en tjej jag dejtade för ett halvår sedan. Vi låg i sängen och plötsligt ser jag en stor orb sväva in i sovrummet från väggen. Det fascinerande var att jag direkt sa till om det till tjejen och hon såg exakt samma sak. Hon blev rädd medan jag bara fann det intressant, hon tände dock direkt lampan av rädsla vilket fick orben att försvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av ronken82
Sluta ta LSD istället ditt dregglande kioskmongo... jeesus altså..

Oj oj oj, vilken tuffing du är.
Citera
2019-06-25, 16:18
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Det ballaste jag upplevt är när jag såg en gestalt gå i min lägenhet. Det var en period när jag var väldigt känslig och mottaglig vilket jag inte är längre på gott och ont. Gestalten var genomskinlig och bara gick i sakta mak genom rummet vilket var synligt för mina ögon i några sekunder. Jag kände ingen rädsla alls utan snarare en "wow-känsla".

Det har jag varit med om många gånger. En gång hemma hos mina föräldrar så såg både jag och farsan samma ande som svepte förbi.
Men det häftigaste som jag varit med om är när en ande flög igenom mig när jag satt i en fåtölj och tittade på tv. Jag såg i ögonvrån hur den närmade sig mig och kom närmare och närmare, sedan gick den som igenom mig. Hela jag ryste till och fick gåshud, men det var en väldigt häftig känsla. Var nu ett tag sedan som jag såg något.
Citera
2019-06-25, 17:29
Medlem
MrBabyBoys avatar
Jag var hos en kvinnlig bekant i hennes gamla föräldrahem på landet, vi drack några öl och beslöt oss för att göra inbrott i ett övergivet hus längs en gammal skogsväg. Huset hade fönsterna igenbommade med plywood och vägen dit var nästan helt igenväxt. Hon hade alltid undrat vad som fanns där inne. Enligt ryktet hade hade ett mördat spädbarn hittats där och ägaren hade sedan tagit sitt liv. Vi beslutar oss för att gå dit mitt i natten med ficklampor och en kofot. Vi hade även tagit med oss ett kristallglas och ett ouijaboard för att köra anden i glaset. Vi hade en färdigrullad joint med hasch med oss också. Vi bryter bort ena träskivan vid ett fönster och krossar glaset och öppnar fönstret inifrån. Där inne är allt nästan orört och det finns krucifix på väggarna. Min kompis hittar nån gammal vas och nån tavla som hon vill ta med sig hem. Vi sätter oss mitt i ett rum och lägger fram brädan och tänder ett ljus. Jag tänder jointen och vi börjar fråga frågor. Första frågan var, finns din ande i huset? Ingenting hände.
Hon frågar om det finns ett liv efter detta? Ingenting hände.
Sen frågar hon, finns satans ande i detta hus? Hon får jointen och tar ett bloss. Sen börjar hon fråga hur länge kommer jag leva? Hon lutar sig bak och lägger sig på rygg och börjar skratta okontrollerat och då ser jag en ande som sveper förbi från höger och sugs in i hennes bröst, hon börjar hosta och blöda näsblod, sen börjar hon gråta och hennes ögon spärras upp och hon börjar få kramper och kan inte prata, jag frågar henne vad som händer men hon får inte fram ett ord, hon ligger och skakar och hennes ögon åker upp i pannloben. Hon får ingen luft och jag får panik. Sen springer jag till toan för att hämta papper för att torska bort hennes blod och när jag kollar i spegeln ser jag en gammal tant med svarta ögon bakom mig i spegeln, jag kollar bak men ingen finns där. När jag kommer tillbaka i rummet ligger hon i rummet och skakar och hennes ögon vobblar. Jag ber till gud högt att driva ut denna ande i Jesu Kristus namn och en svart ande börjar sväva ovanför henne för att sedan försvinna i luften. Hon tar ett djupt andetag och blir sig själv igen. Jag frågar vad som hände och hon berättar att en film hade spelats upp i hennes huvud där hon såg en kvinna som viskade nåt ohörbart i hennes öron och att hon hörde ett spädbarn gråta. Vi fick sedan reda på att det var mystiska satanistiska besvärjelser på latin som hon hade hört.
Citera
2019-06-25, 17:39
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det har jag varit med om många gånger. En gång hemma hos mina föräldrar så såg både jag och farsan samma ande som svepte förbi.
Men det häftigaste som jag varit med om är när en ande flög igenom mig när jag satt i en fåtölj och tittade på tv. Jag såg i ögonvrån hur den närmade sig mig och kom närmare och närmare, sedan gick den som igenom mig. Hela jag ryste till och fick gåshud, men det var en väldigt häftig känsla. Var nu ett tag sedan som jag såg något.

Häftigt! Jag har nu på senaste nästan varje natt vaknat kl 04 på morgonen och sett en svart skepnad/skugga stå i dörren. Smal kroppsform vilket fick mig tro att det kan vara min mamma som gick bort tidigare i år. Det var definitivt inte en sömnparalys eftersom jag rörde mig och var fullt medveten samt vaken. Men ja, kanske någon form av hallucination till följd av att jag hade sovit. Men min känsla var så varm och fin så därför vill jag åtminstone tro att det var mamma som kollade till mig.
Senast redigerad av Presentpapper 2019-06-25 kl. 17:42.
Citera
2019-06-25, 17:55
Medlem
En grå svart skugga senast. 1 mille sekund sen borta. När jag var ute och gick på kvällen.
Ca 1.5 m framför mig
Hann inte bli rädd ens .
Citera
2019-06-25, 17:58
Medlem
TwoThousands avatar
Gränsen mellan dom olika världar blir mindre hela tiden!
Allt fler kan se dom döda vandra bland levande människor!

Var aldrig någonsin rädd för att dela med er av era upplevelser!

Såg till den döde i kistan som önskade ingenting annat än att leva livet igen!
Citera
2019-06-25, 18:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Häftigt! Jag har nu på senaste nästan varje natt vaknat kl 04 på morgonen och sett en svart skepnad/skugga stå i dörren. Smal kroppsform vilket fick mig tro att det kan vara min mamma som gick bort tidigare i år. Det var definitivt inte en sömnparalys eftersom jag rörde mig och var fullt medveten samt vaken. Men ja, kanske någon form av hallucination till följd av att jag hade sovit. Men min känsla var så varm och fin så därför vill jag åtminstone tro att det var mamma som kollade till mig.

Det är ganska intressant att man kan se de från andra sidan så att säga. Vet att när jag var barn då såg jag mycket mera av skepnader som svepte förbi, jag tänkte inte så mycket på det då utan nu har jag börjat fundera mer på det. Jag har alltid varit vaken och nykter när jag upplevt detta fenomen.
Citera
2019-06-27, 13:57
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:

En annan fascinerande sak var hemma hos en tjej jag dejtade för ett halvår sedan. Vi låg i sängen och plötsligt ser jag en stor orb sväva in i sovrummet från väggen. Det fascinerande var att jag direkt sa till om det till tjejen och hon såg exakt samma sak. Hon blev rädd medan jag bara fann det intressant, hon tände dock direkt lampan av rädsla vilket fick orben att försvinna.

Oj oj oj, vilken tuffing du är.
Frågade du sin flickvän om hon såg orben, eller frågade du något i stil med ”ser du där på väggen”. Dvs att du inte sa vad det var du såg?
Citera
2019-06-27, 17:29
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Frågade du sin flickvän om hon såg orben, eller frågade du något i stil med ”ser du där på väggen”. Dvs att du inte sa vad det var du såg?

Jag sa något i stil med "kolla där" och sedan nåt i stil med att det nog är en orb och då blev hon rädd. Hon såg den också.
Citera
2019-06-27, 21:45
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Man kan känna en viss närvaro ibland . Även om det är inte direkt påtagligt vissa gånger .
Känt mycket konstiga vibbar på nätterna en viss närvaro i rummet. Efter en vän dött 2016 .
Även mitt brandalarm gick igång förut strax efter 20.00 några kvällar i rad . Även min mobil hade bytt plats varje gång jag vaknade .
Inbillning mycket möjligt men jaja .
Men närvaron tror jag på (eller vill tro på) . Men spökerier kan ju diskuteras .
Senast redigerad av ADHD-syndromet 2019-06-27 kl. 21:55.
Citera
2019-07-02, 07:42
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Jag sa något i stil med "kolla där" och sedan nåt i stil med att det nog är en orb och då blev hon rädd. Hon såg den också.

Jag har sett en variant av orbs, det är en snurrande kristall som ger ifrån sig ett högfrekvent surrande ljud, och snurrar. Runt om lyser det ljusgrönt och kristallen snurrar, avlång med åtta slipade kanter, inuti den så är det en rosa skimrande dna spiral. Det låter bananas jag vet, men den den surrade runt i rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in