2019-06-06, 00:37
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck
tuffingen kentastrof
https://imgur.com/pNIMb0j

linnar carlsson falskt konto
https://imgur.com/D5BrLSy

Har du anmält det falska kontot till Facebook?
Citera
2019-06-06, 00:47
Medlem
DarkwingdDucks avatar
övervakar grannarna
https://imgur.com/JLRlvLo
Citera
2019-06-06, 00:50
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Tur att du lugnar folket. De flesta trodde nog att Google skulle lägga ner för att 5 tomtar från Sverige ville det

Nej men dåså, varför får den här gruppen och tråden så stor uppmärksamhet då? Deras mål är väldigt långsökt, och mig veterligen finns det mängder med hatgrupper på nätet.

Om syftet med tråden är att hänga ut folk som "näthatar" så kör på, jag skiter i vilket. Men är det inte att sänka sig till slaskpressens nivå?

Man kanske kan anställa Aschberg som trolljägare?
Citera
2019-06-06, 00:52
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck
övervakar grannarna
https://imgur.com/JLRlvLo

Någon som är sugen på att polisanmäla? Man får nämligen inte sätta upp övervakningskameror hur som helst - eller iallafall inte utan tillstånd. Och det vete fan om Kentastrofen har något
Citera
2019-06-06, 01:02
Medlem
mezmerises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Men frågan är om inte det bästa är att tiga ihjäl de här tokarna och rättshaveristerna. De här trådarna på Flashback ger dom bara den uppmärksamhet de suktar efter.

Tvärtom är nog detta det sista som Kentastrof och hans nyttiga idioter önskar. De verkar ju ha gjort allt dom kan för att försvinna från nätet, så att de kan fortsätta med bedrägerier, lavemangssex och knulla lik i det tysta.

De har varit beredda att (bokstavligen ) gå över lik för att tysta media, tysta google och tysta FB, och de har trott att de kan komma undan med det. En eloge till admin för att man sätter ner foten och vänder strålkastarna mot dessa dårar. Väntar med spänning på den utlovade uppföljningen.
Citera
2019-06-06, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Jag behöver inte ens läsa den här tråden för att jag ska förstå det skarpa läget.
Det finns enorma krafter som verkar för att flashback ska stängas ner i sin nuvarande form.
Bara en sån simpel sak som att aktuella ämnen idag på riktigt konkurrerar med samtliga större mediers löpsedlar.

Lägg till det faktum att anonymiteten i ett hårt Pk psykiskt krig mot åsiktsfrihet och yttrandefrihet inte direkt gynnas av flashback.

Klart att det finns människor och starka krafter som verkar för att flashback ska stängas ner.

Har du källa på något av det här?
Citera
2019-06-06, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Det stämmer.
Har du länk till det här fallet?
Citera
2019-06-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Exakt.
Yttrandefriheten står under ständig attack.
Om bara 10 år så kommer yttrandefriheten att vara mycket begränsad jämfört med idag.

Idag börjar exempelvis Youtube att radera filmer som Youtube anser vara rasistiska eller diskriminerande.
Man förbjuder även spekulationer eller förnekelse av terrordåd och förintelsen.

Idag? Det har YT hållt på med det i flera år dessutom censurerar dom vittnes filmer av
kriminalitet begågna i Syrien, Irak, Yemen med att ta bort hals huggar filmer och annat.
Citera
2019-06-06, 01:49
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezmerise
Tvärtom är nog detta det sista som Kentastrof och hans nyttiga idioter önskar. De verkar ju ha gjort allt dom kan för att försvinna från nätet, så att de kan fortsätta med bedrägerier, lavemangssex och knulla lik i det tysta.

De har varit beredda att (bokstavligen ) gå över lik för att tysta media, tysta google och tysta FB, och de har trott att de kan komma undan med det. En eloge till admin för att man sätter ner foten och vänder strålkastarna mot dessa dårar. Väntar med spänning på den utlovade uppföljningen.

Om gruppen nu hade lagt ner så förstår jag inte poängen med att återuppliva dom. De kommer ju bara att leda till den typen av uthängningar min väninna råkade ut för igen.
Citera
2019-06-06, 02:01
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Om gruppen nu hade lagt ner så förstår jag inte poängen med att återuppliva dom. De kommer ju bara att leda till den typen av uthängningar min väninna råkade ut för igen.

De har inte lagt ner. Därav dessa trådar.

Otroligt tråkigt för din vännina som blev uthängda av en från SIG som verkligen ville sätta dit henne.
Citera
2019-06-06, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negativex
Har du källa på något av det här?

Aktuella ämnen
Fem skånska syskon hölls isolerade från omvärlden.

1,5 mille visningar

Ringer det någon klocka?
Citera
2019-06-06, 02:26
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Varför skriver du ens här om du tycker det din nolla.
Därför om jag skriver det på exempelvis facebook så ser ni inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in