Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Jag förstår din fråga. Är själv av åsikten att ifall man påstår något så bör man också kunna verifiera det man påstår. Jag kommer senare att publicera mera ingående saker, så jag tror ingen behöver fundera på om detta verkligen stämmer eller inte. Men den som är intresserad att dubbelkolla saken redan nu, kan kontakta Runar Sögaard, Emilio Ingrosso eller Andreas Kleerup. De är alla tre medlemmar.
Inom kort kommer jag att avslöja fler medlemmar, och vad de sysslar med för att tysta sina kritiker.
admin
Detta ska bli en oerhört intressant tråd att följa.
Samtidigt så måste man vara medveten om att admins inlägg i grund och botten handlar om pengar och annonsintäkter, vilket de utpekade förstör.
Tycker själv inte att det är något fel att tjäna pengar på detta forum, tvärtom, allt handlar om pengar. Känner bara att du admin borde vara mer öppen med din agenda.
Ska själv forska lite i detta i morgon, ringa lite telefonsamtal och leva djävul bland annat. VPN + Skype är det som gäller
Personerna och gruppen som nämns drivs även de av bara en sak, pengar. Inget annat.