2019-06-04, 11:27
Medlem
enancappatwitters avatar
Vilket jävla whine från Flashback. Med all skit som tillåts här så är det inte konstigt att rätt många blir sura.
Citera
2019-06-04, 11:27
Medlem
Ni som skriver att ni tar bort adblocker och vill ha merchandise för att kasta pengar på flashback.. det låter nobelt.

Men om ni kollar på hur mycket pengar flashbackägaren tagit ut ur företaget.. det finns till och med gamla tidningsartiklar om miljonerna som rullar ur flashback media group..

Om allt nu var för det fria ordets överlevnad så skulle alla miljoner flashback dragit in kunna använts till att drifta sidan i ett halvsekel framåt i alla fall. Men istället har ägaren valt att plocka ut pengarna för att leva loppan.

Så fuck this.
Citera
2019-06-04, 11:30
Medlem
Thisisnotoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Jag skiter i den gruppen och dess medlemmar, jag skiter fullständigt i admin och hans flashback, ingen av de två "grupperna" är trovärdiga, en av gruppens medlem är dömd peddo som admin fördömmer men å andra sidan tycker admin att även peddo ska få komma till tals på flashback. Större hycklare än admin på flashback har jag inte sett någon annan stans. Om det fanns Nobelpris för hyckleri hade admin kammat hem det sen flashback startades.

Uppenbart så skiter du inte alls i Flashback och dess medlemmar då du avlägger en hel del tid till att hata dessa samt sträcker dig så långt att du vill prisa dess grundare. Eller?
Citera
2019-06-04, 11:34
Moderator
Siegfrids avatar
I söndags
Citat:
Jag är ett fan av den gruppen som jobbar emot flashback, jag är helt ärlig i den saken. Hade flashback inte funnits hade den sidan inte funnits, hade flashback stängt ner hade den sidan också det då dom inte har mer att utföra. Lite som, ondskan följer ondskan.

Efter att mer information tillkommit.
Citat:
Jag skiter i den gruppen och dess medlemmar, jag skiter fullständigt i admin och hans flashback, ingen av de två "grupperna" är trovärdiga, en av gruppens medlem är dömd peddo som admin fördömmer men å andra sidan tycker admin att även peddo ska få komma till tals på flashback. Större hycklare än admin på flashback har jag inte sett någon annan stans. Om det fanns Nobelpris för hyckleri hade admin kammat hem det sen flashback startades.

Det var OK att vara ett fan då det "bara" var en nekrofil och Tredje riket-vurmande lavemangsbög som medlemmar men nu när det är mördare och pedofiler då smiter du iväg och låtsas ta avstånd.
Är du rädd för att det ska komma ut mer information om gruppen och dess medlemmar?
Citera
2019-06-04, 11:36
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Ni som skriver att ni tar bort adblocker och vill ha merchandise för att kasta pengar på flashback.. det låter nobelt.

Men om ni kollar på hur mycket pengar flashbackägaren tagit ut ur företaget.. det finns till och med gamla tidningsartiklar om miljonerna som rullar ur flashback media group..

Om allt nu var för det fria ordets överlevnad så skulle alla miljoner flashback dragit in kunna använts till att drifta sidan i ett halvsekel framåt i alla fall. Men istället har ägaren valt att plocka ut pengarna för att leva loppan.

Så fuck this.

Jaha? Du låter lite avis.
F.ö bryr jag mig inte om man tjänar på att driva en sida. Inte behöver du betala för att ha ett konto här eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av enancappatwitter
Vilket jävla whine från Flashback. Med all skit som tillåts här så är det inte konstigt att rätt många blir sura.

Ingen som tvingar folk att va här, härligt med valmöjligheter?
Senast redigerad av Abbadon 2019-06-04 kl. 11:38.
Citera
2019-06-04, 11:41
Medlem
Tradens avatar
Läste lite på Roberts twitter och han verkar sitta och kritisera MSM för att sprida lögner, sympatisera med gula västarna och hävda att Notre-Dame var ett insiderjobb. Samtidigt vill han ta ner flashback och google, för vadå?

Jag fattar ingenting, han verkar vara en typisk vänsterbliven mupp som är totalt förvirrad och samtidigt saknar all form av moralisk kompass, han skulle nog må bättre på ett mentalhem eller så..
Citera
2019-06-04, 11:44
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Tyck vad ni vill om min åsikt men jag försvarar dom svaga, dom utsatta, det kommer jag alltid göra, inte har jämt men utanför flashback.

Det admin gjorde är helt fel, nu har han själv indirekt avslöjat medlemmarnas identitet, det är inte svårt att hitta till den siten som nämns. Där finns det en lista på användaras riktiga namn, är du nöjd nu admin för att du "råkat" indirekt outa en del av dina medlemmar? Vad hände med användarnas anonymitet, regeln 1.06 tror jag det är? Så är flashback, entligen gjorde admin bort sig stort här.

Du menar de utsatta och svaga pedofilerna, mördarna och rättshaveristerna?

Verkligen ädelt av dig
Senast redigerad av midvintermorker 2019-06-04 kl. 11:48.
Citera
2019-06-04, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon
Jaha? Du låter lite avis.
F.ö bryr jag mig inte om man tjänar på att driva en sida. Inte behöver du betala för att ha ett konto här eller hur?

Ingen som tvingar folk att va här, härligt med valmöjligheter?

Inte ett dugg "avis" men jag tycker att om de verkligen är intresserad av att driva sidan för att det fria ordet är så viktigt så skulle de lagt pengarna på drift istället.
Citera
2019-06-04, 11:56
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Inte ett dugg "avis" men jag tycker att om de verkligen är intresserad av att driva sidan för att det fria ordet är så viktigt så skulle de lagt pengarna på drift istället.

Drift? jag har sällan haft något problem alls med FB, kan inte ens minnas det.. Tror jag egentligen kan minnas någon mupp för längesedan som lekte med scripts. f.ö har jag inga bekymmer förutom mig själv i mellan åt.
Citera
2019-06-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Robert Hellgrens twitter 21 april:

"...MSM har blivit lögn media på alla nivåer. Det fria ordet är hotat, demokratin blir styrd och manipulerad."

Ja, och nu är Robert Hellgren en av de som styr och manipulerar det fria ordet.

Typ som att pedofiler jobbar med utsatta barn, de som skriker högst om #MeToo har själva våldtagit tjejer eller betett sig som vider osv.

Nu visar det sig att de som skriker om det fria ordet på fritiden gör allt för att tysta det fria ordet.

Folk asså. Så genomskinliga att det är genant.
Citera
2019-06-04, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Typ som att pedofiler jobbar med utsatta barn, de som skriker högst om #MeToo har själva våldtagit tjejer eller betett sig som vider osv.

Nu visar det sig att de som skriker om det fria ordet på fritiden gör allt för att tysta det fria ordet.

Folk asså. Så genomskinliga att det är genant.

Vider? Vad är det?
Citera
2019-06-04, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon
Drift? jag har sällan haft något problem alls med FB, kan inte ens minnas det.. Tror jag egentligen kan minnas någon mupp för längesedan som lekte med scripts. f.ö har jag inga bekymmer förutom mig själv i mellan åt.

Du har problem med läsförståelsen märker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in