2019-06-04, 10:27
Medlem
Karmans avatar
Mycket särskrivningar i skärmdumparna... Men hur i h-e tror de att de ska kunna störa ut Google?
Citera
2019-06-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Nu är det väl ändå på tiden att Flashback fixar lite sjysst merchandise: Musmattor, pennor, muggar, telefonskal, dekaler. kläder. Etc.

+1 sitta och läsa det här till morgonkaffet i en flashback mugg 👌
Citera
2019-06-04, 10:32
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Mycket särskrivningar i skärmdumparna... Men hur i h-e tror de att de ska kunna störa ut Google?

Sällan totalitära grupper inser sina begränsningar, allt handlar om kontroll.
Alla i A12 är psykfall.
Citera
2019-06-04, 10:45
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Nu är det väl ändå på tiden att Flashback fixar lite sjysst merchandise: Musmattor, pennor, muggar, telefonskal, dekaler. kläder. Etc..

Ja, allt som är ett irriterade statement för de som helst vill se Flashback försvinna.
En svart t-shirt med FB-katten och texten "Je Suis Flashback" skulle köpa 10/10.
Citera
2019-06-04, 10:47
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
En svart t-shirt med FB-katten och texten "Je Suis Flashback" skulle köpa 10/10.

Fatta hur mycket det skulle reta upp jönsarna om de skulle springa in i personer med en sån t-shirt lite här och var.
Citera
2019-06-04, 10:48
Medlem
Jag undrar vad syftet m denna tråd är. Att en Admin går in och "vädjar/snyftar" tordes innebära att denna Admin använder flashback för egna syften.

Korten på bordet nu. Knappast att denne Kent kan hota hela Flashbacks existens.
Citera
2019-06-04, 10:57
Medlem
Abbadons avatar
Citat:

Den va guld, hoppas Admin ser detta.
Dde lätt köpt två av dem.

F.ö stängt av min adblocker nu, enda sidan jag gör det på, avskyr reklam som pesten. Men här är det värt det, hoppas det retar gallfeber på psykopaterna.
Citera
2019-06-04, 10:57
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkostym
Tre stycken gamla kålsupare som ingen bryr sig om längre som försöker skaffa PK-poäng genom attackera regimkritiker. Men förgäves de kommer inte belönas ty sosseregimen är numera ett ruttnande lik som med näbbar och klor desperat försöker behålla makten.

Det är inga "regimkritiker" som attackeras, utan allt som dom upplever som sina egna fiender.
Att rädda socialdemokratin lär inte finnas på deras agenda.
Citera
2019-06-04, 10:58
Citat:

Jag vill själv ha en motocross-tröja att irritera med när jag är ute och leker med knarren.

Ja, admin och mods: Börjar ni känna av folkstormen? Pöbeln står redo att kasta pengar på er!

Citera
2019-06-04, 11:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Det är inga "regimkritiker" som attackeras, utan allt som dom upplever som sina egna fiender.
Att rädda socialdemokratin lär inte finnas på deras agenda.
Det tror inte jag heller. Men det är många krafter som gärna skulle vilja se Flashback nedstängt, inklusive sossarna.
Citera
2019-06-04, 11:06
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Fatta hur mycket det skulle reta upp jönsarna om de skulle springa in i personer med en sån t-shirt lite här och var.
Reta dessa individer gör jag med ett leende på läpparna
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon
Den va guld, hoppas Admin ser detta.
Dde lätt köpt två av dem.

F.ö stängt av min adblocker nu, enda sidan jag gör det på, avskyr reklam som pesten. Men här är det värt det, hoppas det retar gallfeber på psykopaterna.
Ja, jag hoppas också det. Om den här gruppen fortsätter försöka förstöra annonsintäkterna så kan ju lite schyssta t-shirts vara ett komplement. Hade köpt en till alla i familjen

Jag också faktiskt. Reklamen är inte så jävlig på Flashback som tur är.
Citera
2019-06-04, 11:21
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Robert Hellgrens twitter 21 april:

"...MSM har blivit lögn media på alla nivåer. Det fria ordet är hotat, demokratin blir styrd och manipulerad."

Ja, och nu är Robert Hellgren en av de som styr och manipulerar det fria ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in