2019-06-03, 23:03
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Jag skiter i den gruppen och dess medlemmar, jag skiter fullständigt i admin och hans flashback, ingen av de två "grupperna" är trovärdiga, en av gruppens medlem är dömd peddo som admin fördömmer men å andra sidan tycker admin att även peddo ska få komma till tals på flashback. Större hycklare än admin på flashback har jag inte sett någon annan stans. Om det fanns Nobelpris för hyckleri hade admin kammat hem det sen flashback startades.

Med din inställning mot Flashback och dess Admin kommer ju den självklara frågan, vad gör du här?
Citera
2019-06-03, 23:04
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Och vem fan är det?
En bygg-VD som är medlem i den här hatgruppen det talas om. Förlorade en rättsprocess han drev mot Google och fick betala 566K för Googles rättegångskostnader. Framstår som en svindlare och "skojare" i branschen, något han inte uppskattade fanns att läsa om via länkar på Google.
Citera
2019-06-03, 23:04
Medlem
Luxuss avatar
Spännande med homopedofilpräster, likskändande nymfomaner och den gode runar mitt upp i allt. Om nu nån mod eller admin kunde börja rensa i trådarna å få bort allt trams så det blir lite bättre substans bitte!
Citera
2019-06-03, 23:06
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Jag skiter i den gruppen och dess medlemmar, jag skiter fullständigt i admin och hans flashback, ingen av de två "grupperna" är trovärdiga, en av gruppens medlem är dömd peddo som admin fördömmer men å andra sidan tycker admin att även peddo ska få komma till tals på flashback. Större hycklare än admin på flashback har jag inte sett någon annan stans. Om det fanns Nobelpris för hyckleri hade admin kammat hem det sen flashback startades.

Så... Du skiter i gruppen, men har ändå lagt flera timmar det senaste dygnet på att försvara just den gruppen mot ett närmast hundraprocentigt motstånd?

Citera
2019-06-03, 23:07
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envispojke
Vet att nassar brukar ha svårt med läsförståelse, men jag kanske kan hjälpa, jag är ganska snäll. Vad är det du inte förstår?

Du kanske ska fixa en fungerande länk först?
Citera
Bannlyst
Tyck vad ni vill om min åsikt men jag försvarar dom svaga, dom utsatta, det kommer jag alltid göra, inte har jämt men utanför flashback.

Det admin gjorde är helt fel, nu har han själv indirekt avslöjat medlemmarnas identitet, det är inte svårt att hitta till den siten som nämns. Där finns det en lista på användaras riktiga namn, är du nöjd nu admin för att du "råkat" indirekt outa en del av dina medlemmar? Vad hände med användarnas anonymitet, regeln 1.06 tror jag det är? Så är flashback, entligen gjorde admin bort sig stort här.
Citera
Medlem
Boosheids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Vidrigt.

Inte bara präster, utan religiösa männisor över lag är efterblivna och saknar förmåga att kunna använda sin egen hjärna självständigt utan uppmaning av någon annan.

https://www.svd.se/ateister-smartare-an-troende
https://illvet.se/kultur/religion/da...iosa-manniskor
Senast redigerad av Boosheid 2019-06-03 kl. 23:12.
Citera
2019-06-03, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Så... Du skiter i gruppen, men har ändå lagt flera timmar det senaste dygnet på att försvara just den gruppen mot ett närmast hundraprocentigt motstånd?

Vi säger så här, den gruppen har gjort 1000 fel, flashback har gjort 1.000.000 fel. Lämna mig ifred nu tack!
Citera
2019-06-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U

Kollar man personen i frågas första inlägg här så verkar agget komma från att hen inte kunde PM:a eller ha tillgång notisfunktionen pga för få inlägg
Citera
2019-06-03, 23:11
Medlem
JaredLetos avatar
Peddo-prästens info:

Citat:
Karl Erik Håkansson
Islandsgatan 10 lgh 1204
753 08 Uppsala
070-303 65 07
https://www.ratsit.se/19851026-Karl_...5IVImpMHFUHZxU

Kanske bra att folk i tråden som bor i Uppsala vet om vad det är för äckel de kanske bor granne med.
Citera
2019-06-03, 23:11
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:

Vari ligger hyckleriet hos admin på Flashback? Man kan vara för yttrandefrihet och tjäna pengar på samma gång. Det finns inget motsatsförhållande i att ogilla pedofiler men låta dem komma till tals, lika lite som det finns ett motsatsförhållande i att ogilla rasister eller anti-rasister men ändå låta dem komma till tals. Det som är olagligt att framföra på Flashback står angivet i svensk lagstiftning, dvs rena hot, uppmaning till brott och HMF.
Citera
2019-06-03, 23:12
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Klart att alla skall få tala i yttrandefrihetens namn, även om jag skulle vilja bita av både det ena och det andra på en sådan varelse.
Vad är problemet?
Men pedofiler är ju experter på att spela goda och självklart trivs de bäst bland de så kallade goda näthatarjägarna, där får smaska i sig både det ena och det andra jämte någon galen nekrofil som tuggar på skelettdelar på en hängd "näthatare"
Förmodligen ett paradis för dem.
Här inne kan de få fett mycket motstånd från oss övriga elaka kannibaler😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in