Citat:
Då skriver man Mattias Flink och (eller &) bankrånare. Inte "Mattias Flink, bankrånare". Det sistnämnda, inom citattecken, är nämligen samma sak som att säga exempelvis "T-80U, Moderator".
"vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer."
Det är lite jobbigt när du inte ens minns vad du själv skriver.
"vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer."
Det är lite jobbigt när du inte ens minns vad du själv skriver.
Ok! Då kör vi provokatör.
Det jag har skrivit: Du och admin får gärna hålla ryggen om era pedofiler, fråga bara dom som utsatts för pedofiler. Men jag vill ge mitt svar på den enkla frågan om flashback, flashback bör omedelbart stängas just på grund av den frågan. Här har jag använt mitt yttranfrihet på riktigt
Du är så patetisk, jag får tårar när jag läser dina halvsorgsna inlägg, jag tog upp Mattias Flink, bankrånare som ett exempel. Alla skall få en andra chans, men ni på flashback har svårt med det.
Citat:
Det admin är sur över att den gruppen han snackar om är väldigt nära att komma åt Jan Axelsson (ägaren av Flashback) Säger direkt till Jan Axelsson här, DU läser den här tråden för varje sekund. Eftersom du tycker att det är yttrandefrihet att hänga ut människor, vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer.
Jag vet inte hur du kom in här T-80U? Kan du ge en förklaring tack!
(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna