2019-06-03, 15:50
Medlem
mezmerises avatar
Det verkar som att "Linnar" & co också har försökt stoppa Flashback genom att... skriva dåliga omdömen på reco.se

https://www.reco.se/flashback-media-group-ab

Citera
2019-06-03, 15:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezmerise
Det verkar som att "Linnar" & co också har försökt stoppa Flashback genom att... skriva dåliga omdömen på reco.se

https://www.reco.se/flashback-media-group-ab

Även på Trustpilot har Kent samma datum skrivit ett något kritiskt inlägg.

https://se.trustpilot.com/review/www.flashback.org

Han passar även på att ge dåligt betyg till annonsörer på Flashback.
https://se.trustpilot.com/users/53c0...006400017e6a72
Citera
2019-06-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Har du källor till det du skriver?
Det verkar inte överhuvudtaget så enligt denna artikel ifrån New York Times. Facebook har algoritmer men även människor som sorterar bort material.

https://www.nytimes.com/2019/05/23/t...ules-data.html

Ifall de sorterar bort chockerande material med dödskjutningar i Nya Zeeland bör det vara rimligt att få bort politiskt material där hot, trakasserier och outningar av anställda hos Google ingår.

Det är inte normalt och bryter mot deras egna regler och föreskrifter.
Att de i praktiken ignorerar alla dessa rapporter är anmärkningsvärt.

Det står ingenstans i artikeln att Facebook har egna anställda moderatorer.

Dessutom så handlar artikeln om att de misslyckades att ta bort materialet med dödskjutningarna tillräckligt snabbt. Klarar de inte ens att snabbt ta bort det vad kan man förvänta sig om en liten grupp på Facebook i lilla Sverige.

Sen alla rapporter, hur många är de som har anmält dem egentligen?

Citat:
The quick distribution of the video — and the apparent inability of Facebook and other tech companies to stop it from spreading
Citera
2019-06-03, 15:57
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
"Jag vill att många personer skall ha sex med mig när jag är död. Helst skulle jag vilja bli någon nekrofils älskarinna för en längre tid. Men eftersom sådant är omöjligt så antar jag att det blir en vanlig begravning och ned i jorden och så får jag ligga där och ruttna, vilket tänder på mig också. Som du märkt är jag löjligt lättänd....

"Döda män har inte stånd det är det första jag måste påpeka. Det finns en vanlig myt att mäns penisar stelnar av likstelhet men det är ju ganska löjligt att tro en sådan sak då penisen består av svällkroppar och inte muskler. Jag är inte speciellt intresserad av penetrativt sex utan för mig är det mest smekningar, kyssar och slicka den döde. Just slickandet är det bästa tycker jag men även att gnida mig mot den döde. Fast det låter så sexualiserat, min kärlek till avlidna är just främst kärlek, jag älskar dem så mycket att jag vill studsa upp och ned och gråta av lycka"..

Helena Nekrosfils fantasier ur FUPn..
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2019-06-03 kl. 16:13.
Citera
2019-06-03, 15:57
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Jag vet inte varför du trollar, kan du ge ett svar tack, tror du inte jag vet vem Flink är och inte är en bankrånare? Jag tog Flink, bankrånare som ett exempel.

Då skriver man Mattias Flink och (eller &) bankrånare. Inte "Mattias Flink, bankrånare". Det sistnämnda, inom citattecken, är nämligen samma sak som att säga exempelvis "T-80U, Moderator".

Citat:
Nu får du visa mitt inlägg där jag har hotat dig med uthängningar och försöker tysta dig.

Om du inte kommer med bevis är det helt sjukt hur en moderator försöker provocera en användare till avstängning!

"vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer."

Det är lite jobbigt när du inte ens minns vad du själv skriver.
Citera
2019-06-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Med risk för att låta konspiratorisk så tror jag helt och hållet att det finns mer kända personer bakom gruppen som för att skydda sin egen identitet inte är med i gruppen. Dessa människor är normalt extremt fega.
Fast det där är ingen konspiration, det där är självklart.

En konspiration vore ifall admin och skeletthorans zombiearmé av parafilimuppar samarbetar, orkestrerat av judarna, för att stänga ner forumet eftersom den sionistiska världsordningen är på väg att uppdagas...
Citera
2019-06-03, 16:05
Medlem
Kent, nekrofilen och lavemangfreaket. Inom kort kommer alla uppgifter om dessa missfoster att spridas inte bara på flashback utan via sociala medier och andra kanaler. Dom kommer att bli mer kända än Runar och de andra b-kändisarna i gruppen. Verkar finnas en hel del smaskiga detaljer att vältra sig i.
Citera
2019-06-03, 16:06
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Om förtroendet för Admin blir så skadat ,,Medlemmar kommer lämna för annat forum.

För vilket forum då? Fragbite? Familjeliv? Eller knäppgökarnas egna misslyckade projektsida?
Citera
2019-06-03, 16:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Är det här du ville #admin? Det är så här man är på flashback, jaga människor. Får man fråga samma sak om Jan Axelsson? Jag vet att du läser vartenda inlägg så du har inte missat något inlägg.

Vem jagar någon? Att dessa figurer hängs ut är vare sig olagligt eller omoraliskt.
Citera
2019-06-03, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
För vilket forum då? Fragbite? Familjeliv? Eller knäppgökarnas egna misslyckade projektsida?
Det finns säkert några som är kunniga som inte är knäppgökar.Flashback 2.0.
Citera
2019-06-03, 16:11
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Jag tar en paus ifrån denna läsning.
Visste inte hur pass störda människor det var tills jag fick tag i FUPn om Helena Nekrosfil.

För er som pallar så sök på skelettkvinnan i FUP-tråden.
Tydligen är hon en kommunist också då hon har haft hammaren & skäran flagan hemma.

Är fan illamående, och jag fascineras av hur socialtjänsten inte omhändertagit barnen och bara återigen hur sunkigt myndighets-Sverige är..
Det är helt vidrig läsning.

Skruvat.
Citera
2019-06-03, 16:11
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Även på Trustpilot har Kent samma datum skrivit ett något kritiskt inlägg.

https://se.trustpilot.com/review/www.flashback.org

Han passar även på att ge dåligt betyg till annonsörer på Flashback.
https://se.trustpilot.com/users/53c0...006400017e6a72

Han sysslar alltså med organiserade förtals och trollkampanjer. Snyggt där Kenta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in