2019-06-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen
Vore intressant med lite bilder på dessa bilder för att se om mina fördomar stämmer.
I detta fallet är det lätt att ha fördomar.

SIG. Personer som röstar V eller MP. Älskar negrer och muslimer mer än svenskar. Vidarebefordrar uppgifter till EXPO. Hatar SD. Förringar sin egen brottslighet. Avskyr yttrandefrihet som strider mot deras egna uppfattning om densamma.
Citera
2019-06-03, 16:36
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Mycket bra frågor.

Helena verkar även försvara pedofiler om man läser FUPn, bl.a. tycker hon inte att det är något konstigt så länge " barnen inte tar skada".

Se där ja.., då gick hon i "min bok" ifrån bara stolle till farlig.

(har träffat peddo-offer. Trista, trista saker..)
Citera
2019-06-03, 16:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Mycket bra frågor.

Helena verkar även försvara pedofiler om man läser FUPn, bl.a. tycker hon inte att det är något konstigt så länge " barnen inte tar skada".

För oss som är en smula bevandrade i psykiatri och psykologi så är detta klassiska argument & tankesätt pedofiler har som möjliggör att de kan rationalisera övergrepp mot barn..
Intressant att pappan baktalar Flashback med dillande om pedofili, när "dottern" själv verkar försvara pedofili ( och nekrofili).

Det börjar mer & mer kännas som "Äldreomsorgen i Övre Kågedalen".
Citera
2019-06-03, 16:44
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Fast det där är ingen konspiration, det där är självklart.

En konspiration vore ifall admin och skeletthorans zombiearmé av parafilimuppar samarbetar, orkestrerat av judarna, för att stänga ner forumet eftersom den sionistiska världsordningen är på väg att uppdagas...

Jo det är sant och för oss med någonslags djupare insikt i sakers tillstånd så är det självklart.
Citera
2019-06-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant att pappan baktalar Flashback med dillande om pedofili, när "dottern" själv verkar försvara pedofili ( och nekrofili).

Det börjar mer & mer kännas som "Äldreomsorgen i Övre Kågedalen".
Det är ingen tvekan om att det rör sig om en djupt dysfunktionell familj. Samtidigt är det ingen hemlighet att Sveriges psykvård har nedrustats under många år.
Citera
2019-06-03, 16:48
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Har det kommit någon källa än?
Källa på vad?
Att gruppen existerar eller att admin har fel eller vilken källa söker du?

Vidare så vore det väldigt bra om denna tråden handlar just om denna gruppen och deras aktuella gärning, och inte att det blir en långa räcka av utdrag ur deras fup:ar som redan ligger ute.
Då blir det snabbt en väldigt lång och ointressant tråd om sådant som redan är sökbart.

Jag känner till vissa i gruppen och kan säga redan nu att åtminstone en av dem är indragen i något han inte kan bromsa. Bollen sattes i rullning och sedan var det försent att backa.
I grunden en väldigt behjärtansvärd person, men i detta fallet hamnade han i helt fel umgänge.
Citera
2019-06-03, 16:48
Medlem
Pantone297Cs avatar
Gjorde inlägg tidigare, men frågar igen om inte admin kan göra en separat tråd med alla bevis.
Kan folk tolka och ta till sig ett Wikileaksläpp borde vi vara kapabla att få ta till oss infon du har.
Har tidigare ansett att Kentastrof och skeletthoran varit harmlöst underhållande, men ser dem nu som jävligt otäcka...ut med deras skit i ljuset tack.
Senast redigerad av Pantone297C 2019-06-03 kl. 17:16.
Citera
2019-06-03, 16:49
Medlem
godhetsapostelns avatar
Vad gör Runar i samma grupp som skelettkvinnan?
Citera
2019-06-03, 16:50
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
Källa på vad?
Att gruppen existerar eller att admin har fel eller vilken källa söker du?

Vidare så vore det väldigt bra om denna tråden handlar just om denna gruppen och deras gärning, och inte att det blir en långa räcka av utdrag ur deras fup:ar som redan ligger ute.
Då blir det snabbt en väldigt lång och ointressant tråd om sådant som redan är sökbart.

Jag känner till vissa i gruppen och kan säga redan nu att åtminstone en av dem är indragen i något han inte kan bromsa. Bollen sattes i rullning och sedan var det försent att backa.
I grunden en väldigt behjärtansvärd person, men i detta fallet hamnade han i helt fel umgänge.

På vilket sätt sattes bollen i rullning? Fel plats vid fel tid typ av incident eller gjorde/sa han något offentligt?
Citera
2019-06-03, 16:57
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Ok! Då kör vi provokatör.

Det jag har skrivit: Du och admin får gärna hålla ryggen om era pedofiler, fråga bara dom som utsatts för pedofiler. Men jag vill ge mitt svar på den enkla frågan om flashback, flashback bör omedelbart stängas just på grund av den frågan. Här har jag använt mitt yttranfrihet på riktigt

Du är så patetisk, jag får tårar när jag läser dina halvsorgsna inlägg, jag tog upp Mattias Flink, bankrånare som ett exempel. Alla skall få en andra chans, men ni på flashback har svårt med det.

Jag vet inte hur du kom in här T-80U? Kan du ge en förklaring tack!

(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna

Provokatör? Vad svamlar du om?

Ditt inlägg, och särskilt den här delen av det, "eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer" tolkar jag utan vidare som att du är intresserad av att hänga ut mig med namn och adress. Du skriver, på omvägar, att jag får stå mitt kast, då jag är ansvarig för Flashback (var fick du det ifrån, förresten?), och att jag får skylla mig själv när jag blir uthängd.

Varför skulle någon vilja hänga ut mig? Jag är varken kriminell eller idkare av avföringsfetischer. Jag gnider mig inte mot likdelar och jag är inte pedofil. På vilket sätt skulle det gagna någon om mitt namn och min adress postades i den här tråden? Finns det ett allmänintresse av att veta mitt namn och min adress?

Slutligen verkar du vara otroligt arg (varför är du det?), och därför tämligen osammanhängande när du skriver. Det kan bidra till att man misstolkar din text.
Citera
2019-06-03, 16:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Detta ska bli en oerhört intressant tråd att följa.

Samtidigt så måste man vara medveten om att admins inlägg i grund och botten handlar om pengar och annonsintäkter, vilket de utpekade förstör.
Tycker själv inte att det är något fel att tjäna pengar på detta forum, tvärtom, allt handlar om pengar. Känner bara att du admin borde vara mer öppen med din agenda.

Ska själv forska lite i detta i morgon, ringa lite telefonsamtal och leva djävul bland annat. VPN + Skype är det som gäller

Personerna och gruppen som nämns drivs även de av bara en sak, pengar. Inget annat.

Det krävs pengar att driva ett projekt som Flashback. Allt i denna värld kostar.
Citera
2019-06-03, 17:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Vad gör Runar i samma grupp som skelettkvinnan?
Ja, jag undrar detsamma. Vad har han för allvarliga lik i garderoben som han vill skall falla i glömska? Lite tjuvjakt & skattefusk? Känns inte så betungande.

(Med en brasklapp om att jag är kass på kändisar. Kanske finns det något allvarligt som jag inte känner till)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in