2019-06-03, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Då skriver man Mattias Flink och (eller &) bankrånare. Inte "Mattias Flink, bankrånare". Det sistnämnda, inom citattecken, är nämligen samma sak som att säga exempelvis "T-80U, Moderator".

"vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer."

Det är lite jobbigt när du inte ens minns vad du själv skriver.

Ok! Då kör vi provokatör.

Det jag har skrivit: Du och admin får gärna hålla ryggen om era pedofiler, fråga bara dom som utsatts för pedofiler. Men jag vill ge mitt svar på den enkla frågan om flashback, flashback bör omedelbart stängas just på grund av den frågan. Här har jag använt mitt yttranfrihet på riktigt

Du är så patetisk, jag får tårar när jag läser dina halvsorgsna inlägg, jag tog upp Mattias Flink, bankrånare som ett exempel. Alla skall få en andra chans, men ni på flashback har svårt med det.

Citat:
Det admin är sur över att den gruppen han snackar om är väldigt nära att komma åt Jan Axelsson (ägaren av Flashback) Säger direkt till Jan Axelsson här, DU läser den här tråden för varje sekund. Eftersom du tycker att det är yttrandefrihet att hänga ut människor, vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer.

Jag vet inte hur du kom in här T-80U? Kan du ge en förklaring tack!

(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna
Citera
2019-06-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag tar en paus ifrån denna läsning.
Visste inte hur pass störda människor det var tills jag fick tag i FUPn om Helena Nekrosfil.

För er som pallar så sök på skelettkvinnan i FUP-tråden.
Tydligen är hon en kommunist också då hon har haft hammaren & skäran flagan hemma.

Är fan illamående, och jag fascineras av hur socialtjänsten inte omhändertagit barnen och bara återigen hur sunkigt myndighets-Sverige är..
Det är helt vidrig läsning.

Skruvat.
Haha du var ju rolig...

Att hon vill knulla med barn, djur och skelett är i din värld inget märkligt, men när hon har en annan politiskt åsikt än dig är hon sjuk?
Citera
2019-06-03, 16:16
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
"Jag vill att många personer skall ha sex med mig när jag är död. Helst skulle jag vilja bli någon nekrofils älskarinna för en längre tid. Men eftersom sådant är omöjligt så antar jag att det blir en vanlig begravning och ned i jorden och så får jag ligga där och ruttna, vilket tänder på mig också. Som du märkt är jag löjligt lättänd....

"Döda män har inte stånd det är det första jag måste påpeka. Det finns en vanlig myt att mäns penisar stelnar av likstelhet men det är ju ganska löjligt att tro en sådan sak då penisen består av svällkroppar och inte muskler. Jag är inte speciellt intresserad av penetrativt sex utan för mig är det mest smekningar, kyssar och slicka den döde. Just slickandet är det bästa tycker jag men även att gnida mig mot den döde. Fast det låter så sexualiserat, min kärlek till avlidna är just främst kärlek, jag älskar dem så mycket att jag vill studsa upp och ned och gråta av lycka"..

Helena Nekrosfils fantasier ur FUPn..

Varför undrar jag, varför tog vi bort dödsstraff? Denna människa kan omöjligen fungera i ett samhälle.

edit: Ibland hör man om riktigt sjuka individer, pedofil nivå t ex. Sen undrar man inte om benämningen "Häxa" var ett överhängande namn för dessa sjuka jävlar och därför dödades de.

Ingen dum gissning om jag ska vara ärlig.
Senast redigerad av pinnpelle88 2019-06-03 kl. 16:18.
Citera
2019-06-03, 16:17
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Haha du var ju rolig...

Att hon vill knulla med barn, djur och skelett är i din värld inget märkligt, men när hon har en annan politiskt åsikt än dig är hon sjuk?

Jag tror du har en konstig tolkning av det jag skriver.
Det är märkligt och jag slutar läsa på grund av de vidrigheterna hon sysslar med.

Kommunismen är mer bara en bidragande orsak men inte den egentliga till att man inte pallar.
Kommunismen har ju trots allt dödat 60-100 miljoner människor..

Bra att veta ytterligare vad det är för typ vi har att göra med.
Citera
2019-06-03, 16:18
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Är det här du ville #admin? Det är så här man är på flashback, jaga människor. Får man fråga samma sak om Jan Axelsson? Jag vet att du läser vartenda inlägg så du har inte missat något inlägg.

Början min herre bli orolig?
Citera
2019-06-03, 16:19
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McMackan
Det står ingenstans i artikeln att Facebook har egna anställda moderatorer.

Dessutom så handlar artikeln om att de misslyckades att ta bort materialet med dödskjutningarna tillräckligt snabbt. Klarar de inte ens att snabbt ta bort det vad kan man förvänta sig om en liten grupp på Facebook i lilla Sverige.

Sen alla rapporter, hur många är de som har anmält dem egentligen?

https://www.theverge.com/2019/2/25/1...itions-arizona

https://www.cnet.com/news/facebook-c...s-who-does-it/

https://www.theguardian.com/technolo...-ptsd-symptoms

https://www.npr.org/2019/03/02/69966...=1559571548707

https://gizmodo.com/report-facebook-...oke-1832870719
Citera
2019-06-03, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Början min herre bli orolig?

Absolut inte, jag har inget att oroa mig för, fråga admin om han börjar känna sig orolig?
Citera
2019-06-03, 16:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Det finns säkert några som är kunniga som inte är knäppgökar.Flashback 2.0.

Har gjorts en hel del försök genom tiderna att skapa egna forum. Det är ingen som stoppat någon att göra det heller, men uppenbarligen har det inte lyckats särskilt väl.
Citera
2019-06-03, 16:23
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Varför undrar jag, varför tog vi bort dödsstraff? Denna människa kan omöjligen fungera i ett samhälle.

edit: Ibland hör man om riktigt sjuka individer, pedofil nivå t ex. Sen undrar man inte om benämningen "Häxa" var ett överhängande namn för dessa sjuka jävlar och därför dödades de.

Ingen dum gissning om jag ska vara ärlig.

Mycket bra frågor.

Helena verkar även försvara pedofiler om man läser FUPn, bl.a. tycker hon inte att det är något konstigt så länge " barnen inte tar skada".

För oss som är en smula bevandrade i psykiatri och psykologi så är detta klassiska argument & tankesätt pedofiler har som möjliggör att de kan rationalisera övergrepp mot barn..
Citera
2019-06-03, 16:24
Medlem
Cashews avatar
Jag googlade lyteskomik och fick upp den här tråden.
Är det ett meme månntro?

Dom här rättshaveristiska typerna kommer ju gå igång på det här, men det kan vara klokt av flashbackmedlemmar att komma ihåg att det här är psykiskt sjuka människor som inte mår bra. Att Admin outar deras jidder tycker jag är rimligt, deras trovärdighet är ju på noll när människor kan googla vilka fanskap som e med. Som sagt, det här gänget mår inte bra.
Citera
2019-06-03, 16:29
Medlem
Vore intressant med lite bilder på dessa bilder för att se om mina fördomar stämmer.
Citera
2019-06-03, 16:33
Medlem
Har det kommit någon källa än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här