2019-05-30, 21:22
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Det är kul o ses ibland och snacka lite osv, känner väl inget speciellt när jag är borta från henne. Ibland kan det kännas som det är viktigare att leka med telefonen än att prata med mig när jag hälsar på.
Om jag vore dig skulle jag säga det du skrev i ditt första inlägg till henne, då uttrycker du din känslor och du kan kanske komma till insikt varför du känner som du gör.
Citera
2019-05-31, 13:10
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Känner mig mkt missnöjd med vem jag är. Varit psykiskt sjuk, trött, ser trött o sliten ut, ingen utbildning inget jobb. Jag är inget, ingen förväntade sig från mig att misslyckad med allt. Min familj skäms nog över mig och vissa är arga på mig för vem jag blivit, att jag hoppade av utbildningen. Min familj har alltid haft för höga krav på mig och varit arga på mig, även fast jag var ganska duktig. Nu förväntar de sig inget längre.
Så kan det gå för vissa att man blir en sopa trots att man har bra förutsättningar.
Men tiden är inte slut, jag göt det kan för att förändra detta.
Det var så skönt att börja med vitamin b12 idag, kände mig direkt piggare. Och hoppas jag blir ännu piggare på några dagar.
Jag förstår att min kille inte ville ha mig längre för jag är inget.Det vill man ha något bättre. Lite jobbigt att få in. Att inte längre kunna vara något andra är stolt över utan tvärtom skulle skämmas. Men det har varit så ganska länge. Jag hoppas bara det blir bättre, ska försöka allt jag kan på utbildningen och hoppas jag slipper vara trött.
Citera
2019-05-31, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Känner mig mkt missnöjd med vem jag är. Varit psykiskt sjuk, trött, ser trött o sliten ut, ingen utbildning inget jobb. Jag är inget, ingen förväntade sig från mig att misslyckad med allt. Min familj skäms nog över mig och vissa är arga på mig för vem jag blivit, att jag hoppade av utbildningen. Min familj har alltid haft för höga krav på mig och varit arga på mig, även fast jag var ganska duktig. Nu förväntar de sig inget längre.
Så kan det gå för vissa att man blir en sopa trots att man har bra förutsättningar.
Men tiden är inte slut, jag göt det kan för att förändra detta.
Det var så skönt att börja med vitamin b12 idag, kände mig direkt piggare. Och hoppas jag blir ännu piggare på några dagar.
Jag förstår att min kille inte ville ha mig längre för jag är inget.Det vill man ha något bättre. Lite jobbigt att få in. Att inte längre kunna vara något andra är stolt över utan tvärtom skulle skämmas. Men det har varit så ganska länge. Jag hoppas bara det blir bättre, ska försöka allt jag kan på utbildningen och hoppas jag slipper vara trött.
Akta dig dock när det gäller B12 för om du har prostata kan du få besvär, har också kört B12 på sistone och det gör mig mycket piggare och gladare men vet inte jag har något skit med prostatan för får alltid ont. Kanske är cancern eller nåt.

B12 är jättebra mot ångest och all möjlig skit. Dagens befolkning lär ha många brister i flera fall när det gäller ångest och då skrivs det nästan alltid ut medicin... Dock vara försiktig säga ssånt här för vet ju att här sitter personer som verkligen behöver the meds
Citera
2019-05-31, 13:23
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimsktSverige
Akta dig dock när det gäller B12 för om du har prostata kan du få besvär, har också kört B12 på sistone och det gör mig mycket piggare och gladare men vet inte jag har något skit med prostatan för får alltid ont. Kanske är cancern eller nåt.

B12 är jättebra mot ångest och all möjlig skit. Dagens befolkning lär ha många brister i flera fall när det gäller ångest och då skrivs det nästan alltid ut medicin... Dock vara försiktig säga ssånt här för vet ju att här sitter personer som verkligen behöver the meds

Jag ska ta blodprov på måndag så får veta om jag har brist då. Men är ganska säker att jag har brist. Har ingen prostata. haft några stora problem med trötthet på sistone, sovit extremt mkt, så tänker det måste vara någpn brist järn b12 eller annat.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-05-31 kl. 13:28.
Citera
2019-05-31, 22:17
Bannlyst
Håll er undan mej , alla .
jag är en levande död redan
det va så nära i går , en va inte mitt fel , råkade bara vara på fel plats på fel tillfälle .
när ska jag få somna in !! jag är död , men har ett helvete att få avsluta på ett lugnt och fridfullt sätt .

undrar om jag ska åka upp i den vackra skogen, grilla lite , bara njuta av lugnet och livet för stunden .

klä av mej nake och kliva ner i sjön , simma , lång ut och när jag inte orkar , bara sjunka långsamt

in i evigheten , EN TANKE BARA
Senast redigerad av darkfun 2019-05-31 kl. 22:24.
Citera
2019-05-31, 23:16
Medlem
EghtLeggeds avatar
Jag behöver prata med någon om hur jag ska hjälpa ett barn som blir slaget av sina föräldrar.

Det är en svår sits. Jag vill det bästa för barnet och måste vara mycket noggrann med hur jag hanterar situationen.
Citera
2019-05-31, 23:43
Medlem
EghtLeggeds avatar
Jag känner dåligt samvete för att jag typ nästan övergett någon.
Känner att jag måste göra något men vet inte vad som är bäst.
Jag är så svag och orkar inte ens hålla min egen lägenhet ren. Äter hjättedåligt och får knappt något solljus.
Denna person jag dock är orolig för har det nog värre.
Kommer jag någonsin kunna förlåta mig själv i framtiden.
Jag vill inte vara en av de där människorna som tittar åt andra hållet. Mitt liv blev förstört av sådana.
Jag vill inte vara en sådan preson själv.
När man växer upp och inser att igen gjorde något... det är hemskt.
Man kan ju inte lita på någon då och det tar enormt på krafterna.

Altså hur fan
Citera
2019-06-01, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EghtLegged
Jag behöver prata med någon om hur jag ska hjälpa ett barn som blir slaget av sina föräldrar.

Det är en svår sits. Jag vill det bästa för barnet och måste vara mycket noggrann med hur jag hanterar situationen.

Förstår att du vill göra nåt. Det bästa du kan göra är att ringa till socialen. Gör en orosanmälan hos dom, angående barnet. Vänta inte, agera!!

OnTopic:

Vaknade idag av att jag grät, efter en svår dröm.. Känner mig totalt under ytan. Inte orkat göra nåt idag. Bara att duscha känns som att bestiga Mount Everest, typ.
Citera
2019-06-01, 17:54
Bannlyst
Ja det va en jobbig dag i dag
Citera
2019-06-01, 19:21
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Förstår att du vill göra nåt. Det bästa du kan göra är att ringa till socialen. Gör en orosanmälan hos dom, angående barnet. Vänta inte, agera!!

OnTopic:

Vaknade idag av att jag grät, efter en svår dröm.. Känner mig totalt under ytan. Inte orkat göra nåt idag. Bara att duscha känns som att bestiga Mount Everest, typ.

Jag pratade med barnet om det och det påstod att det bara var på skoj.
Jag sa dock att det kunde kontakta mig om det ville ha hjälp.
Så jag får se. Jag vill ju inte att barnet ska hamna hos fosterfamilj eller liknande vilka kanske våldtar det.
Jag får hoppas att det ringer upp mig.
Citera
2019-06-01, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

OnTopic:

Beror på om det är en man eller en kvinna. Generellt sett, mind your own business. Finns det diagnoser, finns det bakgrund? Social klass?
Citera
2019-06-01, 23:11
Medlem
EghtLeggeds avatar
Uch fy fan nu kan jag inte sue vad jag skriver. Jag har sådan pånig. Sådan enorm månik.
Hjälp mig. Uch fu fan bäd lågikt jag påd.
Snälla hjälp mig hitta i bärghoprg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in