Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Det är inte kvinnor jag ringaktar eller argumenterar mot. Det är mot dig, som vet att 70-99% av alla världens topplistor leds av män men bara inte kan skriva det rakt ut. Du fortsätter istället att ljuga efter 2500 försök med cherry picking som alla är genomskådade. Jag är emot lögnare, inte kvinnor.
Ska jag plocka ännu en gång fram listan med alla dina kommentarer som osar av ringaktningar av kvinnor, så att du får den inbankad i ditt förkrympta huvud? Du ljuger ju värre än en häst galopperar i Jägersro?
Har aldrig tanken föresvävat dig att musik består av flera olika genrer, varav många utövas och produceras av minst 99 % män? T ex Death metal, Hiphopmusik, Power metal, Rapmusik, och Deathcore. I sistnämnda används precis som i Death metal sångtekniken growl, ett avgrundsvrål. Endast primitivt tänkande män stöter ut den här typen av öronbedövande vrål, i synnerhet det där som kommer ut ur bittra FB-snubbars strupar varje gång en kompetent kvinna slår sig in på mäns inpinkade domäner av egen kraft. Denna typ av vrål är dock mycket lätt att förväxla med brunstvrål som kommer från sexuellt frustrerade incels och MGTOW:s.
Popmusik är den genre där man finner en större andel kvinnor, både hos artister och låtskrivare.
Svenska tjejen
”Cazzi Opeia” är en mycket framgångsrik låtskrivare. Hennes låtar har miljontals visningar på Youtube. Hon skriver koreanska megahits.
De tusentals körsbär som du plockat för att ”bevisa” manlig överlägsenhet i alla områden kan du stoppa upp därnere där solens strålar inte når.