Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Hirschenkeller på Sveavägen är väl inte dräggig? Har varit där rätt många gånger och det har alltid varit rätt civiliserat folk där. Jag kanske bara har haft tur då.
Säger samma fast tvärtom. Varje gång jag varit där så har det varit proppfullt med drägg och skyhög berusningsnivå, både sköna och skumma lirare, men kanske prickat fel dagar jag

dock var det någon sommar sedan sist