2019-05-02, 23:30
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag ska ju slicka lapp till sommarn. 100-150mcg förmodligen.
härligt!
väldigt längesedan jag tog lsd och trippa rätt, sist jag tog så blanda jag benzo, lsd och kokain, riktigt pantad idé jag fick på benzo.
se till att ha en helnykter polare som håller koll och var på en säker plats, så ingen kommer å möjligtvis förstör trippen. kanske inte ens behöver 150μg, men minns inte hur mycket som var starkt och bra dos för nybörjare
Citera
2019-05-02, 23:41
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
härligt!
väldigt längesedan jag tog lsd och trippa rätt, sist jag tog så blanda jag benzo, lsd och kokain, riktigt pantad idé jag fick på benzo.
se till att ha en helnykter polare som håller koll och var på en säker plats, så ingen kommer å möjligtvis förstör trippen. kanske inte ens behöver 150μg, men minns inte hur mycket som var starkt och bra dos för nybörjare
Nu när tråden är riktad mot MDMA — Tror du trippen kommer påverkas från mitt tidigare missbruk? Jag har återhämtat mig relativt bra faktiskt. De första månaderna var ruskigt jobbiga och efter nio månader hade den psykiska abstinensen efter MDMA försvunnit.
Citera
2019-05-03, 01:15
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Nu när tråden är riktad mot MDMA — Tror du trippen kommer påverkas från mitt tidigare missbruk? Jag har återhämtat mig relativt bra faktiskt. De första månaderna var ruskigt jobbiga och efter nio månader hade den psykiska abstinensen efter MDMA försvunnit.

Missbrukade du MDMA? fyfan då lär man bli bra slut i skallen. Fungerar det ens efter ett tag att bli hög av det?
Citera
2019-05-03, 01:39
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Missbrukade du MDMA? fyfan då lär man bli bra slut i skallen. Fungerar det ens efter ett tag att bli hög av det?
Jag körde som sagt runt 750/800mg rent MDMA för tre dagar sedan (efter ett uppehåll på cirka 11 månader).

Jag började med en bomb på 400mg (och fyllde på med en bomb till vid peaken med ~350mg).

Hade en helt OK effekt i 3 timmar och mindfucks 6-7 timmar. Afterglowen varade i max 2 timmar. Jag hade däremot ingen avtändning på skiten utan var mest seg i kroppen.

Ruset var däremot ingenting i jämförelse med vad det brukade vara. Musiken blev knappt bättre och hade ingen direkt energi överlag. Empati hade jag däremot väldigt mycket av och kände mig ”enad” med tillvaron för några korta minuter då och då. Ruset gick över det hela taget upp och ned, och jag fäste inte avseende vid välmående utan istället headspacet.

Nu när jag använt MDMA såpass mycket och förmodligen knarkat bort ”magin”, vill jag göra mig gällande att ruset numera känns liksom en orgasm utan det sköna, pulserande, varma och kittlande suset igenom hela kroppen.

Jag skulle vilja säga att MDMA för mig idag, rusmässigt, upprätthåller sig till 20% av de 100% MDMA brukade vara.
Citera
2019-05-05, 05:09
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
jag är ingen expert, men jag tror inte det skulle vara något problem, finns ju nåt som kallas candyflip, alltså ta lsd och när du peakar ska du bomba lite mdma har jag för mig. iaf candyflip lsd+mdma/E är inget ovanligt, har själv inte testat det.
Citera
2019-05-05, 18:23
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
jag är ingen expert, men jag tror inte det skulle vara något problem, finns ju nåt som kallas candyflip, alltså ta lsd och när du peakar ska du bomba lite mdma har jag för mig. iaf candyflip lsd+mdma/E är inget ovanligt, har själv inte testat det.
Vill till att börja med förtydliga att MDMA med dess syntetiska egenskaper frisätter enorma mängder med singnalsubstansen serotonin — Vilket hormon som minst sagt påverkar måendet, dels under ruset men också när de sekundära effekterna yttrar sig och kemikalierna behöver brytas ned.

Ett missbruk av substansen som sitter på förmågan över att mixra med hjärnkemin till det bättre, innebär således, som i mitt fall, ett ”hämmande” av serotoninets framställande.

Det jag i mitt anförande menade var ifall trippen, på något sätt, skulle påverkas i en riktning av negativ anda, då jag hade brister av serotoninet i spetsen för mitt missbruk av E/MDMA.

Det tog ungefär 9 månader innan min hjärna märkbart återställde sig från mitt missbruk av MDMA. Som tidigare nämnts bombade jag ~750-800mg kristalliserad MDMA i tisdags och bröt av den orsaken min 11 månader avhållsamhet. Jag fick ingen avtändning på det och heller ingen saknad efter att fylla på med drogen.
Citera
2019-05-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Det är möjligt att magnesium motverkar de värsta käkspänningarna. Nu är detta verkligen ingen rekommendation, men en låg dos av valfri opiat brukar få pupillerna att se normala ut. Men att blanda in opiater känns överdrivet för detta. Personligen har jag aldrig upplevt käkspänningar på MDMA, men tagit någon tablett förr som uppenbarligen även innehöll amfetamin eller liknande. Pupiller som tefat och ständiga käkspänningar. Yxmördarblicken är svår att undvika då haha.

Hos optikern har man ju fått någon vätska i ögat som gjort pupillerna mycket större. Finns det något liknande fast som krymper dem?
Solglasögon ? 😎

Jag har en fråga. Hur mkt skiljer sig ett mdma rus å xtc rus tkr ni? Med tanke på xtc kan ha massa annat skit känd de som de borde skilja sig. Personligen anser ja att man e mer peppad på e och lugn å skön på rent m
Citera
2019-05-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Solglasögon ? 😎

Jag har en fråga. Hur mkt skiljer sig ett mdma rus å xtc rus tkr ni? Med tanke på xtc kan ha massa annat skit känd de som de borde skilja sig. Personligen anser ja att man e mer peppad på e och lugn å skön på rent m

Det här är en vanlig missuppfattning men MDMA och XTX ÄR(eller SKA vara samma sak). Det förekommer att folk blandar i saker i piller utöver MDMA, färgämne och bidningsmedel men det är även förekommande att MDMA-kristaller inte innehåller endast MDMA.

Med det sagt så har jag fått smutsiga knappar som varit utblandade med speed/meth vilket har gett mer energi och go men sedan har man mått som en leprasjuk mongoloid dagen efter...
Citera
2019-05-06, 12:48
Medlem
LGDs avatar
Visste ju att man kan snea på mdma. Men trodde aldrig det skulle hända mig. Tills jag klanta mig och var jävligt oförsiktig med doseringen.
Tog det i form av ecstasy förra helgen. Köpte 5 piller per man. Ingen ovanlig intagsmängd, men hade inte med i beräkningen att det var större storlek på pillren än vanligt. Och därmed större mängd mdma än vanligt.
Poppade 2 och sen börja de snurra och ögonwobbel som hette duga. Jag borde egentligen varit nöjd. Men bestämde mig redan efter en timme in i ruset att poppa en till. Korkat som fan jag vet. Här tappa jag omdömet rejält en stund efter intag. Och trodde kompisarna var främlingar som ville jävlas. Poppa någon till. Och föreslog slagsmål med en av dem. Han nekade mig det och sa att jag just nu inte behövde göra upp med någon annan, för det gjorde jag rätt bra själv.
Ramla runt i lägenheten och fick hjälp in i sängen av polare. Han hade kommit in i rummet för att kolla till mig och såg mig ligga och tokrunka. Haha. Har inget minne av det. Enda som hände dagen efter var att jag hade pissat på mig. Jag hade tur då jag också slarva med vätskeintaget.

Lär av mig. Ha största respekten för mdma och slarva aldrig med dosering.
Citera
2019-05-09, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Det här är en vanlig missuppfattning men MDMA och XTX ÄR(eller SKA vara samma sak). Det förekommer att folk blandar i saker i piller utöver MDMA, färgämne och bidningsmedel men det är även förekommande att MDMA-kristaller inte innehåller endast MDMA.

Med det sagt så har jag fått smutsiga knappar som varit utblandade med speed/meth vilket har gett mer energi och go men sedan har man mått som en leprasjuk mongoloid dagen efter...
De suger lite och känns lite risky att man aldrig kan veta att de bra skit.
Citera
2019-05-13, 00:36
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Visste ju att man kan snea på mdma. Men trodde aldrig det skulle hända mig. Tills jag klanta mig och var jävligt oförsiktig med doseringen.
Tog det i form av ecstasy förra helgen. Köpte 5 piller per man. Ingen ovanlig intagsmängd, men hade inte med i beräkningen att det var större storlek på pillren än vanligt. Och därmed större mängd mdma än vanligt.
Poppade 2 och sen börja de snurra och ögonwobbel som hette duga. Jag borde egentligen varit nöjd. Men bestämde mig redan efter en timme in i ruset att poppa en till. Korkat som fan jag vet. Här tappa jag omdömet rejält en stund efter intag. Och trodde kompisarna var främlingar som ville jävlas. Poppa någon till. Och föreslog slagsmål med en av dem. Han nekade mig det och sa att jag just nu inte behövde göra upp med någon annan, för det gjorde jag rätt bra själv.
Ramla runt i lägenheten och fick hjälp in i sängen av polare. Han hade kommit in i rummet för att kolla till mig och såg mig ligga och tokrunka. Haha. Har inget minne av det. Enda som hände dagen efter var att jag hade pissat på mig. Jag hade tur då jag också slarva med vätskeintaget.

Lär av mig. Ha största respekten för mdma och slarva aldrig med dosering.
MDMA må rusmässigt vara det vackraste och mest bedårande som finns att förnimma. Men också det mest skrämmande! Fyfan vilka kemikalier man egentligen trycker i sig, minst sagt i Ecstasy.

Skönt att du överlevde. Har också varit i samma situation.
Citera
2019-05-14, 08:04
Medlem
kangas92s avatar
Fick tag i Blåa Punisher från FS, 300mg

Som helt färsk på MDMA testade jag igår för första gången.
Helt fastande mage tog jag en halv till att börja med, och väntade 1 timme och tog den andra halvan.
4 timmar senare har jag inte känt något mer än ett minimalt eufori som kommit i vågor.
Så jag tar en till, alltså 600mg inom 4 timmar, helt färsk som sagt, och fastat hela dagen.

600mg Blue Punishers som färsking, borde jag inte blivit skönare? :S
Pissiga pills, eller så va detta inte min grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in