Citat:
Fem knappar borde ha varit en ovanlig intagningsmängd, såvida knapparna inte är urusla är fem stycken en onödigt stor dos MDMA. Hoppas ingen färsking läser detta och tror att fem "normalstarka" knappar är en rimlig dos. Sedermera är inte storleken på pillret nödvändigtvis indikativt för mängden MDMA ett piller innehåller, då de kan vara blandat med vad som helst. Man bör åtminstone kolla upp en nyligen inköpt knapp på PillReports.net eller liknande.Visste ju att man kan snea på mdma. Men trodde aldrig det skulle hända mig. Tills jag klanta mig och var jävligt oförsiktig med doseringen.
Tog det i form av ecstasy förra helgen. Köpte 5 piller per man. Ingen ovanlig intagsmängd, men hade inte med i beräkningen att det var större storlek på pillren än vanligt. Och därmed större mängd mdma än vanligt.
Tog det i form av ecstasy förra helgen. Köpte 5 piller per man. Ingen ovanlig intagsmängd, men hade inte med i beräkningen att det var större storlek på pillren än vanligt. Och därmed större mängd mdma än vanligt.
Citat:
Sånt är livet när man brukar illegal droger.
Citat:
En färsking borde ha legat och spytt på marken av 600 mg MDMA. Knapparna har dock fått lysande reviews på FS. Går du på några mediciner?
Fick tag i Blåa Punisher från FS, 300mg
Som helt färsk på MDMA testade jag igår för första gången.
Helt fastande mage tog jag en halv till att börja med, och väntade 1 timme och tog den andra halvan.
4 timmar senare har jag inte känt något mer än ett minimalt eufori som kommit i vågor.
Så jag tar en till, alltså 600mg inom 4 timmar, helt färsk som sagt, och fastat hela dagen.
600mg Blue Punishers som färsking, borde jag inte blivit skönare? :S
Pissiga pills, eller så va detta inte min grej.
Som helt färsk på MDMA testade jag igår för första gången.
Helt fastande mage tog jag en halv till att börja med, och väntade 1 timme och tog den andra halvan.
4 timmar senare har jag inte känt något mer än ett minimalt eufori som kommit i vågor.
Så jag tar en till, alltså 600mg inom 4 timmar, helt färsk som sagt, och fastat hela dagen.
600mg Blue Punishers som färsking, borde jag inte blivit skönare? :S
Pissiga pills, eller så va detta inte min grej.