2019-05-15, 04:08
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Visste ju att man kan snea på mdma. Men trodde aldrig det skulle hända mig. Tills jag klanta mig och var jävligt oförsiktig med doseringen.
Tog det i form av ecstasy förra helgen. Köpte 5 piller per man. Ingen ovanlig intagsmängd, men hade inte med i beräkningen att det var större storlek på pillren än vanligt. Och därmed större mängd mdma än vanligt.
Fem knappar borde ha varit en ovanlig intagningsmängd, såvida knapparna inte är urusla är fem stycken en onödigt stor dos MDMA. Hoppas ingen färsking läser detta och tror att fem "normalstarka" knappar är en rimlig dos. Sedermera är inte storleken på pillret nödvändigtvis indikativt för mängden MDMA ett piller innehåller, då de kan vara blandat med vad som helst. Man bör åtminstone kolla upp en nyligen inköpt knapp på PillReports.net eller liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
De suger lite och känns lite risky att man aldrig kan veta att de bra skit.
Sånt är livet när man brukar illegal droger.

Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Fick tag i Blåa Punisher från FS, 300mg

Som helt färsk på MDMA testade jag igår för första gången.
Helt fastande mage tog jag en halv till att börja med, och väntade 1 timme och tog den andra halvan.
4 timmar senare har jag inte känt något mer än ett minimalt eufori som kommit i vågor.
Så jag tar en till, alltså 600mg inom 4 timmar, helt färsk som sagt, och fastat hela dagen.

600mg Blue Punishers som färsking, borde jag inte blivit skönare? :S
Pissiga pills, eller så va detta inte min grej.
En färsking borde ha legat och spytt på marken av 600 mg MDMA. Knapparna har dock fått lysande reviews på FS. Går du på några mediciner?
Citera
2019-05-15, 10:38
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Fem knappar borde ha varit en ovanlig intagningsmängd, såvida knapparna inte är urusla är fem stycken en onödigt stor dos MDMA. Hoppas ingen färsking läser detta och tror att fem "normalstarka" knappar är en rimlig dos. Sedermera är inte storleken på pillret nödvändigtvis indikativt för mängden MDMA ett piller innehåller, då de kan vara blandat med vad som helst. Man bör åtminstone kolla upp en nyligen inköpt knapp på PillReports.net eller liknande.

Sånt är livet när man brukar illegal droger.

En färsking borde ha legat och spytt på marken av 600 mg MDMA. Knapparna har dock fått lysande reviews på FS. Går du på några mediciner?

Yes, tar SNRI, vet att det inte är bra med CS/Hallucinogens.
Men tog inga SNRI 2 dagar innan intaget, men hjälper nog inte så mkt.
Åt ju också 5gram svamp 5-6 dagar innan också, kan det säga nånting?

Polare som aldrig heller testat förut, käkade upp 5st samma kväll, alltså 1500mg(om jag räknat rätt)
och han tar inga mediciner.
Senast redigerad av kangas92 2019-05-15 kl. 10:43.
Citera
2019-05-15, 13:33
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Yes, tar SNRI, vet att det inte är bra med CS/Hallucinogens.
Men tog inga SNRI 2 dagar innan intaget, men hjälper nog inte så mkt.
Åt ju också 5gram svamp 5-6 dagar innan också, kan det säga nånting?

Polare som aldrig heller testat förut, käkade upp 5st samma kväll, alltså 1500mg(om jag räknat rätt)
och han tar inga mediciner.

Ok, att du inte kände något beror nog på att du tog SNRI så kort inpå (är inte det farligt också?).

Uppenbarligen måste knapparna varit antingen fejk eller så går din polare på något annat eller ljög. Finns inte en chans att någon knaprar i sig över ett gram riktigt MDMA och inte känner något bara sådär. Är MDMAt äkta måste han gå på något som tar ut effekten.
Citera
2019-05-18, 19:39
Medlem
jeppy666s avatar
Tjena, har MDMA påväg hem till min brevlåda, och undrar vad en normal dosering är för en nybörjare? Har aldrig tagit MDMA förr.

Bara tagit oxy och tram nästan, slutat missbruket från de ungefär 1 vecka sedan.

Har köpt hem 100mg kapslar (10x)

Kan tillägga att jag väger 74kg, är 1.78lång & är 19 år!

Om det gör någon skillnad.

Mvh.
Senast redigerad av jeppy666 2019-05-18 kl. 20:10.
Citera
2019-05-18, 21:29
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Tjena, har MDMA påväg hem till min brevlåda, och undrar vad en normal dosering är för en nybörjare? Har aldrig tagit MDMA förr.

Bara tagit oxy och tram nästan, slutat missbruket från de ungefär 1 vecka sedan.

Mvh.
2 Kapslar är en bra start dos.
Citera
2019-05-18, 22:37
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666

Mvh.

1,5 mg/kg är en bra tumregel. Så 200 mg kan vara lite i högsta laget om det är bra MDMA i kapslarna. Skulle rekommendera att börja med en. Har du en våg kan du ju tömma kapslarna och dosera själv istället.
Citera
2019-05-19, 17:25
Medlem
Att basta dagen efter e är väl inga problem? Under ruset fattar jag at det knasar men att kroppen inte kan reglera temperature släpper väl när ruset är över.
Tog sista runt 3-4 inatt.
Citera
2019-05-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Ok, att du inte kände något beror nog på att du tog SNRI så kort inpå (är inte det farligt också?).

Njae, det farliga med att ta MDMA när man går på SNRI är att man inte känner någon effekt och tar mer/för mycket. Det är när man går på MAOIs som det kan knasa rejält och ge serotonergt syndrom.

Men det var absolut pga detta som han inte kände något, du måste gå av SNRI flera veckor, eventuellt flera månader innan du kan få full effekt av MDMA.
Citera
2019-05-20, 09:41
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Njae, det farliga med att ta MDMA när man går på SNRI är att man inte känner någon effekt och tar mer/för mycket. Det är när man går på MAOIs som det kan knasa rejält och ge serotonergt syndrom.

Men det var absolut pga detta som han inte kände något, du måste gå av SNRI flera veckor, eventuellt flera månader innan du kan få full effekt av MDMA.

SSRI/SNRI kan visst leda till serotonergt syndrom står överallt om man googlar på det. Här är en länk: https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=1634
Citera
2019-05-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
SSRI/SNRI kan visst leda till serotonergt syndrom står överallt om man googlar på det. Här är en länk: https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=1634

Bra att du förtydligar när jag skriver felaktigt. Det kan i allra högsta grad vara väldigt farligt med MDMA om man går på SSRI!

"The increasing incidences of recreational ecstasy use and SSRI pharmacotherapy among multiple psychiatric disorders in the adolescent population have made this an overlooked yet increasingly relevant danger, which poses a threat to public health" (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24006318)

Märkligt att tripsit's drug combination chart visar på "Low Risk and Decrease". Dom brukar ta det säkra föra det osäkra.
Citera
2019-05-21, 10:14
Medlem
kangas92s avatar
Tråkigt att utebliven effekt / låg effekt på MDMA när man går på antidepressiva..
Får vänta tills man klivit av SNRI helt och hållet, o testa igen framöver
Tack för svar.
Citera
2019-05-21, 10:28
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Tråkigt att utebliven effekt / låg effekt på MDMA när man går på antidepressiva..
Får vänta tills man klivit av SNRI helt och hållet, o testa igen framöver
Tack för svar.

Lugnt, vi skickar en faktura sedan för den gemensamma konsultationen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in