Citat:
Ursprungligen postat av
zxcvb45
Missbrukade du MDMA? fyfan då lär man bli bra slut i skallen. Fungerar det ens efter ett tag att bli hög av det?
Jag körde som sagt runt 750/800mg rent MDMA för tre dagar sedan (efter ett uppehåll på cirka 11 månader).
Jag började med en bomb på 400mg (och fyllde på med en bomb till vid peaken med ~350mg).
Hade en helt
OK effekt i 3 timmar och mindfucks 6-7 timmar. Afterglowen varade i max 2 timmar. Jag hade däremot ingen avtändning på skiten utan var mest seg i kroppen.
Ruset var däremot ingenting i jämförelse med vad det brukade vara. Musiken blev knappt bättre och hade ingen direkt energi överlag. Empati hade jag däremot väldigt mycket av och kände mig ”enad” med tillvaron för några korta minuter då och då. Ruset gick över det hela taget upp och ned, och jag fäste inte avseende vid välmående utan istället headspacet.
Nu när jag använt MDMA såpass mycket och förmodligen knarkat bort ”magin”, vill jag göra mig gällande att ruset numera känns liksom en orgasm utan det sköna, pulserande, varma och kittlande suset igenom hela kroppen.
Jag skulle vilja säga att MDMA för mig idag, rusmässigt, upprätthåller sig till 20% av de 100% MDMA brukade vara.