2019-05-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vem har dött?

hon sa inget om det som jag hörde
Citera
2019-05-10, 12:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här är lite från liven. Kan det bli mer smaklöst än att man sitter i bilen och livar innan en begravning?

https://minfil.com/X1k74dp2na/9D36FC...6C10B6DCA7_MOV
Hon är faktisk både gränslös och avskyvärd.
Sitta i bilen och ”berätta om sin sorg”, berätta att hon minsann skickat blommor men OCKSÅ köpt en kistbukett (som hon visar upp).
Varför inte sitta lugnt i bilen, hålla truten och stilla sig inför begravningen. Yuäck!!
Citera
2019-05-10, 12:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Den här tråden hålls ju aktivt vid liv - av Anna själv. Genom att blocka alla hittar folk en annan kanal att därmed hålla henne levande. Som nån sa "bättre att vara känd för nåt dåligt än inte alls".

Men med Annas karaktär, hennes storhetsvansinne och narcisstiska drag - tror ni hon hade varit en lugnare och mer ödmjuk person om hon faktiskt fått till en karriär där hon kunde leva på musiken, och lite tv-framträdande. Där hon lyfts för sin talang, inte för skandaler. Där hon kommit med i riktiga program för att hon är folkkär, inte som utfyllnad när b-kändislistan är avklarad. Hon var förvisso med i Lets dance men det var ju första säsongen när det inte blivit nån folkkärt program än.

Själv tror jag att hon inte har nåt tak och att en allsköns sångröst inte hade kunnat rädda henne från total katastrof iaf. Fallet hade kanske blivit högre och därmed instagram ännu mer underhållande #bitterhetdeluxe? Nu är hon ju bara känd som den bitterljuvt skräckfascinerande person hon är, inte för något hon någonsin presterat.

Ja du har rätt, hon driver på det hela till det bittra slutet. I artikeln i hänt i veckan nu senast presenterades hon som "Anna Book ständigt aktuell..."Vill verkligen kändisar presenteras som "ständigt aktuell" och alltid hamna i rampljuset vad de än gör? Hade jag varit kändis hade jag värnat mitt privatliv och inte alltid velat vara "aktuell" i medias ögon men det kanske är bara jag som skulle tänka så.
Citera
2019-05-10, 12:07
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Nån nära väns förälder var det visst

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon sa inget om det som jag hörde

Kollade liven och det var tydligen en väldigt nära väninnas mor som gått bort, även makens mamma hade gått bort med bara någon dags mellanrum. Familjen måste vara fullständig nere i skorna av sorg, men Anna skulle bjuda på fika i nya huset imorgon.
Citera
2019-05-10, 12:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Kollade liven och det var tydligen en väldigt nära väninnas mor som gått bort, även makens mamma hade gått bort med bara någon dags mellanrum. Familjen måste vara fullständig nere i skorna av sorg, men Anna skulle bjuda på fika i nya huset imorgon.

Hans mamma bör väl ha varit ganska gammal? Bodde hon i Sverige så de kan gå på begravningen eller hade föräldrarna flyttat tillbaka till Spanien?
Citera
2019-05-10, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Det är rimligt att pressen ligger lågt med att hänga ut gossen med tanke på hans låga ålder vid brottstillfället/tillfällena. Nästa gång, om det blir någon sådan, slipper han sannolikt inte lika lindrigt undan då han har hunnit fylla 18.
För övrigt ska det inte ligga ynglingen till last att han är fostrad i en dysfunktionell familj där framförallt mamman figurerar gång på gång i mindre smickrande sammanhang i olika media.
20 timmars ungdomstjänst går väl förmodligen att ta, men 20 000 i skadestånd svider säkerligen i familjens plånbok. Pengar som moderskapet exempelvis säkert hellre hade använt till att betala för ett kirurgiskt ingrepp på en ännu icke opererad kroppsdel, eller kanske ytterligare en tatuering.
Nu hoppas jag bara att någon utanför den närmaste familjekretsen snarast talar förstånd med gossen på allvar, annars kan det sluta riktigt illa, både för honom och unga flickor som råkar komma i hans väg.

Tänker på domarna mot ungjäveln, jag fattar inte varför det inte skrev i pressen då det skrivs tyvärr ofta om sexuella övergrepp gjorda av minderåriga så varför ska det inte skrivas om dennes fruktansvärda brott som därtill upprepas, tydligen saknar han de normala spärrarna som vanliga människor har
Citera
2019-05-10, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hans mamma bör väl ha varit ganska gammal? Bodde hon i Sverige så de kan gå på begravningen eller hade föräldrarna flyttat tillbaka till Spanien?

Ingen aning. Jag uppfattade inte vilka vänner det handlade om. Vet du vem det är?
Citera
2019-05-10, 12:17
Medlem
Citat:
Den här tråden hålls ju aktivt vid liv - av Anna själv. Genom att blocka alla hittar folk en annan kanal att därmed hålla henne levande. Som nån sa "bättre att vara känd för nåt dåligt än inte alls".

Men med Annas karaktär, hennes storhetsvansinne och narcisstiska drag - tror ni hon hade varit en lugnare och mer ödmjuk person om hon faktiskt fått till en karriär där hon kunde leva på musiken, och lite tv-framträdande. Där hon lyfts för sin talang, inte för skandaler. Där hon kommit med i riktiga program för att hon är folkkär, inte som utfyllnad när b-kändislistan är avklarad. Hon var förvisso med i Lets dance men det var ju första säsongen när det inte blivit nån folkkärt program än.

Själv tror jag att hon inte har nåt tak och att en allsköns sångröst inte hade kunnat rädda henne från total katastrof iaf. Fallet hade kanske blivit högre och därmed instagram ännu mer underhållande #bitterhetdeluxe? Nu är hon ju bara känd som den bitterljuvt skräckfascinerande person hon är, inte för något hon någonsin presterat.

Jag träffade henne vid 2 olika tillfällen under hennes storhetstid hennes mamma hade fostrat henne otroligt mycket med vilken underbar stjärna hon var och hon skulle hanteras med silkesvantar, då tyckte jag hon var konstig då jag själv var 14år men ansåg ändå att hon var en rejäl översittare
Citera
2019-05-10, 12:27
Medlem
Citat:

Det är precis vad jag skulle behöva om jag var fullständigt nere i skorna av sorg. Fika hos Anna Book långt ut på landet. Suck. Går hennes storhetsvansinne aldrig över?

En annan sak från ett tidigare inlägg: Hon hade nån firma på besök som levererade nåt, kommer inte ihåg riktigt vad det var, men det var på Vanessas födelsedag. Och då hade de med en bukett m blommor till ungen. Alltså på riktigt: Anna måste ju ha lovat dem exponering mot att de tar med nåt. För vilken firma som levererar varor tar med en bukett blommor till barnen i familjen???

Inredningsfirman som ska göra det "så personligt" hos dem hade också med en present. Är det så de ser att de får extra bonus. "Vi tar betalt av Toledano för våra tjänster, är särskilt trevliga och ger henne nåt så hon taggar oss. Hon har ju trots allt 60.000 följare även om mer än hälften är fejk".

Å så äggen - frukosten som blev så mycket godare av grannens ägg. Där finns ju ingen vinst i att bli exponerad, dock att hålla sig i väl med familjen.
Citera
2019-05-10, 14:46
Medlem
Citat:
Det är precis vad jag skulle behöva om jag var fullständigt nere i skorna av sorg. Fika hos Anna Book långt ut på landet. Suck. Går hennes storhetsvansinne aldrig över?

En annan sak från ett tidigare inlägg: Hon hade nån firma på besök som levererade nåt, kommer inte ihåg riktigt vad det var, men det var på Vanessas födelsedag. Och då hade de med en bukett m blommor till ungen. Alltså på riktigt: Anna måste ju ha lovat dem exponering mot att de tar med nåt. För vilken firma som levererar varor tar med en bukett blommor till barnen i familjen???

Inredningsfirman som ska göra det "så personligt" hos dem hade också med en present. Är det så de ser att de får extra bonus. "Vi tar betalt av Toledano för våra tjänster, är särskilt trevliga och ger henne nåt så hon taggar oss. Hon har ju trots allt 60.000 följare även om mer än hälften är fejk".

Å så äggen - frukosten som blev så mycket godare av grannens ägg. Där finns ju ingen vinst i att bli exponerad, dock att hålla sig i väl med familjen.

Vasen som inredningsfirma hade med som ”gåva” lär hon få betala för, sådana firmor tar bra betalt för jobbet. Sedan hyllar hon dem som om de åkte hem och gör jobbet gratis 😄 Firman tackar nog och tar emot, gratis reklam liksom 😛
Citera
2019-05-10, 15:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ingen aning. Jag uppfattade inte vilka vänner det handlade om. Vet du vem det är?

Nä, jag vet inte heller vem det kan vara
Citera
2019-05-10, 15:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Var det inte en cateringfirma då? Sådana kan ta med sig blommor som extra tjänst när de åker ut med maten/fikat/tårtan. Dvs man köper alltså blommorna via dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in