2019-05-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Lite foton från liven och instagram

https://postimg.cc/gallery/1ylnxkgsg/

Personlig inredning när man anställer nån att inreda åt en?
Var får de alla pengar ifrån, de som inte ens hade råd att fixa ett handfat tidigare.
Jisses. Folk som inte klarar av att räkna ut själv hur de vill inreda har jag lite svårt för.
Citera
2019-05-08, 00:31
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Personlig inredning när man anställer nån att inreda åt en?
Var får de alla pengar ifrån, de som inte ens hade råd att fixa ett handfat tidigare.
Jisses. Folk som inte klarar av att räkna ut själv hur de vill inreda har jag lite svårt för.
Ja fy hur svårt kan det vara att inreda sitt eget hem. Hon tror uppenbarligen att hon är en "Hollywoodfru" den där MÄRSTA-Anna...obegripligt är det.
Citera
2019-05-08, 07:21
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Cirka sju minuter från dagens live

https://minfil.com/i6W9r1o3n9/97457A...4DC6F29656_MOV

Har hon ingen i familjen hon kan prata med istället för främlingar? Jag återkommer till det, jag vet, men det är så tragiskt att hon ägnar så mycket tid åt att prata in i en telefon till människor hon inte känner. Är det hennes sätt att få känna att hon är en "kändis", att hon blir sedd och att hon är en offentlig person trots att hon inte längre får några uppdrag? Och Anna, vi vet att det är svärfars lägenhet i Spanien. Din son har berättat det. Det finns fortfarande på Youtube. Om ni ägde den skulle ni vara där oftare än de veckor svärfar säger att det är OK att ni lånar den, eller hur?
Citera
2019-05-08, 07:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://imgur.com/gallery/sfqm7Rw
Är det nya bilen?
Citera
2019-05-08, 07:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu tycker jag att hon är fånig. Om jag förstår det hela rätt så finns de närmaste affärerna i Märsta och då får hon ju stå för att hon åker dit för att handla.
På Arlanda kan hon ju inte handla sin mjölk om hon inte ska flyga iväg någonstans. Finns det affärer i Odensala? Kanske hon kan åka dit och handla mat om där är bättre?
Det finns inga butiker i Odensala men Anna tar nog de 8 kilometerna till Märsta på kanske 1:30. Vad hon glömt är att hon ska släpa tunga kassar tillbaka och det är inget som hon klarar.
Citera
2019-05-08, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Cirka sju minuter från dagens live

https://minfil.com/i6W9r1o3n9/97457A...4DC6F29656_MOV

Stackars Anna Book som verkar förutsätta att varenda människa i hennes lives är från Flashback (angående frågan om de har ett hus i Spanien).

Dessutom - WOOOOW för ett sovrum som gör ett och ett halvt år sedan var ett garage. Spelar inte så stor roll vad det varit, behöver ju inte vara superfint nu. (Har svårt att tänka mig att ett källarsovrum kan ge så mycket wow faltiskt men det beror väl vad man sett eller upplevt tidigare)

Slutligen, stackars Anna Book. Steninge-Carola har ESC, tre stora teveinspelningar (lovar att det inte är några d-program) och sommarturné på gång. Så Sigtuna-framgången är inte given bara för att man taggar sig där!
Citera
2019-05-08, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Asså hon sa faktiskt 10-12 mil, på riktigt. Tio till tolv mil per dag!
WOW! Jag sprang vårruset en gång för länge sen på strax under halvtimmen, jag var långt ifrån bäst, helt slut var jag efter det. Annas prestationer måste vara världsrekord, något för Guiness rekordbok, men hon måste ju bevisa det där och då förstås.. kan bli svårt..
Citera
2019-05-08, 09:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Har hon ingen i familjen hon kan prata med istället för främlingar? Jag återkommer till det, jag vet, men det är så tragiskt att hon ägnar så mycket tid åt att prata in i en telefon till människor hon inte känner. Är det hennes sätt att få känna att hon är en "kändis", att hon blir sedd och att hon är en offentlig person trots att hon inte längre får några uppdrag? Och Anna, vi vet att det är svärfars lägenhet i Spanien. Din son har berättat det. Det finns fortfarande på Youtube. Om ni ägde den skulle ni vara där oftare än de veckor svärfar säger att det är OK att ni lånar den, eller hur?
Jag tror att hon gaggar precis lika mycket hela tiden, att hon helt enkelt aldrig håller snattran.
Citera
2019-05-08, 10:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Jag har mer förståelse för om hon sitter o lajvar på dagarna om hon har tråkigt , när resten av familjen är iväg . Men från liven i förrgår så satt hon i bilen med sonen & maken .
Skulle bli så sjukt irriterad om min morsa satt och malde på högt in i en lur hela bilresan .
Som familj behöver man ju inte sitta o prata hela tiden , men kan man inte bara då sitta o koppla av under bilfärden ?
Citera
2019-05-08, 10:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det nya bilen?

Jag tror så .
Citera
2019-05-08, 10:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror så .

Det kan också vara en hyrbil, hyrd för tillfället.

Är det någon i Märsta-familjen som äger en modern bil?
Citera
2019-05-08, 10:41
Medlem
denna bil står på roberto enligt Mr koll

https://postimg.cc/BtdX7VBX
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in