2019-04-17, 09:05
Medlem
Skottihuvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hittade detta på annan story, stort drama antagligen igen, bruten nagel ? eller hårsnodd fast i håret?

https://postimg.cc/21MkqCf5

Tror nog att det är allvarligare än så. Förmodligen ett provsvar med tråkigt innehåll från undersökning som gjordes då hon livade från väntrummet.

Just nu känns det inte schysst att spekulera vidare.....

Jag väntar på flytten!
Tänk att hon hållit inne så duktigt med flyttdatum att FB-detektiverna har gått bet...??

Min gissning på 11 april var ju inte rätt.
Citera
2019-04-17, 12:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Tror nog att det är allvarligare än så. Förmodligen ett provsvar med tråkigt innehåll från undersökning som gjordes då hon livade från väntrummet.

Jag väntar på flytten!
Tänk att hon hållit inne så duktigt med flyttdatum att FB-detektiverna har gått bet...??

Ja det var väl väntat att hon skulle få ett nedslående besked om att hon inte mår bra vare sig fysiskt eller psykiskt. Det har vi ju alla sett att ju närmare flytten man kommit desto sämre har hon mått. Troligen har hon fått högt blodtryck också som hon har stressat upp sig och haft sig. Ett vilohem hade varit det bästa för henne.

Har de verkligen inte flyttat? Kan de flytta i smyg för att ingen ska veta om när flyttlasset går eller har gått?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-04-17 kl. 12:27.
Citera
2019-04-17, 12:23
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Hittade detta på annan story, stort drama antagligen igen, bruten nagel ? eller hårsnodd fast i håret?

https://postimg.cc/21MkqCf5

Förmodligen blodbrist eller en finne röven.
Hon förstorar ju upp allting så till den milda grad.
Citera
2019-04-17, 12:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Förmodligen blodbrist eller en finne röven.
Hon förstorar ju upp allting så till den milda grad.

Kan ju vara så att Annas hemmavåg inte ger ett trovärdig utslag,
hon har förmodligen en gammaldags våg, där man kan precisera
vikten med en skruv, samt att hon står och balanserar med en fot
när hon väger sig.Allt för att verka lättare på vågen.

När Anna kommer till sjukhuset för att väga sig,visar det en fel
diff på 25 kg, inte ens alla svarta polosar i Sverige kan hjälpa
Anna när hon ställer sig på en sjukhusvåg.
Hon inser möjligtvis att hennes tröstätande i källaren, utan
vittnen kanske lurar henne själv och familjen, men inte ...
Sjukhusvågen, den lurar ingen...den visar exakt vikt.

Påsken blir nog grå och trist för stackars Anna, ett salladsblad
med en ärta i eller dylikt.
Naturligtvis är det ju bara Anna som kämpar hårdast i hela Sverige
med sin vikt, ingen, a b s o l u t INGEN !!! annan får kämpa lika hårt med att lära
sig en ny handrörelse vid 50 årsåldern, hennes ”söka godis, chips
i påsen” handgrepp måste återigen tränas in i ”Gå med stavar”greppet ..
Senast redigerad av cece123 2019-04-17 kl. 12:50.
Citera
2019-04-17, 13:50
Medlem
Annas offerkofta är så stor så hela Stockholm får plats i den. Vänder mig direkt till Anna eftersom hon läser här. Alla har motgångar Anna, alla gnäller dock inte om dem. Kavla upp ärmarna får alla göra varje dag, att du tycker det är jobbigt är för att du gör det max en gång om året. Inse att du är en bortskämd lat egocentrisk föredetting, eller föredetting är väl iofs att ta i eftersom du aldrig var mer än en abc. Om du lägger undan offerkoftan och börjar jobba som alla andra och lägger ner primadonnafasonerna så ska du se att det mesta kommer lösa sig galant.
Senast redigerad av divadnil 2019-04-17 kl. 13:52.
Citera
2019-04-17, 15:59
Medlem
Anna har lagt ut detta i storyn nu

https://postimg.cc/TKKf938n
Citera
2019-04-17, 16:17
Medlem
...och nu är hon enligt instastory vidareskickad till ett nytt ställe med skylten "Akutmottagning g...." Kan inte komma på nåt annat än att det är gynekologi som står på skylten. Är säkert magen som spökar efter alla otaliga kirurgiska ingrepp. Har aldrig förstått mig på folk som ska lägga ut på sociala medier att de är på sjukhus men inte tala om varför. Handlar BARA om uppmärksamhetstörstande. I min värld har man inget att göra på en akutmottagning om man är tillräckligt frisk för att hålla på att lajva, blogga eller uppdatera status på diverse sociala medier. Då kan man stanna hemma och låta dem som verkligen är sjuka/skadade gå före i kön! BAM!
Senast redigerad av mrsgeggamojja 2019-04-17 kl. 16:19. Anledning: Felstavning
Citera
2019-04-17, 16:20
Citat:
Anna har lagt ut detta i storyn nu

https://postimg.cc/TKKf938n

Och nu en skylt där det står akutmottagning på dit hon tydligen blev skickad.

Alltså grejen är att visst kan även ”riktiga” saker hända även henne. Jag fick känslan igår att det är så denna gången. Problemet är att hon ju talar i gåtor och gör små saker till stora så ofta, det blir som att ropa varg ...
Citera
2019-04-17, 16:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet

Jag väntar på flytten!

Knappast...om det vore världens mest tragiska sak som kommit upp,
då skulle inte Anna sitta och fundera vilken färg hon skulle ha på gardinerna
som hon gör nu.

Hon har ju i egentligen ingenting intressant att berätta om.
Därför gör hon sig intressant på ingenting, luftslottet Anna Book
eller..ballongen Anna.
Citera
2019-04-17, 17:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och nu en skylt där det står akutmottagning på dit hon tydligen blev skickad.

Alltså grejen är att visst kan även ”riktiga” saker hända även henne. Jag fick känslan igår att det är så denna gången. Problemet är att hon ju talar i gåtor och gör små saker till stora så ofta, det blir som att ropa varg ...
Psykakuten?
Citera
2019-04-17, 17:28
Medlem
Om det var något allvarligt som hade hänt på riktigt, då kan vi vara säkra på att Anna hade basunerat ut det i versaler.
Min gissning är att det nu handlar om något i nivå med att Vanessa måste fortsätta med sitt bandage några dagar, trots att Anna hade hoppats att hon skulle bli av med det så hon kunde bära flyttkartonger utan problem. Anna och Felicia har väl för fixade naglar för att kunna hjälpa till i flyttbestyren.
Citera
2019-04-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
...och nu är hon enligt instastory vidareskickad till ett nytt ställe med skylten "Akutmottagning g...." Kan inte komma på nåt annat än att det är gynekologi som står på skylten. Är säkert magen som spökar efter alla otaliga kirurgiska ingrepp. Har aldrig förstått mig på folk som ska lägga ut på sociala medier att de är på sjukhus men inte tala om varför. Handlar BARA om uppmärksamhetstörstande. I min värld har man inget att göra på en akutmottagning om man är tillräckligt frisk för att hålla på att lajva, blogga eller uppdatera status på diverse sociala medier. Då kan man stanna hemma och låta dem som verkligen är sjuka/skadade gå före i kön! BAM!
Håller fullkomligt med. Är man tillräckligt frisk för att hålla på att uppdatera på fb så kan man hålla sig borta från akuten. Dit ska de vända sig som är AKUT sjuka, alltså, blodförlust, andningsvårigheter, giftintag o dyligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in