2019-04-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det live, hon sitter i bilen o babblar om att hon vet var tomtgränserna går och hon sköter sitt
Vad menar hon med att hon sköter sitt?
Syftar hon på att hon kommer hålla avstånd till grannarna?
Citera
2019-04-29, 14:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
nu är det live, hon sitter i bilen o babblar om att hon vet var tomtgränserna går och hon sköter sitt
Låter som att hon redan hamnat i konflikt med de närmsta garannarna... 🍿
Citera
2019-04-29, 14:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Låter som att hon redan hamnat i konflikt med de närmsta garannarna... 🍿

Jaha, redan efter 1 dag på det nya stället bråkar de.
Troligen är det väl om den där erbarmliga poolen. Det grävs väl för nära grannens tomt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-04-29 kl. 14:57.
Citera
2019-04-29, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Vad menar hon med att hon sköter sitt?
Syftar hon på att hon kommer hålla avstånd till grannarna?

Ja så fattade jag det
Citera
2019-04-29, 16:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Inget du kan ladda upp ? Kan ju bli en riktig nagelbitare det där..The horrormovie of the year...
Med ett dvdomslag där Anna med uppspärrade ögon som gör en grimas och ger fingret eller
...det kanske räcker med hennes leende. Inte så förtjust i Magda Graaf heller så hon bör vara med
och Silvia med sitt Jokersmil bakom en garderobsdörr..och onda dockan på det..
Citera
2019-04-29, 17:01
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jaha, redan efter 1 dag på det nya stället bråkar de.
Troligen är det väl om den där erbarmliga poolen. Det grävs väl för nära grannens tomt.

herregud. Nu tycker jag vi bör avvakta innan vi gör några trådsanningar här...Men OM det skulle sig visa sig att det redan skurit sig med grannarna måste det väl ändå vara någon form av rekord?

SM-GULD i grannosämjans speedrunnerklass
Citera
2019-04-29, 17:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inget du kan ladda upp ? Kan ju bli en riktig nagelbitare det där..The horrormovie of the year...
Med ett dvdomslag där Anna med uppspärrade ögon som gör en grimas och ger fingret eller
...det kanske räcker med hennes leende. Inte så förtjust i Magda Graaf heller så hon bör vara med

Usch, du ställer ju till så att man blir mörkrädd mitt på ljusa dagen
Citera
2019-04-29, 18:30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Usch detta låter riktig otäckt.
Var kan kan man ladda ner denna monstervideo?
Har googlat men får bara fram detta: https://www.hant.se/anna-book-svarar...mtidsplanerna/

”Igår hade vi hemligt besök här hemma, visserligen bara i 2 timmar. Men det var så trevligt. Önskar jag kunde berätta mer…men i nuläget kan jag inte det tyvärr.”

Det låter onekligen intressant och man vill bara veta mer...
Man kan bara gissa på kronofogden eller polisen, med tanke på odågan till son, eller anticimex....
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-29 kl. 18:48.
Citera
2019-04-29, 18:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har googlat men får bara fram detta: https://www.hant.se/anna-book-svarar...mtidsplanerna/

”Igår hade vi hemligt besök här hemma, visserligen bara i 2 timmar. Men det var så trevligt. Önskar jag kunde berätta mer…men i nuläget kan jag inte det tyvärr.”

Man kan bara gissa på kronofogden eller polisen, eller anticimex....

Bara i 2 timmar ... 😱😱 vad kan det vara för hemligt möte ?!
När ska vi få veta vad alla dessa möten har lett till ?
Citera
2019-04-29, 19:06
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Bara i 2 timmar ... 😱😱 vad kan det vara för hemligt möte ?!
När ska vi få veta vad alla dessa möten har lett till ?

Det är ju hemliga möten, så det får vi aldrig veta.
Men något som aldrig upphör att förvåna att både kvälls- och skvallerpressen använder bilder på en tillfälligt avmagrad Anna, från två år sedan i samband med Biggest Loser.
Ingen vet hur tjock hon är idag.
Citera
2019-04-29, 19:06
Medlem
Vilka TV-program kan vi se fram mot att få se Anna i härnäst? Jag gissar på
- Fuskbyggarna Frånvaro av kakelfog har lett till stora fuktskador. Samtidigt visar det sig att fönstren är otäta och poolen är rena dödsfällan (tyvärr är ju Anders Öfvergård programledare där, men det är nog Anna beredd att bortse från. Hon biter ihop porslinsgaddarna för att få lite TV-tid).
- Grannfejden Anna bölar i TV om att grannarna vill ha ersättning för staketet Toledano-Book körde sönder med sitt släp vid inflyttning. Grannarna å sin sida är fly förbannade över att allt löst liggande på tomter och altaner försvunnit sedan Antonio flyttade in. Det här kan bli en riktig rysare.
- Lyxfällan En rödgråten Anna står i en lada och får se staplar på hur mycket försäkringar, vatten, el, samfällighetsavgift mm kostar, samtidigt som hon bedyrar att ingen minsann informerade henne om detta. En lastbil backar in och tippar av all skräpmat och allt godis familjen har satt i sig sedan de flyttade ut i spenaten. Anna brister ut i gråt.
- Sofias Änglar Såväl Annas mage som tänder har spruckit, och hon har gått in i väggen. Det har fått till följd att hela hemmet har förfallit. Anna gråter.
- Trolljägarna Anna är upprörd över att Flashback envisas med att avslöja henne när hon glider på sanningen. Varje gång. Det är MOBBING! snyftar Anna.

Men det borde väl finnas fler produktioner? Även om familjen inte har många barn, så skulle de nog ändå platsa i Familjen Annorlunda. Och Felicia är nog inte nödbedd om att ställa upp i Paradise Hotel.

Om man sätter dit suffixet VIP, så kan hon tänka sig att ställa upp på precis vad som helst. Hon kommer ju aldrig få något eget "Wahlgrens värld", så hon får hålla tillgodo med vad som erbjuds.
Citera
2019-04-29, 19:18
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Man kan bara gissa på kronofogden eller polisen, med tanke på odågan till son, eller anticimex....

Garanterat Anticimex, Anna öppnade lådan med sina gamla trosor, grannarna ringde Anticimex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in