2019-04-29, 19:18
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Vilka TV-program kan vi se fram mot att få se Anna i härnäst? Jag gissar på
- Fuskbyggarna Frånvaro av kakelfog har lett till stora fuktskador. Samtidigt visar det sig att fönstren är otäta och poolen är rena dödsfällan (tyvärr är ju Anders Öfvergård programledare där, men det är nog Anna beredd att bortse från. Hon biter ihop porslinsgaddarna för att få lite TV-tid).
- Grannfejden Anna bölar i TV om att grannarna vill ha ersättning för staketet Toledano-Book körde sönder med sitt släp vid inflyttning. Grannarna å sin sida är fly förbannade över att allt löst liggande på tomter och altaner försvunnit sedan Antonio flyttade in. Det här kan bli en riktig rysare.
- Lyxfällan En rödgråten Anna står i en lada och får se staplar på hur mycket försäkringar, vatten, el, samfällighetsavgift mm kostar, samtidigt som hon bedyrar att ingen minsann informerade henne om detta. En lastbil backar in och tippar av all skräpmat och allt godis familjen har satt i sig sedan de flyttade ut i spenaten. Anna brister ut i gråt.
- Sofias Änglar Såväl Annas mage som tänder har spruckit, och hon har gått in i väggen. Det har fått till följd att hela hemmet har förfallit. Anna gråter.
- Trolljägarna Anna är upprörd över att Flashback envisas med att avslöja henne när hon glider på sanningen. Varje gång. Det är MOBBING! snyftar Anna.

Men det borde väl finnas fler produktioner? Även om familjen inte har många barn, så skulle de nog ändå platsa i Familjen Annorlunda. Och Felicia är nog inte nödbedd om att ställa upp i Paradise Hotel.

Om man sätter dit suffixet VIP, så kan hon tänka sig att ställa upp på precis vad som helst. Hon kommer ju aldrig få något eget "Wahlgrens värld", så hon får hålla tillgodo med vad som erbjuds.
Det var ett tag sedan jag hade en TV. Men finns det inte ett program som heter Fråga Doktorn på SVT. Där kunde hon ju breda ut sig och berätta om alla sina magoperationer och tillrättavisa doktorn om han/hon börjar börjar redovisa medicinska fakta.
Citera
2019-04-29, 19:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
- Fuskbyggarna Frånvaro av kakelfog har lett till stora fuktskador. Samtidigt visar det sig att fönstren är otäta och poolen är rena dödsfällan (tyvärr är ju Anders Öfvergård programledare där, men det är nog Anna beredd att bortse från. Hon biter ihop porslinsgaddarna för att få lite TV-tid).
- Grannfejden Anna bölar i TV om att grannarna vill ha ersättning för staketet Toledano-Book körde sönder med sitt släp vid inflyttning. Grannarna å sin sida är fly förbannade över att allt löst liggande på tomter och altaner försvunnit sedan Antonio flyttade in. Det här kan bli en riktig rysare.
- Lyxfällan En rödgråten Anna står i en lada och får se staplar på hur mycket försäkringar, vatten, el, samfällighetsavgift mm kostar, samtidigt som hon bedyrar att ingen minsann informerade henne om detta. En lastbil backar in och tippar av all skräpmat och allt godis familjen har satt i sig sedan de flyttade ut i spenaten. Anna brister ut i gråt.
- Sofias Änglar Såväl Annas mage som tänder har spruckit, och hon har gått in i väggen. Det har fått till följd att hela hemmet har förfallit. Anna gråter.
- Trolljägarna Anna är upprörd över att Flashback envisas med att avslöja henne när hon glider på sanningen. Varje gång. Det är MOBBING! snyftar Anna.

Men det borde väl finnas fler produktioner? Även om familjen inte har många barn, så skulle de nog ändå platsa i Familjen Annorlunda. Och Felicia är nog inte nödbedd om att ställa upp i Paradise Hotel.

Om man sätter dit suffixet VIP, så kan hon tänka sig att ställa upp på precis vad som helst. Hon kommer ju aldrig få något eget "Wahlgrens värld", så hon får hålla tillgodo med vad som erbjuds.
Precis. Took-Stollarna ställer upp på vad skit som helst om det har tillägget VIP. Bajsätarna VIP kan vara ett tips för TV4. Minst två Took-Stollar anmäler sig frivilligt mot lite TV-tid VIP.
Citera
2019-04-29, 19:44
Medlem
Ett program jag skulle vilja se Tunnan i är Vem bor här? Det skulle bli komik på hög nivå
Citera
2019-04-29, 20:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Ett program jag skulle vilja se Tunnan i är Vem bor här? Det skulle bli komik på hög nivå
Eller varför inte programmet "Här är ditt kylskåp".
Spänningen kommer att bli stor då Anna måste bortförklara all färdigmat, pulversås och övrig mat med en massa tillsatser som återfinns i hennes kök.En dramakomedi med skratt och gråt utlovas.
Hoarders
Wifeswap är andra tänkbara serier...där vi bjuds på deltagare som ..
Alexander Schulman och Anna som kommer att leka djupa och jämnföra sina stora tänder
Alexander Bard som kommer att få psykbryt och hamna på hispan efter Annas 511e gråtattack
Anders Borg som gillar allt med större byst,han kommer att dingla med sin Willy framför Anna och föreslår
den efterlängtade ormgropen till Annas stora lycka.
Senast redigerad av cece123 2019-04-29 kl. 20:52.
Citera
2019-04-29, 20:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det live, hon sitter i bilen o babblar om att hon vet var tomtgränserna går och hon sköter sitt
Ha ha ha Ingen förvånad över att fläsket hamnat på kollisionskurs med grannarna
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Låter som att hon redan hamnat i konflikt med de närmsta garannarna... 🍿
Föga förvånande, men hon har ju inte koll på något. Kanske till och med är Flashback-Fellow som krigar lite med fettot för nöjes skull.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jaha, redan efter 1 dag på det nya stället bråkar de.
Troligen är det väl om den där erbarmliga poolen. Det grävs väl för nära grannens tomt.
De är väl, på förekommen anledning, rädda för sättningar när megafettot och gök-fetto-ungen ska bada i polen.
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det ser allt mer ut som om det hela är ett fuskbygge. En lägenhet i Nynäshamn hade varit bättre att satsa på för familjen för det här kan sluta olyckligt.
Vad har Nynäshamnarna gjort för ont för drabbas av Ers Fläskighet?
Citera
2019-04-29, 20:51
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Eller varför inte programmet "Här är ditt kylskåp".
Spänningen kommer att bli stor då Anna måste bortförklara all färdigmat, pulversås och övrig mat med en massa tillsatser som återfinns i hennes kök.En dramakomedi med skratt och gråt utlovas.

Heter det inte "du är vad du äter". Kan se det framför mig när när den där programledaren på tjack som läxar upp tunnan varför hon har så mycket skitmat överallt. "Det gick ju så bra anna, vad hände..?
Sen ut med sopsäckar med chips och skit.

Annars tror jag faktiskt att DilsNacke prickar in det mesta. "Lyxfällan" är ju given. Det är ju bara en tidsfråga. Vilken syn att se denna ikon stå på nåt sunkigt köpcencer och försöka sälja sin skit.
Senast redigerad av Vobbler 2019-04-29 kl. 20:53.
Citera
2019-04-29, 21:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Heter det inte "du är vad du äter". Kan se det framför mig när när den där programledaren på tjack som läxar upp tunnan varför hon har så mycket skitmat överallt. "Det gick ju så bra anna, vad hände..?
Sen ut med sopsäckar med chips och skit.

Annars tror jag faktiskt att DilsNacke prickar in det mesta. "Lyxfällan" är ju given. Det är ju bara en tidsfråga. Vilken syn när dena ikon stå på nåt sunkigt köpcencer och försöka sälja sin skit.

Haha,där kom ett till programförslag upp, men "Här är ditt kylskåp" är ett program som sändes före Anna Skipper.
En programledare och kock kom hem till en kändis och rotade i köket för att sedan laga soppa på en spik.
Anna har väl mest bara fuskmat hemma, så det blir väl inte så mycket att grunda en maträtt på.
Citera
2019-04-29, 21:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det live, hon sitter i bilen o babblar om att hon vet var tomtgränserna går och hon sköter sitt

Vad sa hon mer? Vad handlade det om?
Citera
2019-04-29, 21:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Vad sa hon mer? Vad handlade det om?
Jag är också intresserad, mina föräldrar har bott i ett hus i 55 år och jag har aldrig hört ett ord om vart tomtgränsen går men Anna lyckas börja efter ett par dar.
Citera
2019-04-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag är också intresserad, mina föräldrar har bott i ett hus i 55 år och jag har aldrig hört ett ord om vart tomtgränsen går men Anna lyckas börja efter ett par dar.
Haha underbart! Det är ju därför vi är så fascinerade av henne. Hon lyckas alltid få till såna härliga incidenter. Beror nog på hennes varma och osjälviska personlighet.
Citera
2019-04-30, 03:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Glöm för guds skull inte "spökjägarna" och liknande program.
Det var faktiskt det första jag tänkte när jag såg att grevinnan köpt hus: "Jaha nu kan den patetiska människan gråta om att det spökar och få både rubriker och TV-tid"

Var hon inte med i något spökprogram och påstod sig vara medial och allting för några år sedan, eller minns jag fel?

"Anna frös till av skräck. Där på mittenhyllan i skafferiet låg huvudet från hennes äldsta dotter.
Anna skrek till och tände ljuset.
Det visade sig att det bara var två julskinkor som hamnat för nära varann.."

Nä nu var jag elak, förlåt.

Och ju mer jag tänker på det så misstänker jag att hela huskarusellen är en enda stor PR-plan av fru J-29. Nu tror hon att hon får massor av mediatid i alla dessa ovan nämnda program och varför inte en egen TV-serie? Huset bara står ju där och väntar. In med kameror, lampor, mikrofoner. Skit i resten av familjen, dom kommer ju i andra hand efter den stora megastjärnan och hennes fantastiska karriär.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2019-04-30 kl. 03:37.
Citera
2019-04-30, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna har naturligtvis fel som vanligt, hon kan säga att hon bor i Sigtuna kommun, men så säger ingen normal människa, så säger en som har något att dölja.
Anna bor i Märsta, hennes postadress är Märsta inte Sigtuna, en som bor i Skärholmen bor inte i Stockholm, en som bor i Vällingby bor inte heller i Stockholm, både Skärholmen och Vällingby ligger i Stockholms kommun.

Om Anna säger till en normalbegåvad människa att hon bor i Sigtuna och det visar sig att hon bor Suckunge, då blir hon utskrattad som vanligt.

Oxblod på Expressen kommer självklart skriva att Anna har flyttat till Sigtuna.

Hon bor lite utanför själva Märsta. Odensala heter det m postadress Märsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in