2019-04-28, 20:03
Medlem
PinkLaceys avatar
Från kommentarer på Instagram kan jag utläsa att Gerd träffat Anna på loppisen samt att det inte är fogat mellan kakel och bänkskiva för att bänkskivan ska bytas.
Citera
2019-04-28, 20:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Från kommentarer på Instagram kan jag utläsa att Gerd träffat Anna på loppisen samt att det inte är fogat mellan kakel och bänkskiva för att bänkskivan ska bytas.

Varför ska de byta bänkskiva i ett nyrenoverat hus?
På bilden ser det ju ut som en marmorskiva, är det inte det utan bara trä?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-04-28 kl. 20:41.
Citera
2019-04-28, 21:09
Medlem
Säkert en laminatskiva
Citera
2019-04-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Kan vara fusk med sån film från Jysk. Det vore ju för mkt lågvatten för stora Anna.
Citera
2019-04-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey

Tror du maken var med på loppisen?
Citera
2019-04-28, 23:54
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nej, det är en billig laminat - typ IKEA skiva.
Jag hade likadan i min källare.

Edit
Inget fel på dem -- men jag skulle också ha bytt om jag var Anna. Det är inte snyggt med den vita skivan mot allt vitt.
Senast redigerad av micro113 2019-04-28 kl. 23:58.
Citera
2019-04-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är en billig laminat - typ IKEA skiva.
Jag hade likadan i min källare.

Edit
Inget fel på dem -- men jag skulle också ha bytt om jag var Anna. Det är inte snyggt med den vita skivan mot allt vitt.

Vad cash de fått. Innan arga snickaren hade de ju ett handfat de inte orkade byta eller hade råd med. Den där skivan är ändå snygg och okej, kanske inte det första de ska byta om de är smarta.
Citera
2019-04-29, 03:31
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Tror du maken var med på loppisen?
Vem tror du bar dit alla prylar?
Citera
2019-04-29, 07:30
Medlem
Booksmurfens avatar
Fin liten diskho. 🙂De som planerat kök själva vet att man inte ska placera hon så nära vägg. Konstruktionen är inte stadig nog. Det stänker ner och kan orsaka fuktskador. Så blir det knepigt att från sidan försöka pricka den lilla hon med pastagrytan. I synnerhet om en är högerhänt. Men ser ju exklusivt ut. Huvudsaken det.
Citera
2019-04-29, 08:24
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Fin liten diskho. 🙂De som planerat kök själva vet att man inte ska placera hon så nära vägg. Konstruktionen är inte stadig nog. Det stänker ner och kan orsaka fuktskador. Så blir det knepigt att från sidan försöka pricka den lilla hon med pastagrytan. I synnerhet om en är högerhänt. Men ser ju exklusivt ut. Huvudsaken det.

Hela huset och planlösningen påminner mig om ett gammalt uttryck i mäklarbranschen, en trimmad sommarstuga.
Citera
2019-04-29, 11:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Hela huset och planlösningen påminner mig om ett gammalt uttryck i mäklarbranschen, en trimmad sommarstuga.

Ja det ser allt mer ut som om det hela är ett fuskbygge. En lägenhet i Nynäshamn hade varit bättre att satsa på för familjen för det här kan sluta olyckligt.
Citera
2019-04-29, 13:23
Medlem
nu är det live, hon sitter i bilen o babblar om att hon vet var tomtgränserna går och hon sköter sitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in