Citat:
Ursprungligen postat av
bluenail
Ord och inga visor från fru Book...kop. från hennes IG!
OBS !!!!!!!! FÖRTYDLIGANDE TILL ALLA HOBBYPOLISER SOM FINNER FEL I ALLT!!!!! Detta är mitt 2a MELLANMÅL för dagen. Dessförinnan har jag ätit en ordentlig frukost och en lunch. Jag äter sex till åtta gånger om dagen men eftersom jag gjort en magsäcksförminskning så äter jag inte stora portioner och jag äter väldigt hälsosamt! Undanber mig att bli anklagad för att hetsa till ätstörningar det är bara helt jävla rubbat!!!! Det får fan räcka nån gång och jag bryr mig faktiskt inte vilken ålder det är på er som skriver till mig,lägg bara ner med er negativitet & era påhopp. Och så vill jag poängtera att jag är inte någon influenser!!!! Sen förstår jag naturligtvis att människor blir inspirerade eller kanske också vill göra livsstilsförändringar....men det är faktiskt upp till var och en att ta sitt personliga ansvar. JAG Precis som någon annan kan inte ta ansvar för allt och alla. För jag är inte mer än människa precis som du som läser det här. Och ag skulle aldrig skylla mina beslut på någon annan väx upp för helvete!!! Tänk att ett simpelt jävla inlägg om mitt mellanmål ska uppröra och irriterad så många människor sluta bara följa mig - titta inte på min instagram.
Jag har också gjort en gastric bypass.... för snart tre år sedan och är i dag, helt enligt rekommendation uppe i nästan "normala portioner". Hennes portioner är så fucked off och följer absolut inte de rekommendationer som finns. Hon gjorde ju sin operation 2009 eller 2007 och i dag ska hon äta mindre portioner men inte barnportion. Vi ska dessutom ha fokus på protein, 75-150 gram av proteinråvara. Den biten lax hon har på en bild är ju max 50 gr om ens det. Brister kan ge neurologiska skador
Blir så förbannad på överviktsopererade som hittar på själva och kör sina egna race... brukar inte gå så bra för dem...och det har det ju inte gjort för henne heller direkt...