2018-06-28, 14:08
Medlem
https://postimg.cc/image/mtwmlq1dp/
Citera
2018-06-28, 16:47
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Vill vi verkligen se Book glida omkring i bikini dagarna i ända?

Jag skulle hellre se Book i Dr Phil där hennes bakgrund och stories blir helt dissikerade.

Men då skulle hon nog säkert vända det till sin fördel också...

Vad jag inte förstår är hur de vuxna runt henne, hennes man, "systern" och andra runt henne inte sätter stopp. Jag menar, hennes man måste ju veta att hon ljuger. Eller är han svagbegåvad ? Det är ju hon som är beroende av hans ekonomi så varför hänger han kvar?
Dr Phil skulle inte få en syl i vädret och med tanke på hennes skolengelska skulle hon dra historien om magen och mamma i timtal på svenska. När kulisserna var nedsläckta skulle hon fortfarande gråtande berätta om saknaden av modern och hur fin hon själv är. Ödmjuk, rättvis, världsartist..blabla bla…...
Senast redigerad av Zoom008 2018-06-28 kl. 16:50.
Citera
2018-06-28, 16:58
Medlem
Ord och inga visor från fru Book...kop. från hennes IG!

OBS !!!!!!!! FÖRTYDLIGANDE TILL ALLA HOBBYPOLISER SOM FINNER FEL I ALLT!!!!! Detta är mitt 2a MELLANMÅL för dagen. Dessförinnan har jag ätit en ordentlig frukost och en lunch. Jag äter sex till åtta gånger om dagen men eftersom jag gjort en magsäcksförminskning så äter jag inte stora portioner och jag äter väldigt hälsosamt! Undanber mig att bli anklagad för att hetsa till ätstörningar det är bara helt jävla rubbat!!!! Det får fan räcka nån gång och jag bryr mig faktiskt inte vilken ålder det är på er som skriver till mig,lägg bara ner med er negativitet & era påhopp. Och så vill jag poängtera att jag är inte någon influenser!!!! Sen förstår jag naturligtvis att människor blir inspirerade eller kanske också vill göra livsstilsförändringar....men det är faktiskt upp till var och en att ta sitt personliga ansvar. JAG Precis som någon annan kan inte ta ansvar för allt och alla. För jag är inte mer än människa precis som du som läser det här. Och ag skulle aldrig skylla mina beslut på någon annan väx upp för helvete!!! Tänk att ett simpelt jävla inlägg om mitt mellanmål ska uppröra och irriterad så många människor sluta bara följa mig - titta inte på min instagram.
Citera
2018-06-28, 17:17
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail

OBS !!!!!!!! FÖRTYDLIGANDE TILL ALLA HOBBYPOLISER SOM FINNER FEL I ALLT!!!!! Detta är mitt 2a MELLANMÅL för dagen. Dessförinnan har jag ätit en ordentlig frukost och en lunch. Jag äter sex till åtta gånger om dagen men eftersom jag gjort en magsäcksförminskning så äter jag inte stora portioner och jag äter väldigt hälsosamt! Undanber mig att bli anklagad för att hetsa till ätstörningar det är bara helt jävla rubbat!!!! Det får fan räcka nån gång och jag bryr mig faktiskt inte vilken ålder det är på er som skriver till mig,lägg bara ner med er negativitet & era påhopp. Och så vill jag poängtera att jag är inte någon influenser!!!! Sen förstår jag naturligtvis att människor blir inspirerade eller kanske också vill göra livsstilsförändringar....men det är faktiskt upp till var och en att ta sitt personliga ansvar. JAG Precis som någon annan kan inte ta ansvar för allt och alla. För jag är inte mer än människa precis som du som läser det här. Och ag skulle aldrig skylla mina beslut på någon annan väx upp för helvete!!! Tänk att ett simpelt jävla inlägg om mitt mellanmål ska uppröra och irriterad så många människor sluta bara följa mig - titta inte på min instagram.
Helvete så lätt hon tappar fattningen och blir sjukligt otäckt otrevlig. Halmpyntet måste gilla att bli dominerad och nedtryckt för det finns inte en chans att hon kan dölja och behärska det här osympatiska karaktärsdraget i vardagslivet.
Jisses vilken clown hon är 🤡
Citera
2018-06-28, 18:25
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Helvete så lätt hon tappar fattningen och blir sjukligt otäckt otrevlig. Halmpyntet måste gilla att bli dominerad och nedtryckt för det finns inte en chans att hon kan dölja och behärska det här osympatiska karaktärsdraget i vardagslivet.

Och alla som kommenterat negativt på Nemos IG, @nemoheden, angående podden är numera blockade 😂 Hon visar verkligen hur harmonisk och välbalanserad hon är 🙈 Vilket jäkla stolpskott...

Anna, du behöver mer timmar hos din kurator. Många mer timmar...
Citera
2018-06-28, 18:27
Medlem
Killthepoors avatar
Hahaha åh gode gud vad hon röjjer loss i kommentarsfältet nu, mejjar ner folk till höger och vänster och drar den gamla klassikern att hon inte tycker om när folk ”antar” saker.
Hon är heeeelt bananas nu.

Och allt detta engagemang från en som ständigt skryter om hur lite hon bryr sig om haters!

Tänk om hon kunde ge lika mycket till dem som faktiskt smörar och tycker om (?!) henne.
Citera
2018-06-28, 18:42
Citat:

Jag har också gjort en gastric bypass.... för snart tre år sedan och är i dag, helt enligt rekommendation uppe i nästan "normala portioner". Hennes portioner är så fucked off och följer absolut inte de rekommendationer som finns. Hon gjorde ju sin operation 2009 eller 2007 och i dag ska hon äta mindre portioner men inte barnportion. Vi ska dessutom ha fokus på protein, 75-150 gram av proteinråvara. Den biten lax hon har på en bild är ju max 50 gr om ens det. Brister kan ge neurologiska skador

Blir så förbannad på överviktsopererade som hittar på själva och kör sina egna race... brukar inte gå så bra för dem...och det har det ju inte gjort för henne heller direkt...
Citera
2018-06-28, 19:19
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag har också gjort en gastric bypass.... för snart tre år sedan och är i dag, helt enligt rekommendation uppe i nästan "normala portioner". Hennes portioner är så fucked off och följer absolut inte de rekommendationer som finns. Hon gjorde ju sin operation 2009 eller 2007 och i dag ska hon äta mindre portioner men inte barnportion. Vi ska dessutom ha fokus på protein, 75-150 gram av proteinråvara. Den biten lax hon har på en bild är ju max 50 gr om ens det. Brister kan ge neurologiska skador

Blir så förbannad på överviktsopererade som hittar på själva och kör sina egna race... brukar inte gå så bra för dem...och det har det ju inte gjort för henne heller direkt...
Det är SÅ härligt när någon kan visa att "Kejsarinnan är naken". Hennes lögner travas verkligen på hög.
Citera
2018-06-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Detta har jag missat när sa hampyntet detta?

Som jag minns det var det i samband med att BL VIP visades. Det var tunnan själv som berättade att Halmpyntet kallar henne "bölhora" eftersom hon är så känslosam och grinar för allt. Jag tyckte bara det lät otrevligt med en man som kallar sin hustru för höra. Men han menade naturligtvis att hon försöker manipulera sin omgivning genom att grina.
Citera
2018-06-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Hon har sagt i nylig intervju och även skrivit på sin insta att hon " jobbar med ditt inre". Vi kan väl vara överens om att hon har ett stort jobb framför sig....😈 . Osympatisk lögnare.....
Citera
2018-06-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Som jag minns det var det i samband med att BL VIP visades. Det var tunnan själv som berättade att Halmpyntet kallar henne "bölhora" eftersom hon är så känslosam och grinar för allt. Jag tyckte bara det lät otrevligt med en man som kallar sin hustru för höra. Men han menade naturligtvis att hon försöker manipulera sin omgivning genom att grina.
Nej hon sa att andra människor (haters) kallar henne för en massa fula ord, bl a bölhora på hennes insta osv. Halmpyntet skulle aldrig våga säga det ordet till henne.
Citera
2018-06-28, 21:20
Medlem
godboys avatar
Citat:

Nog för att det säkert finns många idioter som gör korkade kommentarer på hennes Instagram, men dummast är hon ju själv! Vad sägs om att sluta hora på sociala medier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in