Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Insinuant betyder
försåtligt antydande. Med tanke på vad Bosse är dömd för och hur han levt sitt liv helt i avsaknad av kvinnligt sällskap så känner åtminstone jag att det inte är så mycket som behövs antydas. Det går bra att tala klarspråk.
Men visst, jag förstår att du kanske känner en samhörighet med Bosse Barnkladdare och det motiverar givetvis dig att fara ut i magsura angrepp på människor som inte är helt uppdaterade i ärendet och inte känner för att traggla igenom en 3500 inlägg lång tråd. Jag tar inte illa upp.

Tror inte att vår Bosse är någon barnkladdare.
Möjligtvis är han gammal och förvirrad och var lite skakig på handen, vid instruktionen för rätt utförda situps.
Har fått intrycket att Bosse inte ens verkar vara den barnkära typen...
Det så kallade offret kan knappast kallas för ett barn i vanlig bemärkelse, då han var en ovanligt storvuxen 14-åring med såpass välutvecklade muskler att de tydligen imponerade på Bosse, som gav beröm för dem.
Som den trolige autist som BH är kan han ha svårigheter att bedöma konsekvenser av sina spontana yttringar.
Hans hela liv handlar nog om sportstatistik och hans kära frimärkssamling med sportmotiv.