2019-03-16, 06:30
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Han sitter där han sitter , skaffa dig taltidning från Biblioteket din blinda idiot.
Försvara inte peddo svinet.
Det låter som om du blivit påsatt... kändes det?

Han kommer utvisas och få en prick, samt inreseförbud. Med tanke på ålder och hälsa. I Sverige kommer han få det svårt, så jag satsar mina pengar på att han drar till Thailand de sista ljuva åren.
Citera
2019-03-16, 07:58
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billion8
Snart sista chansen att beställa en tårta/pizza/kinamat/blommor/lapdancer till Bosse. Han lär lämna detta hotell på måndag, då domaren kommer godkänna att han kan flytta i princip vart som helst i Florida/Broward. Inte helt omöjligt att hans nya adress blir sekretessbelagt, delvis pga mig. Skickade förra helgen en pizza med pepperoni och extra ost och fick dom till att skriva ner "från vännerna på Flashback". Vet dock inte om han åt upp den...

Skicka en pizza ni också

Bo Hansson (guest)
Extended Stay America
1401 W McNab Road
Pompano Beach FL 33069
Tel. (954) 783-1050
Ha, ha, det var omtänksamt gjort! Jag tror att han är i dåligt skick och endast får i sig mikrouppvärmd färdigmat.
Citera
2019-03-16, 12:09
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Snart sista chansen att beställa en tårta/pizza/kinamat/blommor/lapdancer till Bosse. Han lär lämna detta hotell på måndag, då domaren kommer godkänna att han kan flytta i princip vart som helst i Florida/Broward. Inte helt omöjligt att hans nya adress blir sekretessbelagt, delvis pga mig. Skickade förra helgen en pizza med pepperoni och extra ost och fick dom till att skriva ner "från vännerna på Flashback". Vet dock inte om han åt upp den...

Skicka en pizza ni också

Bo Hansson (guest)
Extended Stay America
1401 W McNab Road
Pompano Beach FL 33069
Tel. (954) 783-1050

Ha ha ha...vet inte om jag ska tro dig, men en bra berättelse är det i alla fall. Vi bestämmer oss för att han åt upp den och speciellt att han ägnade sin gamle kompis från tråden gurkelurkan en extra tanke. Vi förstår ju alla att de måste haft en hel del med varandra att göra över tiden med tanke på gurkelurkans ingående berättelser. Kompisar för förr som The Latin Kings skulle uttryckt det.

När Bosse blir frikänd tycker jag att SVT ska enrollera honom igen för att göra några historiska återblickar om fotbollens utveckling.
Citera
2019-03-16, 12:41
Medlem
Pre-trial release stipulerar att man måste vistas Broward, Palm Beach och Miami-Dade counties. Om en rättegång drar i gång är det praktiskt att han bor i närheten. Däremot kommer han inte att vara i på plats den 18e. Bosse skrev på waiver of appearance at pretrial hearings den 22a januari.

Det enda som kommer att hända är att punkt 16 blir gällande i stället för punkt 15, som beskriver Level 2 Electronic Monitoring. Punkt 16 är electronic monitoring without schedule restrictions.

ESA är säkerligen det billigaste extended stay hotell på obestämd tid i området. Han skulle kanske ha förhandlat ett månadskontrakt där han kunde få rabatt och slipper skatter. Det hade han gjort på Studio Six i Coral Springs.

Det var inget som förhindrade hotellbyte de senaste 6 veckorna. Samma regler gäller där man söker tillstånd att byta hemadress.

Citat:

Skicka en pizza ni också

Bo Hansson (guest)
Extended Stay America
1401 W McNab Road
Pompano Beach FL 33069
Tel. (954) 783-1050
Citera
2019-03-16, 13:29
Avslutad
Varför går inte regeringen in ?
Bosse skulle kunna göra mycket nytta här som idrottsinstruktör för ensamkommande exepelvis.
Ett lämpligt straff för det han är anklagad för.
Det kan vara jobbigt för grabbarma att han en massa dräglande batikhäxor klämmade på dem hela dagarna.
Senast redigerad av pe11e 2019-03-16 kl. 13:49. Anledning: Rättning
Citera
2019-03-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Bosse skulle kunna göra mycket nytta här som idrottsinstruktör för ensamkommande exepelvis.
Det kan vara jobbigt för grabbarma att han en massa dräglande batikhäxor klämmade på dem hela dagarna.

Nej låt den gamle mannen få komma hem och njuta sina sista år i lugn och ro. Det unnar jag honom.
Citera
2019-03-16, 16:13
Medlem
Citat:

Jag har hört från säkra källor att Lövet har anlitat Amanda Lind för att förhandla med Vita Huset. Tydligen är Amanda Lind och Ivanka Trump väldigt goda vänner.
Citera
2019-03-16, 18:55
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Det är nog inte så lämpligt att låta honom träna ungdomar...
Citera
2019-03-16, 21:48
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ojojoj! Luktar rättegång lång väg, alternativt högt pokerspel. Jag gör en 180, jag tror nu att dom har någon typ av bevis som utan tvivel bevisar att Bosse gjort något ajabaja. I jury rättegångar mot 85 åringar så måste åklagare ha bra mycket mer bevis än en 13-årings mamma, jag tror dom har ett par äss som inte vi kan se via Broward Clerk.

Och, ja, han behåller fotbojan.

Du tolkar en "pretrial release" som åklagaren verkar vara med på som att bevisen mot BH blivit starkare?

"högt pokerspel" det är så skrattretande. Låt oss säga att BH är skyldig och erkänner. Risken att han då skulle få något annat än böter och möjligen, möjligen inreseförbud är ytterst liten. Sen verkar han vilja påstå sig oskyldig och det är kanske hedervärt om han är det men det är inte särdeles klokt.

Herregud, det är ingen brist på idioter här.
Citera
2019-03-16, 22:22
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:

Skicka en pizza ni också

Bo Hansson (guest)
Extended Stay America
1401 W McNab Road
Pompano Beach FL 33069
Tel. (954) 783-1050

Så oerhört snällt och omtänksamt av dig! Dock tror jag att Farbror Bosse skulle föredra att få sex små mjälla prinskorvar att snaska på.
Citera
2019-03-17, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Du tolkar en "pretrial release" som åklagaren verkar vara med på som att bevisen mot BH blivit starkare?

"högt pokerspel" det är så skrattretande. Låt oss säga att BH är skyldig och erkänner. Risken att han då skulle få något annat än böter och möjligen, möjligen inreseförbud är ytterst liten. Sen verkar han vilja påstå sig oskyldig och det är kanske hedervärt om han är det men det är inte särdeles klokt.

Herregud, det är ingen brist på idioter här.

Om Bosse erkänner till det han är anklagad för, då åker han in i kåken minst 51 månader. Förhandligen just nu och i övermorgon amerikansk tid handlar om en plea bargain. Jag gissar på simple battery och att försvaret vill ha en suspended sentence, där han kan åka hem direkt. Åklagaren kanske vill ha att han sitter inne minst 90 dagar och böter. Därför verkar det som om de inte har nått en överenskommelse om en plea bargain. Men kanske de kommer fram till något på måndag.

Inreseförbud är inget som staten Florida sysslar med. Däremot om han döms till något, då får han söka visum och kan inte åka till USA på visa waiver. Dessutom måste han i alla fall söka visum nästa gång eftersom han har stannat mer än 90 dagar under denna vistelse.
Citera
2019-03-17, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Nu blandar du ihop personer! Du har inte koll! Jag har inte nämnt hans matvanor!

Jag har ett problem med såna som du! Jag väntar med att döma folk tills fakta kommer fram och en domstol har dömt. Jag gillar när det går civiliserat till i demokratiska länder! Vi skulle ha kaos och anarki om trångsynta personer som du fick bestämma!

Du har absolut inget på fötterna när det gäller Bosses sexliv och läggning!

Jag vet inte heller något, därför har jag anständigheten att inte gissa, tro och lyssna på tomt skvaller, lögner m.m.
Domstolen var inte på plats en det finns kameror som visade när pedofilen tafsade på pojken. Efter att ha sett den vidriga filmen i SVT om Jackson blir man bara ännu mer frustrerad. Hoppas att alla ni som skriver här och har samma böjelser söker hjälp. Den direkt otäcka dokumentären visade hur skadade folk blir av övergreppen och jag kan inte ta till mig hur offren blev förälskade i den bisarra negern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in