2019-01-26, 18:32
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora

Bosses avsikter vet jag inget om, men att beteenden misstolkas är inget nytt.

Nu är ju inte den här tråden juryn i en domstol , så just att bögrykte-Bosse skulle råka ut för ett stort missförstand gånger två känns sisådär.
Citera
2019-01-26, 23:26
Medlem
MassiveBs avatar
Och nu har Bosse ingen advokat för tillfället.

”Alan Grinberg har slutat arbetat för svensken i väntan på att få betalt för sina tjänster.
– Han gör inget just nu för han har inte fått betalt. Vi väntar på att få betalt, säger borgensmannen till tidningen. ”

https://www.expressen.se/nyheter/svenska-tv-profilen-utan-advokat-har-inte-betalat/
Citera
2019-01-26, 23:28
Medlem
Swedehearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Läste i Expressen att det i häktet mest serverades vitt bröd, korvskivor, jordnötssmör och chips. Låter typiskt amerikanskt men kan det verkligen stämma?
Någon som har koll?
Låter helt rätt, men jag tror svenskar missuppfattar vad som menas med korvskivor; det de troligtvis menar är Bologna, vilket är ett pålägg. Vad gäller chipsen, så äter man ofta chips till mackor i USA (inte på mackorna alltså, utan som tillbehör så att säga).

Detta är Bologna (”korvskivorna”):
https://www.oscarmayer.com/our-products/cold-cuts/00044700008577

Bologna Sandwich:
https://eatsiptrip.10best.com/2018/08/27/the-strange-tale-of-how-bologna-became-americas-go-to-lunchmeat/
Citera
2019-01-26, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Och nu har Bosse ingen advokat för tillfället.

”Alan Grinberg har slutat arbetat för svensken i väntan på att få betalt för sina tjänster.
– Han gör inget just nu för han har inte fått betalt. Vi väntar på att få betalt, säger borgensmannen till tidningen. ”

https://www.expressen.se/nyheter/svenska-tv-profilen-utan-advokat-har-inte-betalat/

uppgifter från AB som talat med borgensmannen. Men hur kan den veta om BH:s relation med advokaten? känns som den som rapporterar för AB inte har koll på amerikanska rättssystemet
Citera
2019-01-26, 23:40
Medlem
Zoom008s avatar
Undrar hur det går om han håller fast vid sin historia att pojken blev arg för att han sa till honom att han var usel på sit ups och sämre än tjejerna. Därför skulle han hämnas på profil Bosse. Vilket skitsnack som jag tror kommer reta upp domstolen. Tycker han sitter bra där på hotellet för 7.500:- i veckan. Låg standard med microugn, spisplatta och ett litet kylskåp. Vore intressant att veta hur mycket pengar profilen Bo har och om dom räcker till alla omkostnader. Ingen välgörenhet i USA och speciellt inte om han är en gammal pedofil. Låg status generellt.
Citera
2019-01-26, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Undrar hur det går om han håller fast vid sin historia att pojken blev arg för att han sa till honom att han var usel på sit ups och sämre än tjejerna. Därför skulle han hämnas på profil Bosse. Vilket skitsnack som jag tror kommer reta upp domstolen. Tycker han sitter bra där på hotellet för 7.500:- i veckan. Låg standard med microugn, spisplatta och ett litet kylskåp. Vore intressant att veta hur mycket pengar profilen Bo har och om dom räcker till alla omkostnader. Ingen välgörenhet i USA och speciellt inte om han är en gammal pedofil. Låg status generellt.
Enligt gammal artikel så har Bosse Åtskilliga miljoner.
Citera
2019-01-27, 03:05
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Men tänk nu då om gamle Bosse kanske är oskyldig och det faktiskt gick till som han säger ?
Jag försvarar inte honom om han är skyldig, då kan han lika gärna få elstolen.
Men vi kan väl vänta tills domen faller innan vi kallar honom för pedofil.
Citera
2019-01-27, 11:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Men tänk nu då om gamle Bosse kanske är oskyldig och det faktiskt gick till som han säger ?
Jag försvarar inte honom om han är skyldig, då kan han lika gärna få elstolen.
Men vi kan väl vänta tills domen faller innan vi kallar honom för pedofil.

Elstolen för att ha tagit en pojke en gång utanpå byxorna?
Citera
2019-01-27, 11:35
Bannlyst
hej
någon som vet vad bo har för utbildning i vekliga livet? i aftonhorans artikel så får man känslan att han är nån typ av pt?...han är tydligen proffs på situps låter det som?
Citera
2019-01-27, 13:13
Medlem
TilleyHats avatar
Han sitter ju i någon sorts husarrest med fotboja. Får han tillgodoräkna sig den tiden i händelse av att han döms?
Citera
2019-01-27, 13:32
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bromsklossen
hej
någon som vet vad bo har för utbildning i vekliga livet? i aftonhorans artikel så får man känslan att han är nån typ av pt?...han är tydligen proffs på situps låter det som?
Han har läst på Göteborgs universitet mellan åren 1954 - 1957, vad han läste vet jag däremot inte. Han är verkligen ingen pt.
Citera
2019-01-27, 13:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Han har läst på Göteborgs universitet mellan åren 1954 - 1957, vad han läste vet jag däremot inte. Han är verkligen ingen pt.
Skulle tippa på journalistik och kanske även lite matte/statistik...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in