2025-02-02, 17:42
Medlem
Vad gör Bajspackar-Bosse idag?
Citera
2025-10-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Vad gör Bajspackar-Bosse idag?

Sist jag såg på nätet så bor han fortfarande kvar i samma bostadsrätt i solna som han bott i 23 år. han är 91 år fyller 92 i December..

Han lever säkert ett lungt liv på äldredar. Vi vet han haft problem med hälsan med hjärtinfarkt 2011 och han berättat för expressen 2016 att han lider av obotliga lung sjukdom
Senast redigerad av jimmytheone 2025-10-21 kl. 12:23.
Citera
2025-10-21, 12:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Sist jag såg på nätet så bor han fortfarande kvar i samma bostadsrätt i solna som han bott i 23 år. Men är väldigt troligt att han bara står skriven där som hem adress men bor på ett hem för han är 91 år fyller 92 i December..

Han har fortfarande kvar sin Saab från 2006 den besiktade så sent som 2024 så bilen används tydligen fortfarande. Troligt nån av barnen (Ja han var gift och har barn) annars tror jag han säkert lever ett lungt liv på äldredar på något äldreboende. Vi vet han haft problem med hälsan med hjärtinfarkt 2011 och han berättat för expressen 2016 att han lider av obotliga lung sjukdom Utan specifikt gå in på vad för sjukdom de rör sig om.
Han har inga barn och har inte varit gift, var har du fått dessa fantasier ifrån?
Citera
2025-10-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Han har inga barn och har inte varit gift, var har du fått dessa fantasier ifrån?

Ja jag hade fel trodde han hade de men du har rätt
Citera
2025-10-21, 14:08
Medlem
Mikojans avatar
Jag tycker det är dags att vi lämnar Bosse, snart 92, i fred. Han ha med rätta dragits i skiten efter USA-besöket. Alla har uppfattat. Alla håller med.
Vill inte glömma hans insatser som fotbollsjournalist och som referent. Outstanding vid TV-matcherna från leråkersmatchrrna i engelska ligan på 70-talet. Ingen kunde som Bosse döma ut en vänsterback efter nån snedspark redan efter tre minuter. Såna som Bosse finns inte längre bakom mikrofonen.
Citera
2025-10-21, 14:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag tycker det är dags att vi lämnar Bosse, snart 92, i fred. Han ha med rätta dragits i skiten efter USA-besöket. Alla har uppfattat. Alla håller med.
Vill inte glömma hans insatser som fotbollsjournalist och som referent. Outstanding vid TV-matcherna från leråkersmatchrrna i engelska ligan på 70-talet. Ingen kunde som Bosse döma ut en vänsterback efter nån snedspark redan efter tre minuter. Såna som Bosse finns inte längre bakom mikrofonen.
Bra sagt! Man fick ju känslan av att han var lite halvt dement när han gled runt på någon uteplats i Florida och snackade med några tonårskillar som hängde i en klätterställning eller liknande. Jag hoppas jag har rätt, men det verkade aldrig som han gjorde något eller rörde någon utan mer sa några konstiga saker som typ att de såg vältränade ut. Det var väl någon morsa med småbarn som ringde polisen när hon tyckte han betedde sig en aning skumt. Så jag hoppas han inte rörde någon som sagt, utan mest var en förvirrad gammal kronbög som gått vilse. Minns jag rätt så har jag för mig att han själv ens inte riktigt kunde svara på vad han ens gjorde i Florida?
Citera
2025-10-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Bra sagt! Man fick ju känslan av att han var lite halvt dement när han gled runt på någon uteplats i Florida och snackade med några tonårskillar som hängde i en klätterställning eller liknande. Jag hoppas jag har rätt, men det verkade aldrig som han gjorde något eller rörde någon utan mer sa några konstiga saker som typ att de såg vältränade ut. Det var väl någon morsa med småbarn som ringde polisen när hon tyckte han betedde sig en aning skumt. Så jag hoppas han inte rörde någon som sagt, utan mest var en förvirrad gammal kronbög som gått vilse. Minns jag rätt så har jag för mig att han själv ens inte riktigt kunde svara på vad han ens gjorde i Florida?

Så du gick på det? Svammelförklaringarna och handgripligen instruera ungdomarna bevisar väl motsatsen. Men vi ska nog låta Bosse vara i fred. Finns många hemmaboende +90 idag så han kan gott och väl bo kvar i sin lägenhet.
Citera
2025-10-21, 15:49
Medlem
Tavastehuss avatar
Helt otroligt att han nått över 90 jordsnurr. Vad är hemligheten? Har han något socialt liv längre? Mats Strandberg kanske tittar in ibland?

Bosse Hansson är som Michael Jackson. Man förlåter honom allting eftersom han är så jävla bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in