2019-03-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Det är lite vår USP att vara arga på saker, eller på sin höjd skadeglada. Dvs, ett medvetet val. Man behöver inte gilla det, men tror man att vi är bittra människor på grund av det har man inte riktigt förstått grejen.

Jag har lyssnat igenom ett avsnitt och alla pratar i munnen på varandra och tycker samma som en dagis grupp som skriker om att få uppmärksamheten. Det passade inte mig.
Citera
2019-03-06, 19:32
Medlem
p1x3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skilleras
Så väldigt unikt, don't give up your day jobs. Fast i ditt fall finns det ju inget.

Känns på det hela sjukt anställningsbart att skapa konton enbart för att snacka skit om en podcast och personer man påstår sig inte bry sig om, så du kanske har några bra tips.
Citera
2019-03-07, 08:45
Avslutad
Citat:
Känns på det hela sjukt anställningsbart att skapa konton enbart för att snacka skit om en podcast och personer man påstår sig inte bry sig om, så du kanske har några bra tips.

LOL skapa inte konton på Flashback bara för att jiddra med alla som inte gillar er podd kan kanske vara en väg till en anställning för dig. Er podd är skit och utgår enbart ifrån den här sortens onlinejidder som ni lever på och för, ni gillar att kalla folk horunge och mordhota och sitta och döma och bete er som svin i er podd men när man säger att det är ointressant och dåligt så blir ni skitsura och idiotförklarar lyssnaren. Det roliga är inte er podd, det roliga är att ni är så kränkta bittra och misslyckade att ni faktiskt försöker maknadsföra er podd på Flashback. Det säger en del om nivån helt lobotomerat.
.
Citera
2019-03-08, 16:37
Medlem
EndGames avatar
Tycker podden stundtals är riktigt underhållande och stundtals olidlig. Jag uppskattar dock att deras ambition är att leda påståenden i bevis medelst länkar till källor. Dock förstår jag utifrån tråden att man kanske skulle varit med i hatklubben för det blir, inte minst i denna tråd väldigt meta.
Citera
2019-03-08, 18:19
Medlem
p1x3ls avatar
Citat:
LOL skapa inte konton på Flashback bara för att jiddra med alla som inte gillar er podd kan kanske vara en väg till en anställning för dig. .
.

Ja, jag skapade det här kontot 2010 för att jiddra om en podcast som vi började med 2017. Dumfan.
Citera
2019-03-08, 19:24
Avslutad
Citat:
Ja, jag skapade det här kontot 2010 för att jiddra om en podcast som vi började med 2017. Dumfan.

Kontot har 42 poster som bara handlar om dig, så det är bra jobbat. Men att du fortsätter att jiddra på Flashback och försvarar din podd under eget namn i den här tråden är så jävla hjärnskadat att det finns inte. Er podd är skit.
Citera
2019-03-09, 13:19
Medlem
Arbetarfikarns avatar
Citat:
Kontot har 42 poster som bara handlar om dig, så det är bra jobbat. Men att du fortsätter att jiddra på Flashback och försvarar din podd under eget namn i den här tråden är så jävla hjärnskadat att det finns inte. Er podd är skit.

Din och vissa andra postares obsession med Myra och Axel är otroligt pinsam. Höj nivån tack.

Ser f.ö. gärna avsnitt med fler alt-light-figurer (eller fler nazister från de hålor som Ingrid & Conrad-folket håller till i nuförtiden). Avsnittet med Henrik Jönsson var kul, hoppas på valfri Markus & Malcom eller att Aron Flam dyker upp igen (fast i rätt podd denna gång).
Citera
2019-03-09, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarfikarn
Din och vissa andra postares obsession med Myra och Axel är otroligt pinsam. Höj nivån tack.

Ser f.ö. gärna avsnitt med fler alt-light-figurer (eller fler nazister från de hålor som Ingrid & Conrad-folket håller till i nuförtiden). Avsnittet med Henrik Jönsson var kul, hoppas på valfri Markus & Malcom eller att Aron Flam dyker upp igen (fast i rätt podd denna gång).

Har du någonsin sett M&M gå i svaromål mot folk från Haveristerna någonstans någon gång?
Vad tror du det beror på du som efterlyser en högre nivå?
Citera
2019-03-09, 22:24
Medlem
Arbetarfikarns avatar
Citat:
Har du någonsin sett M&M gå i svaromål mot folk från Haveristerna någonstans någon gång?
Vad tror du det beror på du som efterlyser en högre nivå?

Nej tyvärr verkar wow-grabbarna inte så intresserade av att svara på kritik från någon vänsterperson (eller annan person) överhuvudtaget. Dom verkar ha anpassat sig till sina nya filterbubblor rätt snabbt.
Citera
2019-03-09, 22:57
Avslutad
Citat:
Det är lite ironiskt att det där Roosevelt-citatet uteslutande används i syfte att smäda andra människor. I övrigt håller jag med till 100 % om att podden är reaktiv, ältande, bitter och i stort sett helt poänglös - perfekt underhållning.

Just det, varje gång man reagerar på något har man ju blivit "baitad" till det, gud vilken förlorare jag är.

De kanske bara inte är intresserade av att delta i en podd som du själv kallade reaktiv, ältande, bitter och i stort sett helt poänglös. Att du tar det personligt och agerar deras shill förändrar inte det faktum att du själv redan har postat vad poddens problem består i.

You can't have it both ways, tror du att kritik från Haveristerna är värd någonting med tanke på vad du själv anser om podden? Det är en oseriös podd för idioter det är dina egna ord.
Citera
2019-03-10, 23:00
Medlem
Arbetarfikarns avatar
Citat:
De kanske bara inte är intresserade av att delta i en podd som du själv kallade reaktiv, ältande, bitter och i stort sett helt poänglös. Att du tar det personligt och agerar deras shill förändrar inte det faktum att du själv redan har postat vad poddens problem består i.

You can't have it both ways, tror du att kritik från Haveristerna är värd någonting med tanke på vad du själv anser om podden? Det är en oseriös podd för idioter det är dina egna ord.

Nej då, tycker bara det här skyttegravskriget blivit lite väl repetitivt.

Japp, står fast i min "kritik" - om man vill ha något supergenomtänkt och lärorikt kanske man kan slå på typ p1. Om man vill lyssna på två självgoda personer som slåss mot halmgubbar 90 minuter i veckan kan man lyssna på m&m.

Jag tycker att den här podden är KUL och framförallt att den kan bli bättre. Jag tycker inte att den är genialisk, men i sina bästa stunder är den bra mycket bättre än konkurrenterna.
Citera
2019-03-11, 02:04
Avslutad
Citat:
Nej då, tycker bara det här skyttegravskriget blivit lite väl repetitivt.

Japp, står fast i min "kritik" - om man vill ha något supergenomtänkt och lärorikt kanske man kan slå på typ p1. Om man vill lyssna på två självgoda personer som slåss mot halmgubbar 90 minuter i veckan kan man lyssna på m&m.

Jag tycker att den här podden är KUL och framförallt att den kan bli bättre. Jag tycker inte att den är genialisk, men i sina bästa stunder är den bra mycket bättre än konkurrenterna.

Det är inget krig. Den 40årskrisande negern som lajvar millenial på sociala media, den blekfeta socialtanten i playmobilfrisyr som har straffat ut sig från alla feministiska sammanhang genom att försöka normalisera prostitution samt den ständigt kronfulle LO-sossen saknar politisk relevans.

Det är på din nivå helt enkelt. Det är ingenting att skämmas för. Att du inte tycker om M&M är helt OK med, men att du tror att en trio av centerliberala sossar har någon form av relevant kritik från vänsterhåll att komma med är LOL.

Att du inte orkar lyssna på P1 och grötmyndigt talar om att höja nivån när det i själva verket handlar om att du försöker normalisera den freakshow och det sociala avfall som utgör Haveristerna, Jönsson, Flam, Carlqvist och liknande bråkstakar som lever på att skapa konflikter i sociala media diskvalificerar även din kritik från att kunna tas på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in