Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarfikarn
Nej då, tycker bara det här skyttegravskriget blivit lite väl repetitivt.
Japp, står fast i min "kritik" - om man vill ha något supergenomtänkt och lärorikt kanske man kan slå på typ p1. Om man vill lyssna på två självgoda personer som slåss mot halmgubbar 90 minuter i veckan kan man lyssna på m&m.
Jag tycker att den här podden är KUL och framförallt att den kan bli bättre. Jag tycker inte att den är genialisk, men i sina bästa stunder är den bra mycket bättre än konkurrenterna.
Det är inget krig. Den 40årskrisande negern som lajvar millenial på sociala media, den blekfeta socialtanten i playmobilfrisyr som har straffat ut sig från alla feministiska sammanhang genom att försöka normalisera prostitution samt den ständigt kronfulle LO-sossen saknar politisk relevans.
Det är på din nivå helt enkelt. Det är ingenting att skämmas för. Att du inte tycker om M&M är helt OK med, men att du tror att en trio av centerliberala sossar har någon form av relevant kritik från vänsterhåll att komma med är LOL.
Att du inte orkar lyssna på P1 och grötmyndigt talar om att höja nivån när det i själva verket handlar om att du försöker normalisera den freakshow och det sociala avfall som utgör Haveristerna, Jönsson, Flam, Carlqvist och liknande bråkstakar som lever på att skapa konflikter i sociala media diskvalificerar även din kritik från att kunna tas på allvar.