2019-03-30, 09:07
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Nej, men jag har för mig att Vanessa ville lära sig spela om det var tvärflöjt men fick inte träna hemma för då fick Anna Book migrän.

Vanessa klämde väl fingret i ett notställ för några år sedan och då blev det, tro mig eller ej, ambulans till akuten.
Citera
2019-03-30, 09:25
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Vanessa klämde väl fingret i ett notställ för några år sedan och då blev det, tro mig eller ej, ambulans till akuten.
Minns faktiskt detta också. Flodhästen är heeeeelt slut i skallen. Bara sätt på ett plåster.
Citera
2019-03-30, 09:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jaha Anna - Då kan du sluta med dina barnsligheter att leka såååå hemlig.

Som vanligt var det någon av oss på flashback som hade rätt igen och letade reda på din (ursäkta ROBERTOS) ”Herrgård” för länge sedan.
https://postimg.cc/2qf29grt

Jag ger Roberto lite cred - han är tydligen smartare än man tror. Han äger huset ensam 👍🏼
Bra! Nog för att han nog inte är den smartaste,men nu kan han ju hysta ju kärringen i alla fall, hoppas han skrivit förord.
Citera
2019-03-30, 09:36
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Asså tunnan är ju en vidrig människa. Din dotter har gjort sig illa och det första hon gör är att lägga upp en kryptisk instagrambild. Vilken mamma gör så liksom? Du ska väl stötta ditt barn och inte jaga likes på sociala medier. Fyfan vilken skitmorsa hon är. Soc borde ha omhändertagit barnen i tidig ålder. Så hade dom kanske haft en chans till en framtid.
Instämmer fullständigt! Men kärringens bekräftelsebehov är större än allt annat. Finns bara en person som Flodis-Tunnan bryr sig om, nämligen sig själv, vilket vi väl vet.
Citera
2019-03-30, 09:43
Medlem
colberttts avatar
Anna är verkligen en alldeles förskräcklig människa. Först lägga upp boomerang-video på sin Instagram och skriva ”ÅH HERREGUD” och så handlar det om att hennes arma dotter slagit sönder sig och t.o.m brutit ett ben. Och så lägger Anna upp en story om hur FANTASTISK Anna är som mamma som HJÄLPER SIN DOTTER. Ja, Anna - som mamma skall man ovillkorligt hjälpa sina barn. Det ligger ingen prestige i det. Det är bara du och de andra barnmisshandlarna som inte fattar det. Fy fan vad du har försummat dina barn. En av dem är 30 år och är totalt oduglig. Den andre är nyss fyllda 18 men dömd för våldsbrott TRE gånger. Och den tredje har du betett dig illa mot offentligt och nu drar du PR av hennes olycka. Du är en FÖRFÄRLIG person. Jag önskar dig all olycka och allt elände i världen. Skäms på dig, ditt satans otyg till människa. SKÄMS. Du är en VIDRIG människa och förtjänar inte att kalla dig själv förälder. Jävla smuts.
Citera
2019-03-30, 10:14
Medlem
Satt och pratade med en av de kvinnliga kollegorna efter morgonmötet på kontoret. Hon är väldigt aktiv i olika kvinnofrågor och jobbar ideellt med att stötta kvinnor som blivit våldtagna. Vi pratade om kändisar som åkt dit för våldtäkt och diskussionen hamnade på pseudokändisen och psykopaten Anna. Jag berättade hela cirkusen med sonens våldtäkt och hur hon hanterade den.

Min kollega flippade ur. Såg verkligen hur hon kokade inombords. Berättade att familjen ska flytta till nytt område. Så nu ska hon och hennes organisation kontakta de boende i området och varna för våldtäktsmannen Antonio what have i done
Citera
2019-03-30, 10:20
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Asså tunnan är ju en vidrig människa. Din dotter har gjort sig illa och det första hon gör är att lägga upp en kryptisk instagrambild. Vilken mamma gör så liksom? Du ska väl stötta ditt barn och inte jaga likes på sociala medier. Fyfan vilken skitmorsa hon är. Soc borde ha omhändertagit barnen i tidig ålder. Så hade dom kanske haft en chans till en framtid.
Hon är sjuk i skallen! Hon tror väl att alla på hennes Instagram är hennes riktiga och nära vänner, även de 97% som är köpta, bryr sig. Tror familjen har mycket få riktigta vänner då ingen normal människa står ut med Took.an. Oförskämd, otacksam, oförmögen att skilja på mitt o ditt. Hur faaaaan står halmpyntet ut?
Citera
2019-03-30, 11:23
Medlem
Ovcharkas avatar
Visst kan det vara bra att Roberto ensam äger huset, men det kommer också betyda att han får göra ALLT själv; tvätta fasaden, klippa gräs, laga staket, ringa elektriker osv osv. ALLT.

"Det är ju DITT hus!"

Hoppas han lämnar henne och hon går i personlig konkurs och hamnar i en etta i Eskilstuna eller nåt...
Citera
2019-03-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Visst kan det vara bra att Roberto ensam äger huset, men det kommer också betyda att han får göra ALLT själv; tvätta fasaden, klippa gräs, laga staket, ringa elektriker osv osv. ALLT.

Just den biten hade nog inte varit annorlunda även om Anna var ägare till huset. Förlåt, herrgården menar jag.
Citera
2019-03-30, 11:36
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jaha Anna - Då kan du sluta med dina barnsligheter att leka såååå hemlig.

Som vanligt var det någon av oss på flashback som hade rätt igen och letade reda på din (ursäkta ROBERTOS) ”Herrgård” för länge sedan.
https://postimg.cc/2qf29grt

Jag ger Roberto lite cred - han är tydligen smartare än man tror. Han äger huset ensam 👍🏼
Fast det spelar ingen roll om de inte skrivit specifika papper på det. Köps huset för gemensamt bruk har Anna rätt till en del av huset.
Citera
2019-03-30, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Fast det spelar ingen roll om de inte skrivit specifika papper på det. Köps huset för gemensamt bruk har Anna rätt till en del av huset.

Det beror helt på hur de har skrivit sina ev. avtal.
Citera
2019-03-30, 12:15
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det beror helt på hur de har skrivit sina ev. avtal.
Ja? Det skrev jag ju?
Men tror du på riktigt att de har skrivit ett avtal att huset är hans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in