Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Otrevlig? Ursäkta? Vad var det otrevliga? Det sista stycket var riktat mot folk i allmänhet, inte dig. Därför jag skrev "folk" och inte "du". Med tanke på att du (vad jag sett) heller inte skrivit att Janne startar Berg helt utan anledning så förstår jag inte hur du skulle kunna tro att det gällde dig. Om du tog illa upp av något annat som jag skrev vet jag inte vad jag ska säga, fanns liksom inget otrevligt där.
Vad gäller det övriga; håller inte alls med om Isak. Han är betydligt bättre än Berg med bollen, klart sämre utan. Hade han med den tekniska förmåga han har varit på Bergs nivå vad gäller spel utan boll så hade han spelat från start i Dortmund både nu och för längesen. Notera även att jag skrev "ingen
anfallare i Sverige". Just att jag skrev att ingen anfallare är smartare var just eftersom även Claesson men framför allt Larsson är mycket skickliga i det avseendet.
Då får jag be om ursäkt, då jag misstolkade ditt inlägg som riktat sarkasm mot mig. Sorry!
Och du har även rätt i 2a stycket, du preciserade anfallare så Claesson exemplet var meningslöst av mig där, även ifall Janne envisas med att se han som en anfallare

.
Däremot håller jag inte alls med om att Isak hade startat i Dortmund om han nu hade Bergs intelligens (som jag inte tycker alls är lika bra som Isaks). Auba var given och sedan med allt tränarkaos osv så hade vi (är BVBare själv nämligen) kollat efter ny anfallare utöver det ett tag. Det var mer fysiken osv som saknades för att vi skulle våga gamblea på honom. Våran anfallare trupp är ännu tunn som fan tyvärr.
Anyway, agree too disagree on Bergs kvalitéer tror jag är bäst
EDIT:
Aftonbladet rapporterar att Forsberg nu lämnar truppen I BESVIKELSE för att han blev utbytt. Vilken jävla snorunge. In med Samba då. Laget över Jaget Foppa. Har ha n inte överseende med sin form och situation och gnäller över att få 1h spel och LÄMNAR när vi saknar så många spelare i ett viktigt kval är han en fitta. Fan va trött jag blir.
Sam.. visa han hur man kör nu.
EDIT2: Intressant poäng:
https://twitter.com/Gbackontrack/status/1109584057728466944