2019-03-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Är det Sebastian Larsson som du tycker kan strykas? Jag skulle gärna höra en motivering i så fall.
Nej det skulle nog vara Gurra S isåfall. Eller JJ om JJ inte ser het ut och har känningar.

Jag ser ingen anledning till att ha 3 mittfältare till samma roll och sedan peta någon annan roll som har 2. Så det är bredd-mässigt jag resonerar.
Citera
2019-03-14, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Kollade presskonfen nu och Janne poängterar tydligt att Claesson är både FW och RW denna uttagning.

Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Nej det skulle nog vara Gurra S isåfall. Eller JJ om JJ inte ser het ut och har känningar.

Jag ser ingen anledning till att ha 3 mittfältare till samma roll och sedan peta någon annan roll som har 2. Så det är bredd-mässigt jag resonerar.

Om Janne poängterar tydligt att Claesson är både anfallare och högerytter kanske det är ett tecken på att en anfallare (läs: Isak eller Andersson) får åka hem igen?

Edit: Stavfel
Citera
2019-03-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Om Janne poängterar tydligt att Claesson är både anfallare och högerytter kanske det är ett tecken på att en anfallare (läs: Isak eller Andersson) får åka hem igen?

Edit: Stavfel

nej det är nog mer ett tecken till att han kommer skicka hem 1 av de 3 städgummorna till mittfältare som jag nämnde och Durmaz / Sema Anfallarna alla får stanna.

Vore riktigt konstigt att skicka hem en anfallare kan jag tycka när de tagits med för att testas p.g.a våran tuffa situation.

JJ missar även Rennes retur idag mot Arsenal p.g.a ytterligare känningar så kanske han inte blir bättre.
Citera
2019-03-14, 21:04
Medlem
Claesson spela centerforward idag, såg inte bra ut. Lämpar sig mycket bättre ute på kanten. Olsson såg lovande ut. Tror han han kan bli riktigt bra om ett år ungefär. Borde kanske starta centralt om Johansson inte är spelklar mot Rumänien.
Citera
2019-03-15, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskarOskarius
Claesson spela centerforward idag, såg inte bra ut. Lämpar sig mycket bättre ute på kanten. Olsson såg lovande ut. Tror han han kan bli riktigt bra om ett år ungefär. Borde kanske starta centralt om Johansson inte är spelklar mot Rumänien.
Om inte Janne är riktigt självsäker i bollinnehavet så kommer du inte se Olsson OCH Ekdal samtidigt. Jannes modell är mer Ekdal/Olsson konkurrerar om samma plats och JJ/Seb/Gurra om den andra mer städgumma rollen till deras höger. Ekdal har vart hel och bra länge nu med så han lär starta.

Angående Claesson så starta han som ytterforward idag men Ari (deras CF) gick ut tidigt skadad och var tvungen att gå in central då. Såg okej ut men verkligen inte hans naturliga som du säger. Han är SÅ bra som RW för oss att jag vill verkligen inte se han intvingad som forward bara för vi e desperata.
Citera
2019-03-17, 15:34
Medlem
Cents4s avatar
https://www.fotbollskanalen.se/england/avslojar-vigge-har-tackat-nej-till-blagult/

Verkar som att fjollan Lindelöf nobbar denna samling för att hans polare Guidetti inte blivit uttagen. Vilket jävla skämt. Något är gravt fel med dagens svenska fotbollsspelare.
Citera
2019-03-17, 15:38
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
https://www.fotbollskanalen.se/england/avslojar-vigge-har-tackat-nej-till-blagult/

Verkar som att fjollan Lindelöf nobbar denna samling för att hans polare Guidetti inte blivit uttagen. Vilket jävla skämt. Något är gravt fel med dagens svenska fotbollsspelare.
Blir så jävla provocerad av det där. Vilken förbannad tönt han är.
Citera
2019-03-17, 15:41
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Låter ju helt sjukt om det skulle stämma. Inte den krävande Maja Lindelöf som har Victor lindat runt sitt lillfinger som sagt stopp då?
Citera
2019-03-17, 15:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Vilket jävla miffo. Tölp och horunge. Aldrig mer ska han få bära landslagets tröja igen. Inte nog med att han låter sig bli manipulerad av en golddigger med 80 i IQ nu skiter han i landslaget pga en sopa som inte platsar inte blir uttagen?
Citera
2019-03-17, 15:44
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Låter ju helt sjukt om det skulle stämma. Inte den krävande Maja Lindelöf som har Victor lindat runt sitt lillfinger som sagt stopp då?
Kan väl säkert ha att göra med att han snart ska bli pappa.
Citera
2019-03-17, 15:50
Medlem
BarryHeros avatar
Hur resonerar JA som tar ut Tinnerholm som ersättare? Vad ska vi med tre högerbackar till? Milosevic eller Gagliolo hade väl varit mer naturligt.
Citera
2019-03-17, 15:51
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii

Även jag!

Nog för att det alltid har varit stjärnor som har skyllt på skitsaker (Ljungberg var väl expert på detta?) men hur kan han va så dum så han inte kommer pga Guidetti? Det är inget jävla kollo de ska åka på.

Tinnerholm ersätter har SVFF bekräftat nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in