Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-11, 19:40
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapio
Vad har det med att göra om MJ är pedofil eller inte?

Därför att vi som försvarar MJ svartmålas, liksom MJ i den här tråden. Och inställningen till hur han var som person kan också reflektera huruvida han var pedofil eller inte.
Citera
2019-03-11, 19:41
Medlem
JanTalibans avatar
Fan, nu har jag sett dokumentären, och det var ett misstag. Blev nämligen alltför smärtsamt påmind om alla idioter som, genom åren, har torterat mig med sitt outhärdligt ointelligenta försvar av industripedofilen Michael Jackson.

Som kompensation för alla skitargument som förpestat diverse fikarum kräver jag:

1. Åtala alla (typ bland personal eller media) på något som varit behjälpliga med snuskcirkusen.

2. Åtala vårdnadshavarna som låtit Michael Jackson få tillgång till deras barn.

3. Konfrontera snackpellarna med att det faktiskt är jävligt icke-okej att försvara en psyko-pedofil – oavsett hur tokimpad man råkar vara av hans musikaliska färdigheter.

4. Skicka fansen på omskolningsläger (där de får lära sig tex att det inte existerar hudsjukdomar som gör att negrer blir vita och får vita barn).
Citera
2019-03-11, 19:42
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Nä, misstänkte det...
Mer MJ fanboy logik, finns inga bevis så hände det aldrig.

Citat:
Ja, jag har sett dokumentären.

4 timmars skådespel och krokodiltårar från två personer som vi sedan tidigare vet har visat sig opålitliga. Då är det svårt att smälta det de säger. Och det fanns inga som helst bevis, bara spekulationer och historier.

Jag skulle kunna göra en dokumentär om dig där jag pratar till en kamera i 4 timmar och svartmålar dig, och jag skulle kunna hitta på allting. Och alla skulle tro på det, om produktionen var tillräckligt dramatisk.

Du har höga tankar om dig själv.
Du hittar inga hål i berättelserna då alltså, tolkar jag det som. Du vägrar tro på det helt enkelt.

Citat:
Har du aldrig frågat dig själv varför så många gillar MJ?
Nej, finns folk som gillar alla möjliga gejer. Men vad vill du säga?
Citera
2019-03-11, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Ord står mot ord, finns inga bevis då. Det handlar om man tror på det som sägs i dokumentären.

Frågar dig samma sak, börjar ana att ni inte ens sett dokumentären.
Har du sett dokumentären?
Vilka hål ser du? måste ju vara en hel del eftersom det är 4 timmars utläggningar.

Reta inte upp MJ trollen, är en sekt. Luuunetics

Sen med ett amerikanskt jurysystem där det alltid finns afro-amerikansk närvaro går ej att fälla mega svarta stjärnor. Även O.J friades, sen intressant att båda torskar dom civila rättegångarna.

Undantag, Bill Cosby, men han gjorde felet att bråka med radikala kvinnor +metoo.

Tänk om det var småflickor han gjort det här mot istället, då hade han ju fått elektriska stolen redan i mitten av åttiotalet. Han hade sett ut som det där rödklädda liket i Thriller efteråt.
Citera
2019-03-11, 19:47
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Mer MJ fanboy logik, finns inga bevis så hände det aldrig.

MJ-hatar-logik att bara för att någon säger att tomten finns, så existerar han!!

Citat:
Du har höga tankar om dig själv.

Nej, däremot har jag höga tankar om FAKTA. Och jag har gjort min research, jag kan MJ sedan tidigare och följt alla hans rättsprocesser och drar inte en fullständig slutsats om honom efter en jävla dokumentär.

Citat:
Du hittar inga hål i berättelserna då alltså, tolkar jag det som. Du vägrar tro på det helt enkelt.

Nej, varför ska jag tro på någon som ljugit tidigare?
Citera
2019-03-11, 19:51
Bannlyst
Citat:
MJ-hatar-logik att bara för att någon säger att tomten finns, så existerar han!!

Nej, däremot har jag höga tankar om FAKTA. Och jag har gjort min research, jag kan MJ sedan tidigare och följt alla hans rättsprocesser och drar inte en fullständig slutsats om honom efter en jävla dokumentär.

Så alla ingående vittnesuppgifter är fake? Det är ju renodlade WT familjer han sökt upp, dom skulle aldrig kunna hålla samman å synkronisera nånting alls.

Städerskan som sett han duscha med pojkar vid flera tillfällen?
Citera
2019-03-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Han köpte sig ju fri!

Okej, kanske du har några bevis på det? Betalade han varje person i Grand Jury eller hur gjorde han?
Eller refererar du till det civila målet 1993? Det kriminella målet fortsatte efter det så han har inte köpt sig fri från något.
Citera
2019-03-11, 19:53
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnieWithRPG
Reta inte upp MJ trollen, är en sekt. Luuunetics

Mycket lättare att spy galla över någon än att komma med sakargument och fakta, men framförallt BEVIS. Och det hittar vi inte i den här dokumentären som enbart är spekulationer och vinklad propaganda.

Citat:
Han hade sett ut som det där rödklädda liket i Thriller efteråt.

Du verkar vara en trevlig person. Ska vi ta en fika nångång?
Citera
2019-03-11, 19:55
Medlem
derivats avatar
Citat:

Haha, du resonerar ju på nivå med en 5 åring.
En som ljugit innan kan inte tala sanning. Det finns inga bevis, alltså hände det aldrig och:

Citat:
Därför att vi som försvarar MJ svartmålas, liksom MJ i den här tråden. Och inställningen till hur han var som person kan också reflektera huruvida han var pedofil eller inte.

Vilket jag tolkar som att din logik säger dig att eftersom du och andra gillar MJ så var han inte pedofil.
Citera
2019-03-11, 19:56
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Så alla ingående vittnesuppgifter är fake? Det är ju renodlade WT familjer han sökt upp, dom skulle aldrig kunna hålla samman å synkronisera nånting alls.

Städerskan som sett han duscha med pojkar vid flera tillfällen?

Absolut. Men framförallt överdrifter. Städerskan kan själv ha en agenda. Exempelvis kommit osams med MJ och nu hämnas. Eller vill ha sin del av kakan. MJ är ju död, men dödsboet kan alltid mjölkas. Vissa människor har liksom inga spärrar. Märkligt att vi inte får höra de som jobbade på Neverland som försvarar MJ. Det är bara de som har något ont att säga om honom som kommer till tals.
Citera
2019-03-11, 19:57
Medlem
zapios avatar
Citat:
Haha, du resonerar ju på nivå med en 5 åring.
En som ljugit innan kan inte tala sanning. Det finns inga bevis, alltså hände det aldrig och:

Vilket jag tolkar som att din logik säger dig att eftersom du och andra gillar MJ så var han inte pedofil.

Precis.. MJ har ju ljugit han själv.. Men det går bra att tro på honom ..
Citera
2019-03-11, 20:01
Medlem
Ser inte skogen för alla träd.. Känns helt klart som detta handlar om en ikke frisk kille med tydliga pedofildrag. Bra dokumentär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in