Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-10, 14:18
Medlem
Sesamdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine
Det sjuka är alla idioter som tror att narcissisten var oskyldig, trots att precis allt tyder på att han var ett äckligt utnyttjande peddo som gav sig på och manipulerade oskyldiga barn. Han var en utnyttjande gris, inte ett skit bättre än sin sjuka farsa, samma skit.
snyggt trollförsök.

https://www.youtube.com/watch?v=wPSv_ejCraE&t=205s
Citera
2019-03-10, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesamdaman
snyggt trollförsök.

https://www.youtube.com/watch?v=wPSv_ejCraE&t=205s

Han var en helt egotrippad narcissist, lika empatibefriad som sin sjuka far. Michael Jackson sitter och hävdar i en film att samtliga barn är hans biologiska, att han använt sin sperma. Är det också sant tycker du? Är de kritvita ungarna hans biologiska bara för att han säger det?
Citera
2019-03-10, 14:23
Medlem
Sesamdamans avatar
Citat:
Han var en helt egotrippad narcissist, lika empatibefriad som sin sjuka far. Michael Jackson sitter och hävdar i en film att samtliga barn är hans biologiska, att han använt sin sperma. Är det också sant tycker du? Är de kritvita ungarna hans biologiska bara för att han säger det?
jag tror michael jackson låg bakom 9/11
Citera
2019-03-10, 14:24
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Forumet har dock fler läsare... Some of the shit that belongs to "the pedofiles handbook" should simply have to die with the ones who know it.

Tankar om sex finns inte i förälderns medvetande över huvud taget. Pedofilen har effektivt manipulerat bort sådana tankar i föräldern sedan månader tidigare.

För att kunna förstå pedofilers dragning till småpojkar, samt pojkarnas egna dragning till pedofilen som sådan, så måste man nog själv vara pedofil.

MJ-fansens försvar av MJ i denna tråd vittnar om det. Deras hat emot pedofiler clashar med deras kärlek till sin idol.

För att citera Homer i 'Simpsons 16x05 - Fat Man and Little Boy', "Nothing makes parents happier than when an excentric single man takes an interest in their child..."

Lättmanipulerade söta småpojkar som kunnat förmås att ställa upp på vadhelst sexuell aktivitet jag önskar.

Min nuvarande pojk-vän i 10-årsåldern får superstånd varje gång han sitter i mitt knä.
I so very much would like to sex him up, but... I don't wanna risk our neat friendship, so I don't..

Barn bryr sig om vad som är skönt, och inget mer.

Sluta lägg vuxna värderingar på din tolkning av barns känslor. That's the trap that'll destroy your own kids.

Varför svarar du på mer än vad du behöver med direkt obehagliga utläggningar? Ännu värre att du blandar med engelska.

En pojke som får stånd i ditt vridna sällskap i 10-årsåldern behöver absolut inte vara homo, även om du vill det. Man kan få stånd av att en buss kör på ett gupp i den åldern och det är således inget sätt att säga hur man kan se på små barn att de är homosexuella.
Citera
2019-03-10, 14:34
Medlem
Citat:

Kom igen.. Sadistiska djursexfilmer???
Om han inte var Mr Jackson utan en obetydlig arbetare så hade inte 1% av alla er fans påstått att han var oskyldig. Precis allt skriker peddo. Jag kan köpa att han blivit utsatt för massa skit som barn och att han fått en cpad personlighet, det är vanligt när man själv utsätts. Men att öppet utnyttja barn och helt känslolöst manipulera de är en helt annan 5a, och sedan ha mage att påstå att han är utsatt för en komplott för att han är neger. Han var en poor me narcissist, som låtsades vara en oskyldig Jesusfigur som värnade om barnens bästa, men var bara ute efter att få utnyttja de sexuellt. Det är direkt motbjudande att den fanen sprang runt på olika barnhem runt om i världen och låtsades bry sig om de stackars barnen framför kamerorna, när hans enda syfte var att leka Jesus och få spendera tid med småungar. När barnen blev äldre så tröttnade han på de och de var inte lika intressanta. Precis som han gjorde med sin apa. Han hade en apa som behandlades som hans egna son, när apan blev äldre och aggressiv så gav han bort den till en djurpark och kom aldrig dit för arr hälsa på apan och se hur det var med den, han dumpade den helt iskallt.

Att folk inte kan genomskåda hans fake image är helt otroligt.
Citera
2019-03-10, 14:55
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Nu dokumentär om Jackson påstådda pedofilrelationer:

Tankar om filmen?
https://www.expressen.se/noje/michael-jackson-hade-latsasbrollop-med-wade-7/

Har ju ryktats om detta så länge man minns. Karln var fullblods pedofil
Citera
2019-03-10, 14:56
Medlem
Märkligt att inte fler runtomkring reagerade. Men var inte med på den tiden så vet inte hur snacket gick.. stod det mycket i media om dessa småpojkar på 80/90-talet eller var det mer allmänt wackojacko med syrgastält, hudblekning, giftermålet med lmp och allt vad det var..? Att han på turneer sprang från limon till hotellet med småpojkar där de andra stora artisterna kom i släptåg med sina flickvänner eller groupies är ju minst sagt anmärkningsvärt.. att han helt öppet gick med främmande pojkar i handen har jag svårt att se skulle gå lika lätt idag, även om the rich and famous kommer undan med mkt, inte minst i usa. Sedan har det ju kommit fram mycket om pedofilringar osv. de senaste tjugo åren inom katolska kyrkan, ungdomsidrott osv.
Citera
2019-03-10, 15:03
Medlem
Citat:

Hans farmor var ju vit och han har andra vita gener i sin släkt.
Janet Jacksons barn är ju också vit, menar du att hon snodde den från sjukhuset?
Citera
2019-03-10, 15:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Läste fel. Ignorera tidigare svaret..

Kan nog hålla med om det delvis pga den information jag hittat pekar på det. Jag visste inte innan han var satanist tex (se mitt inlägg om detta).
Säger de i filmen att han är satanist?

Filmen har ju ett narrativ som består av lögner och indicier. Allt som pekar i nån annan riktning har ju sållats bort.

I övrigt var MJ djupt kristen han hänvisar ofta till bibeln.
Citera
2019-03-10, 15:08
Bannlyst
Citat:
Jag gissar att du menar att det är omöjligt att bevisa att MJ var pedofil, och därför är det bara foliehattar som tror att han var peddo.
Citera
2019-03-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Hans farmor var ju vit och han har andra vita gener i sin släkt.
Janet Jacksons barn är ju också vit, menar du att hon snodde den från sjukhuset?

https://www.thehollywoodgossip.com/gallery/michael-jackson-children/

Så helvete heller att de är. Tror du på fullaste allvar att de skulle vara det? Hur stor är chansen att en
svart man med superkrulligt hår får två sådana barn? Inte en chans att de är hans. Janets unge har ett helt annat utseende än de två ungarna, jag kollade upp ungen. Se själv:
https://justrichest.com/janet-jacksos-son-eissa-al-mana/

Jackson ljög alla er fans upp i ansiktet.
Citera
2019-03-10, 15:27
Medlem
power.rangerss avatar
Lite märkligt att denna dokumentär dyker upp precis 10 år efter hans död, när man istället skulle hylla hans artisteri. Avundsjuka Beatlesälskare med resurser som ligger bakom denna pissdokumentär?
Samma personer som kritiserat honom och hans artisteri genom hela hans karriär pga avundsjuka?

Man bör nog inte köpa allt som sägs rakt av i den där dokumentären. Jag säger inte att han är oskyldig, men man ska inte köpa saker rakt av!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in