Forumet har dock fler läsare... Some of the shit that belongs to "the pedofiles handbook" should simply have to die with the ones who know it.
Citat:
Tankar om sex finns inte i förälderns medvetande över huvud taget. Pedofilen har effektivt manipulerat bort sådana tankar i föräldern sedan månader tidigare.
För att kunna förstå pedofilers dragning till småpojkar, samt pojkarnas egna dragning till pedofilen som sådan, så måste man nog själv vara pedofil.
MJ-fansens försvar av MJ i denna tråd vittnar om det. Deras hat emot pedofiler clashar med deras kärlek till sin idol.
För att citera Homer i 'Simpsons 16x05 - Fat Man and Little Boy', "Nothing makes parents happier than when an excentric single man takes an interest in their child..."

Citat:
Lättmanipulerade söta småpojkar som kunnat förmås att ställa upp på vadhelst sexuell aktivitet jag önskar.
Citat:
Min nuvarande pojk-vän i 10-årsåldern får superstånd varje gång han sitter i mitt knä.
I so very much would like to sex him up, but... I don't wanna risk our neat friendship, so I don't..
Barn bryr sig om vad som är skönt, och inget mer.
Sluta lägg vuxna värderingar på din tolkning av barns känslor. That's the trap that'll destroy your own kids.