Citat:
Ursprungligen postat av
derivat
Skulle jag tillhöra extremsida för att jag känner mig trygg i min slutsats att MJ var pedofil? Det skulle vara en extrem slutsats eftersom jag inte personligen såg dolmen slinka in med egna ögon under täcket?
Nej det är du som velar, det är bara kolla på hur MJ betett sig under hela sin tid. Alltid massa småpojkar runt honom. Det är ju så löjligt uppenbart. Köper inte det där med att han var ett vuxet barn för fem öre. Han var fullblods pojkälskare. Har du sett den förra dokumentären? När han sitter i en soffa brevid en pojke och blir intervjuad. Riktigt obehagligt. Pojken förklarar att MJ pressade honom med "-om du älskar mig så sover du i min säng".
Fattar inte hur en frisk individ kan svälja denna grej med att han var excentisk och rik, därav oskyldig. Många pedofiler är excentiska kolla på Jimmy Savile dokumentären av Louis Theroux. Tycker mig se ett visst nöje de får av att röra sig på gränsen, det är nästan så de vill visa att de är pedofiler. MJ i hans intervjuer, inte med orden utan hur de beter sig. MJ sitter ju för tusan med en pojke i knäet på någon gala/prisutdelning. Det är ju öppet mål, hur kan ni inte se det?
Folk tror det de
vill tro.
Det är samma med 9/11, månlandningarna osv.
Det är
ofta jag tänker: Är folk inte kloka? Hur kan de tro att skyskrapor kan smulas sönder på några sekunder när de blir träffade av flygplan?
Men jag har lärt mig att inga fakta biter, ingen logik går att använda.
Om folk
vill tro på något så kommer de göra det, oavsett hur ologiskt det är (månlandningarna) 😊
Så MJ-fansen kommer fortsätta tro att MJ aldrig förgripit sig på minderåriga, även om det dyker upp en film som visar när han sätter på nån gosse i dajmkrysset.
Då kommer de säga att filmen är förfalskad av sura Beatles-fans.