Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-10, 10:53
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Du kan vara lugn, jag tänker inte dela säng med något barn.

Forumet har dock fler läsare... Some of the shit that belongs to "the pedofiles handbook" should simply have to die with the ones who know it.

Citat:
Men jag är nyfiken på hur en bortförklaring hade låtit som fick mamman att tro att de låg där halv/helnakna men att inget sexuellt hände.

Tankar om sex finns inte i förälderns medvetande över huvud taget. Pedofilen har effektivt manipulerat bort sådana tankar i föräldern sedan månader tidigare.

Citat:
Eller pedofil?

För att kunna förstå pedofilers dragning till småpojkar, samt pojkarnas egna dragning till pedofilen som sådan, så måste man nog själv vara pedofil.

MJ-fansens försvar av MJ i denna tråd vittnar om det. Deras hat emot pedofiler clashar med deras kärlek till sin idol.

Citat:
Eller något var och en bör se om de bara är uppmärksamma?

För att citera Homer i 'Simpsons 16x05 - Fat Man and Little Boy', "Nothing makes parents happier than when an excentric single man takes an interest in their child..."

Citat:
Om vi säger så här - som i de aktuella fallen med Robson och Safechuck (du har sett dokumentären antar jag), vad hade du trott om dem?

Lättmanipulerade söta småpojkar som kunnat förmås att ställa upp på vadhelst sexuell aktivitet jag önskar.

Citat:
På vilket sätt skulle du kunna avgöra att de är homo eller ej?

Min nuvarande pojk-vän i 10-årsåldern får superstånd varje gång han sitter i mitt knä.
I so very much would like to sex him up, but... I don't wanna risk our neat friendship, so I don't..

Citat:
En läggning de dessutom knappast själva är medvetna om?

Barn bryr sig om vad som är skönt, och inget mer.

Sluta lägg vuxna värderingar på din tolkning av barns känslor. That's the trap that'll destroy your own kids.
Citera
2019-03-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
..

- Det var mycket sömnpiller i MJs värld, pga skadan från 1984-85. När du ser dokumentären, tror du han sövde pojkarna då och då?

- Hur tänkte han kring sitt eget utseende i förhållande till förmågan att få pojkar att gå med på sexuellt umgänge? Han opererade sig till ett transvestitliknande utseende. Tror du aldrig han tänkte att "Shit, jag måste sluta operera mig, jag skrämmer pojkarna, de kommer inte vilja ha sex med mig". Hur mycket tänker en pedofil på sitt eget utseende för att få tillgång till barnen och sexet?

- Tror du någon av föräldrarna ansåg att "det är värt det" så länge pojken inte klagar eller visar att han lider på något sätt. "Lite ömsesidigt oralsex är inte hela världen, med tanke på all lyx, glans, hus och pengar vi får".
Citera
2019-03-10, 11:16
Medlem
Citat:
..
Citat:
Lättmanipulerade söta småpojkar som kunnat förmås att ställa upp på vadhelst sexuell aktivitet jag önskar.
Det förstår jag haha. Men menar du att du som pedofil skulle kunna se på dem om de var homosexuella redan i deras ålder (7-9 år)? Och utifrån dokumentären, vem av de två anser du skulle vara den mest lättmanipulerade och mest homosexuell isåfall?

Citat:
Barn bryr sig om vad som är skönt, och inget mer.
Du menar att det mentala är något de helt och hållet struntar i?
Feta Bosse 65 år som suger deras snopp. Fysiskt skönt kanske, men som icke-pedofil
har jag svårt att tro att "bara det är skönt och han är min bästa vän så får han suga oavsett hur han ser ut..."[/quote]
Citera
2019-03-10, 12:28
Medlem
De är inte homosexuella, Wade hade t.o.m flickvän i tidig ålder med MJs brorsdotter, och det var MJ som satte up dem tillsammans.
Vilket alltså går emot deras påståenden om att MJ hatade kvinnor och ogillade att de kunde tycka om tjejer...
Citera
2019-03-10, 13:06
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Med sin status hade han kunnat ta hem flertalet småpojkar lagligt å blivit ”pappa” åt dem oxhlafligt haft tex 5 unga mexare säg alla i tidiga tonår i sovrummet å blivit hyllad som hjälte men oxå kunnat utnyttja dem. Inga föräldrar som bryr sej, inget kontaktnät. Jag fattar inte varför han så öppet skulle sova mä kidsen (med tillstånd från föräldrarna) för att riskera att torska? Ingen e väl så dum

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Lite så. Om han varit det hade det väl varit mycket enklare att köpa hem sig ett antal pojkar från säg Kambodja. Inte som här utnyttja ungar som var amerikaner med föräldrar som bryr sig. Vem vet. Ingen kommer veta med säkerhet om detta och MJ är sedan länge död och kan inte försvara sig.

Precis och med hans pengar hade han kunnat fixa surrogatmödrar och egna ungar liksom.
Han hade inte ens behöva vara den som gav sperma...oh hold on :O !!!
Citera
2019-03-10, 13:10
Bannlyst
Citat:
Låt säga att en städerska hade hittat en av pojkarnas kalsonger med Jacksons sperma på; vad skulle det bevisa? Visst; det är ju udda - men vad skulle det bevisa? Ingenting. MJ skulle kunna säga att han runkade i sängen medans en av pojkarna var ute och badade i poolen. När han var färdig tog han närmsta sak att torka sig med. Det var ingen hemlighet att pojkarna sov i hans säng och använde hans badrum. Då är det inte orimligt att pojkarnas kalsonger fanns i rummet. En spermafylld pojkkalsong skulle han lätt kunnat bortförklara.

På ranchen rådde totalt foto- och filmförbud. Något både gäster och anställda fick skriva under kontrakt på. Och på den tiden hade normalt folk inte tillgång till små "spionkameror" eller iphones som idag. MJs rum var låst för alla utom MJ, pojkarna och en enda städerska. Relativt svårt att gå in där och sätta upp en kamera (på den tiden mindre diskreta än idag).

Och återigen; för att du ska skaffa filmbevis måste det finnas en vilja att skaffa det. Och jag tror inte det fanns någon vilja hos varken pojkarna eller personalen att filma. Även om saker hade dykt upp hade MJ stämt skiten ur den anställde. Filmen hade i slutändan lett till personlig konkurs för den anställda. Även om han städerskan skulle lyckas sälja filmen för 10-tals miljoner till media, så skulle MJ:s stämning vara oerhört mycket större.

Personalen var nöjda med hur saker var. De hade sina eftertraktade anställningar. Bra lön, bra förmåner. De ville inte bryta denna status quo så att säga. Och tyvärr tror jag att många av de anställda, liksom vad några föräldrar har medgett, ansåg att det inte var en jättebig deal om MJ sov och hade sex med pojkarna. MJ var inte vem som helst, han var världens största megastjärna - de ansåg att han hade rätt att göra sådant andra inte får - typ.

Den här konspirationen som personalen på Neverland ska ha skrivit under på enligt dig är jävligt märklig och långsökt.
Att så många ur personalen aldrig skulle lyckats få till ett skarpt bevis är fortfarande sannolikt.

Detta gäller inte mörkandet av otrohet eller missbruk, det gäller övergrepp mot barn, något som skulle få blodet att koka hos alla, oavsett hur snäll han var som pedofil.

Det fanns gott om kompaktkameror mot slutet av 90-talet, det är extremt märkligt att det inte finns något skarpt bevis
Citera
2019-03-10, 13:37
Medlem
HGs avatar
Som jag fattar det har alla föräldrar till dessa barn blivit miljonärer efter uppgörelser med MJ:s advokater. Som jag ser det har föräldrarna utnyttjat barnen för att se till att de aldrig mer behöver jobba.

Frågan är också vad de har fått för arvode för att göra dokumentären "Neverland"?
Citera
2019-03-10, 13:58
Medlem
Citat:
Dragningen till söta småpojkar som sådana, och vårt sätt att premiera närhet till dem.

Du tycker att ni är så lika ändå kan du inte tänka dig att han var oskyldig, precis som du säger att du är.
Om du hade stora mängder av pengar, tror du inte att mamman till de av de pojkar som du hänger med skulle ta tillfällen och anklaga dig ? Du anser ju att en boylover hellre inte riskerar att ha sex med barn, varför skulle MJ göra det då? Till och med komma med förslag om analsex? Något som inga andra barn har anklagat honom för tidigare, för övrigt.

Och själv hatar jag inte pedofiler, men ändå tror att MJ är oskyldig. Så där faller din teori.
Citera
2019-03-10, 13:58
Medlem
Har inte sett den sk dokumentären som ska bevisa att MJ var pedofil. Har läst på litegrann om pojkarna o deras förehavanden med dålig ekonomi, kraschade karriärer, försök till att stämma MJs dödsbo, alla lögner som Mr Robson hållt på med i de senaste åren så kommer jag helt inte gå på niten att se falska påståenden från lögnare som gör allt för att få en karriär som snyftare i TVsofforna, säkert ge ut böcker i framtiden osv. I dessa tider när man kan få fram fakta den alla håll o kanter är det skrämmande hur journalister lägger sig totalt platta för en sk dokumentär med två lögnare som inte bevisar någonting. Vad är källgranskningen???
Citera
2019-03-10, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Med sin status hade han kunnat ta hem flertalet småpojkar lagligt å blivit ”pappa” åt dem oxhlafligt haft tex 5 unga mexare säg alla i tidiga tonår i sovrummet å blivit hyllad som hjälte men oxå kunnat utnyttja dem. Inga föräldrar som bryr sej, inget kontaktnät. Jag fattar inte varför han så öppet skulle sova mä kidsen (med tillstånd från föräldrarna) för att riskera att torska? Ingen e väl så dum

För att han levde i sin egen värld, sin egna bubbla. Titta bara på kärringarna i svenska hollywood fruar, de har hybris allihop och inbillar sig att de är guds gåva till mänskligheten. Kärringen Gunilla Person jämförde sin dotter med Elvis Presley. Tänk dig då en människa som Michael Jackson, som är så stor och känd och har varit det sedan barnsben. De lever i sin egna värld helt enkelt. I en bubbla.

Jesuskomplex kallas det. Det har inget och göra med att man är dum. Han var tvärt om en jävligt smart och utnyttjande narcissist.
Senast redigerad av white.heavy.engine 2019-03-10 kl. 14:12.
Citera
2019-03-10, 14:13
Medlem
Sesamdamans avatar
Det är en väldigt vrickad värld vi lever i där media och vanliga personer gör vad som helst för att få pengar. Media har slutat att granska kritiskt och rapporterar falska nyheter som äkta. Pinsam utveckling 2019
Citera
2019-03-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesamdaman
Det är en väldigt vrickad värld vi lever i där media och vanliga personer gör vad som helst för att få pengar. Media har slutat att granska kritiskt och rapporterar falska nyheter som äkta. Pinsam utveckling 2019

Det sjuka är alla idioter som tror att narcissisten var oskyldig, trots att precis allt tyder på att han var ett äckligt utnyttjande peddo som gav sig på och manipulerade oskyldiga barn. Han var en utnyttjande gris, inte ett skit bättre än sin sjuka farsa, samma skit.
Hade han inte varit en beundrad artist utan en vanlig obetydlig arbetare så hade ingen köpt skitsnacket om att han skulle vara oskyldig, med den beskrivning som ges.

Titta på sadistiska djursexfilmer?? kom igen..
Senast redigerad av white.heavy.engine 2019-03-10 kl. 14:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in