2019-03-10, 11:53
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Så klart det är. Sen när har hudfärg varit ett problem? Du blandar ihop det med religion och kultur, som är det egentliga problemet.
Citera
2019-03-10, 11:55
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Vann han engelska mellon? Då har han alltså tävlat innan i Eurovision fast för England?

Han skrev låten England tävlar med i år så visst, han har två låtar med!
Citera
2019-03-10, 11:57
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Vad har normalt folk med Flashback eller Mello att göra?

Om det finns någon kontrovers i att han vann tycker jag det är att han är född och delvis uppvuxen i London. Vilken hudfärg ska inte spela någon roll. Det tror jag de flesta håller med om. Med detta sagt kan man ställa frågan hur folk hade reagerat på om säg hela svenska fotbollslandslaget, inklusive avbytare, var etniska afrikaner. Hudfärg spelar ju som sagt ingen roll säger vi ju, men samtidigt spelar den nog någon roll för de allra flesta ändå. Kanske inte på individnivå men i det senare exemplet symboliserar ju hudfärgen en förändring av Sverige och då uppstår frågan om vi vunnit något, förlorat något eller varken eller. Beroende på vilket svar man har kommer man också uppfatta spelarna olika.

Jag tror att för 99% av svenskarna är det kaosande och att inte göra rätt för sig som är problemet och för 1% eller mindre är hudfärg problem även om man sköter sig. Sen tror jag personligen att det, hos nästan alla, finns en nivå när det är så många som inte ser ut som en själv att man själv börjar känna sig som invandraren. Oavsett kriminalitet eller sociala problem.

Instämmer till fullo.

Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Tycker det här landet har värre integrationsproblem än att en snubbe som sjunger i en töntig festival råkar vara svart. Dessutom integrerad och pratar bra svenska av det jag läst i tråden (har ingen aning om vem snubben är)

Naturligtvis är det så, men när enskilda händelser med invandrar-individer får väldigt mycket uppmärksamhet så förstärks känslan av den onaturliga invandringen och det destruktiva avtrycket i samhället.

Inte nog med att det var fyra invandrare som ledde Melodifestivalen, det var en invandrare man "korade" till vinnare också. Han som invandrare hade till sin hjälp fyra andra invandrare på scen. Således var hela upplägget 100% icke-svenskt.

Nu verkar ju hela Melodifestivalen övergått från att ha varit äkta mångkultur och sprida kulturer om våra länder till varandra till att bli en enda stor ormgrupp av HQBT, massinvandring, PKs version av mångkultur osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jo. Tokvackert med blekfisar. Jo-jo. Det finns ingen kraftigare snuttetrasa än hårda vetenskapliga belägg. Dina förfäder var från Afrika, resterande DNA pekar mot Turkiet. Men bekvämast är att blunda likt dej. Vakna inte för Guds skull. Då krossas din dröm. Forskare över hela fältet visar samma sak: dina förfäder kom från Afrika.

https://www.svtplay.se/de-forsta-svenskarna

OOA ifrågasätts allt mer även om man försöker tystas ner det.

Du hade varit en av idioterna på 1480-talet som stått och skrikit att jorden är platt för det säger auktoriteten.
Citera
2019-03-10, 12:08
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Spelar ingen roll så länge han är svensk. Däremot är det lite löjligt och överdrivet att de har valt fyra programledare utefter deras kön och utseende.

Det blir liksom lite krystat att det alltid skall kvoteras för att hålla alla SJW nöjda. Det är lite humor dock att Kalle Viking som sitter och tittar knappt har någon "äkta" svensk som deltar i tävlingen.

Han är ju dock inte svensk. Han är en svensk medborgare.

Det är två olika saker.
Citera
2019-03-10, 12:11
Medlem
Det här skriker ju ren avundsjuka. Ja, han är färgad. Och? Det är inte hans fel att han har mer musikalisk talang än 99% av den vita befolkningen.

Som färgad person själv så är jag extremt glad att han representerar mig. Heja John!
Citera
2019-03-10, 12:12
Medlem
HUR är det ens möjligt att adoptera en brittisk medborgare som svensk?

Är hans svenska föräldrar brittiska medborgare?
Citera
2019-03-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Han skrev låten England tävlar med i år så visst, han har två låtar med!
Jaha okej. Trodde han sjöng också.
Citera
2019-03-10, 12:15
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Det här skriker ju ren avundsjuka. Ja, han är färgad. Och? Det är inte hans fel att han har mer musikalisk talang än 99% av den vita befolkningen.

Som färgad person själv så är jag extremt glad att han representerar mig. Heja John!

Du menar att vit inte är en färg? Jag är kränkt!

Alla människor är färgade. Att det ska var så jävla svårt att förstå.
Citera
2019-03-10, 12:27
Medlem
Steinarrs avatar
Som någon påpekade igår så är det inte Lundvik som är problemet egentligen.

Det hela handlar om att man kvoterar in negrer och blattar precis överallt för att fortsätta med den globalistiska agendan.

Det är alltså fel att lägga allt fokus på Lundvik och andra negrer och blattar som man kvoterar in. Dessa är bara ett symptom.

Varför tar mod bort en massa inlägg för? Flytta trådjäveln istället.

Tråden handlar om att en neger representerar Sverige i en degenererad tävling.
Citera
2019-03-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Som någon påpekade igår så är det inte Lundvik som är problemet egentligen.

Det hela handlar om att man kvoterar in negrer och blattar precis överallt för att fortsätta med den globalistiska agendan.

Det är alltså fel att lägga allt fokus på Lundvik och andra negrer och blattar som man kvoterar in. Dessa är bara ett symptom.

Varför tar mod bort en massa inlägg för? Flytta trådjäveln istället.

Tråden handlar om att en neger representerar Sverige i en degenererad tävling.

Han vann rättvist! Det handlar i grunden om att ni är avundsjuka och är extremt bittra över att ni är förlorare i samhället. Ni gör ingenting annat än att sitta framför flashback och hata på invandrare. Ta dina konspirationsteorier någon annanstans, tack.
Citera
2019-03-10, 12:37
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Du menar att vit inte är en färg? Jag är kränkt!

Alla människor är färgade. Att det ska var så jävla svårt att förstå.
Rent tekniskt så är vit inte en färg, utan det är alla färger kombinerade i en färg. Du är alltså en mix av färger. Kulören kan vara vit däremot.

Så alla människor är kulörta, vilket faktiskt låter rätt så PK att säga... Dock kan en gärningsmannabeskrivning bli krånglig om de säger att mannen har kulören S 4550-Y90R, om inte polisen har med sig en färgkarta ur NCS index.
Citera
2019-03-10, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det är bra att en mörkhyad vann. Glöm inte att dina äldsta svenska förfäder också var mörkhyade och kom från Afrika. Det bevisar vetenskapen. Fråga hellre vad du gör med "vårt" land som inte är så förbannat vitt som du inbillar dig. Visst är blekfisar i majoritet men denna blekhet är inte nåt förutbestämt naturtillstånd. Titta på minister Ekström. Hon är ju blek som ett lik. Är det vackert tycker du?

Här har vi någon som snackar vett!

Sen går svenne tjejer och förstorar sina arslen och läppar och solar sig lika brun som John som vi alla diskuterar om just nu.

Varför inte vara likbleka som ni nu är varför solar ni er bruna, varför förstorar ni era läppar kan inte ni bara vara er själva och bleka och blåa ögda och blonda som ni är.

Varför åker ni utomlands? Varför äter ni kebab pizza?

Varför gör ni allt detta som är icke svensk sen klagar ni på en kille som ni själva ser ut som efter att ni har solat?

Svenskar är det fegaste folket jag har stött på i hela mitt liv, Hela Europa har mer stake än er, sen klagar ni på Mohamed som tar era svenska tjejer för att hon söker en man och inte pojkar som 8 av 10 svenskar är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in