2019-03-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Om du nu vill använda ordet neger skall du veta att dem är svarta och inte blå. Blå neger betyder något helt annat än "Blå neger", lär dig svenska.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Neger

Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Låten är bra så det är inga problem!

Gillar inte alls låten. Har väl avvikande smak då alla jurygrupper tyckte den var bäst. Jag själv hade röstat på Hedlund.
Anser för övrigt at hela tävlingen är ett spektakel med för mycket "skit", och en tävling där fortfarande röstsiffrorna visar på vilka åldergrupper som röstar.

Blir fiasko i finalen (vart den nu går).
Senast redigerad av kl19xx 2019-03-09 kl. 23:19.
Citera
2019-03-09, 23:23
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Bryr mig inte nämnvärt om melodifestivalen men tycker de är riktigt skämmigt att vi ska bli representerade av en neger

Hela Europa kommer skratta ås oss

Fred och kärlek till dig! Hoppas du övervinner hatet i ditt hjärta.

Vi är alla samma under huden. En del människor producerar mer melanin, andra mindre.
Citera
2019-03-09, 23:25
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Bryr mig inte nämnvärt om melodifestivalen men tycker de är riktigt skämmigt att vi ska bli representerade av en neger

Hela Europa kommer skratta ås oss

Varför skulle de skratta åt oss, det finns hur många färgade människor som helst i Europa och låten är bra, han vann engelska mellon med en annan låt, de skrattade tydligen inte!
Citera
2019-03-09, 23:26
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3000omal
Han har för övrigt också varit med och skrivit Storbritanniens bidrag.
Nej hela Europa skrattar inte åt Sverige. Det är en myt som odlas av vissa.
Nej, inte i Europa. Hade dock USA varit med och sett våran afrikan hade vi blivit utskrattad.

Låten var dålig, kören var okey.

Det är sorgligt hur musik och kultur tillsammans med allt annat bara blir sämre och sämre om detta är det bästa vi har.
Citera
Medlem
skitpuddings avatar
Han är varken svensk eller ens född i Sverige - så han passar som representant för det Nya Sverige. Ni gammelsvenskar kan glömma att ni nånsin mer kommer att yla i Eurovision, det är svarta svenskars nya tid som börjar nu! Alltför länge har ni hållit er fast vid det gamla vita rasist-Sverige, men i de mänskliga rättigheternas namn är det dags att släppa taget nu. Det Nya Sverige är här för att stanna och ni gammelsvenskar finns inte ens kvar på 200 år så varför bryr ni er?
Citera
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Fred och kärlek till dig! Hoppas du övervinner hatet i ditt hjärta.

Vi är alla samma under huden. En del människor producerar mer melanin, andra mindre.

Tycker att dom kan representera sina egna länder i tävlingar osv är de konstigt?
Citera
2019-03-09, 23:28
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Varför skulle de skratta åt oss, det finns hur många färgade människor som helst i Europa och låten är bra, han vann engelska mellon med en annan låt, de skrattade tydligen inte!

Jag skiter väll i om han har vunnit mellon med nån annan låt jag skiter för övrigt också i hur ”bra” han är

Jag tycker att svenskarna kan representara svenskarna
Citera
2019-03-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Vilka genetiska skillnader vill du främst framhålla?

Ibland stöter man på folk som vill att alla ska vara precis likadana för annars anser dom det vara rasism.

Men faktum är att människor skiljer sig åt mer än hundraser skiljer sig.
Citera
2019-03-09, 23:29
Medlem
Haha jävla idioter. John verkar vara en mycket sympatisk artist, vem bryr sig om hans hudfärg?

Patetiska jävlar
Citera
2019-03-09, 23:31
Medlem
Onanikrems avatar
Så länge det är en regnbågsneger med fjädrar i stjärten så är det ok med mig

Vem fan bryr sig om mello? Är väl värre med negrer i regeringen och negrer i grannlägenheten!
Citera
2019-03-09, 23:32
Medlem
Donald.Tramss avatar
Wiki: ”Lundvik föddes i London och adopterades, då han var en vecka gammal, av ett svenskt par som arbetade där. Familjen bodde kvar i London fram till att han var sex år gammal. De flyttade sedan till Växjö, där han växte upp.”

Han är alltså en afrobrittsvensk lantis.

Jag tror det är bra för sverigebilden, hela världen vet ju hur kaosartat Sverige blivit av all invandring. Pricken över i:t för de konservativa blir ju att vi skickar en 2019-talsversion av den typiske svensken.

Den ultimata ironin är ju att han ska representera oss i EUROvision i Israel 🤪
Senast redigerad av Donald.Trams 2019-03-09 kl. 23:34.
Citera
2019-03-09, 23:33
Medlem
namnskylts avatar
Afro-dite gjorde det redan 2002... Old News!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in