2019-03-10, 12:41
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Rent tekniskt så är vit inte en färg, utan det är alla färger kombinerade i en färg. Du är alltså en mix av färger. Kulören kan vara vit däremot.

Så alla människor är kulörta, vilket faktiskt låter rätt så PK att säga... Dock kan en gärningsmannabeskrivning bli krånglig om de säger att mannen har kulören S 4550-Y90R, om inte polisen har med sig en färgkarta ur NCS index.

Rent tekniskt är "vita" mer färgade en "färgade" människor. Rätt ska vara rätt. Hur ska identitetsvänstern leva med detta?
Citera
2019-03-10, 12:42
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Han vann rättvist! Det handlar i grunden om att ni är avundsjuka och är extremt bittra över att ni är förlorare i samhället. Ni gör ingenting annat än att sitta framför flashback och hata på invandrare. Ta dina konspirationsteorier någon annanstans, tack.

Avundsjuka på vad? På att en neger får sjunga i en degenererad tävling? Ja, jag är verkligen avundsjuk. Jösses vad avundsjuk jag är.

Jag har ju redan förklarat vad som är problemet. Men du är väl inte läskunnig.
Citera
2019-03-10, 12:44
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Ursprungligen var vi encelliga organismer. Det är inget kontroversiellt i det. Vad SVT sysslar med är däremot att politisera vetenskap.

Att analysera om amöbor var vita eller gröna verkar hysteriskt desperat. Så långt behöver vi inte gå för att fastställa att dina förfäder kom från Afrika.
Citera
2019-03-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Avundsjuka på vad? På att en neger får sjunga i en degenererad tävling? Ja, jag är verkligen avundsjuk. Jösses vad avundsjuk jag är.

Jag har ju redan förklarat vad som är problemet. Men du är väl inte läskunnig.

Ja, du kan inte vara något annat än avundsjuk. Du verkar vara extremt bitter att det är nästan skrämmande.

Din förklaring är inget annat än skitsnack. Problemet ligger snarare i att du är hatisk och bitter mot människor som inte ser ut som dig själv och som "lyckas" i samhället. Sluta göm dig bakom dina galna konspirationsteorier.
Citera
2019-03-10, 12:48
Medlem
De flesta invandrare i Sverige avskyr Sverige trots att dom är här, men glömm inte att dom ändå är i områden som är väldigt osvenskt ni vet, där dom här no-go zonerna ligger, där invandrare känner sig hemma men där en etniskt svensk är en främling och där en etnisk svensk tycker det är farligt.

Ni svennar vet inte att ni skapar ilska och hat inom en icke etnisk svensk person som är född i Sverige och som nu bara vill förstöra och skapa terror och kaos i Sverige så akta er ni skapar många individer som är tickande bomber som kommer göra människors liv väldigt osäkra och surt efter all rasism de har upplevt.
Citera
2019-03-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Du menar att vit inte är en färg? Jag är kränkt!

Alla människor är färgade. Att det ska var så jävla svårt att förstå.

Kränkt? Över vad?

Vit kan också beskrivas som avsaknad av färg. Jag vill inte såra dig, men nej du är inte färgad. Men bara för att vara snäll mot dig så kan jag skriva "svart" istället. Det går lika bra för mig. Är du fortfarande kränkt nu?
Citera
2019-03-10, 12:58
Medlem
Vad har det det för betydelse han var ju helt klart bäst.

Fan spelar det för roll han är ju knappast en typisk spännbabbe. Han var överlägset bästa sångaren och låten var riktigt bra. Han är dessutom ett föredömme.

Grattis John! Kanonlåt och kanonbra framträdande.
Citera
2019-03-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Vi har haft Afrodite och Loreen som representerat Sverige och varit negrar. Ser faktiskt Lundvik som mer svensk än de tidigare.
Ja, till namnet. Men Blossom Tainton och Kayo känns lika svenska som Lundvik i sitt beteende.
Citera
2019-03-10, 13:00
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Kränkt? Över vad?

Vit kan också beskrivas som avsaknad av färg. Jag vill inte såra dig, men nej du är inte färgad. Men bara för att vara snäll mot dig så kan jag skriva "svart" istället. Det går lika bra för mig. Är du fortfarande kränkt nu?

Du vet då inte att vita har mer färgpigment än "färgade" personer. Vita är alltså mer färgade än färgade! Nu blev det lite jobbigt va?
Citera
2019-03-10, 13:16
Medlem
everythingiss avatar
Om man är en rekorderlig människa så spelar hudfärg ingen roll... det är ju inte färgen på kaosmänniskor som är problemet, utan det är ju det att de är kaosiga.

Koncentrera er på det verkliga problemet i Sverige istället, det är alla de som kommit hit och kräver att vi ska anpassa oss efter deras religioner och kulturer som är problemet.

Att tycka illa om tex adopterade vuxna som är färgade o kom hit i späd ålder och är fostrade som svenskar är ju bara ett bevis på att ni är efterblivna. Det är ju på Donalds nivå.

Att vi har massinvandring och gränser öppna för immigranter och stöldligor är ett verkligt problem, färgade svenskar... not so much. Att dessutom ge sig på de skötsamma medborgarna är ju riktigt muppigt.
Citera
2019-03-10, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Om man är en rekorderlig människa så spelar hudfärg ingen roll... det är ju inte färgen på kaosmänniskor som är problemet, utan det är ju det att de är kaosiga.

Koncentrera er på det verkliga problemet i Sverige istället, det är alla de som kommit hit och kräver att vi ska anpassa oss efter deras religioner och kulturer som är problemet.

Att tycka illa om tex adopterade vuxna som är färgade o kom hit i späd ålder och är fostrade som svenskar är ju bara ett bevis på att ni är efterblivna. Det är ju på Donalds nivå.

Att vi har massinvandring och gränser öppna för immigranter och stöldligor är ett verkligt problem, färgade svenskar... not so much. Att dessutom ge sig på de skötsamma medborgarna är ju riktigt muppigt.

Jag håller med dig i sak, men att kalla det "Donalds nivå" är så okunnigt att även du framstår som efterbliven.
Citera
2019-03-10, 13:24
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Här har vi någon som snackar vett!

Sen går svenne tjejer och förstorar sina arslen och läppar och solar sig lika brun som John som vi alla diskuterar om just nu.

Varför inte vara likbleka som ni nu är varför solar ni er bruna, varför förstorar ni era läppar kan inte ni bara vara er själva och bleka och blåa ögda och blonda som ni är.

Varför åker ni utomlands? Varför äter ni kebab pizza?

Varför gör ni allt detta som är icke svensk sen klagar ni på en kille som ni själva ser ut som efter att ni har solat?

Svenskar är det fegaste folket jag har stött på i hela mitt liv, Hela Europa har mer stake än er, sen klagar ni på Mohamed som tar era svenska tjejer för att hon söker en man och inte pojkar som 8 av 10 svenskar är!
Nu blev jag kränkt, du är ju inte ett dugg bättre än rasisterna i det här forumet, du kan väl förihelvete inte generalisera ett helt folk på det viset.

Det är ett sådant här beteende som ger vatten på rasisternas kvarnar, och det lär inte bli mindre rasister för att du säger att alla svenskar är svin? Antingen så är du beviset på att de har rätt, eller så kan du förklara dig ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in