Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Men är inte 2C-B väldigt hallucinogen? Jag kan ingenting om den substansen Hur är ruset på den?

Jo, den är en hallucinogen, annars relativt lik MDMA i eufori och energi.
Citera
2019-02-28, 16:08
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Jo, den är en hallucinogen, annars relativt lik MDMA i eufori och energi.

Haha det vart man ju fan sugen på! blir man kåt av den?
Citera
2019-03-02, 10:05
Medlem
MDMA idag, vad ska jag käka innan?

Har fått tag på MDMA och idag tänkte jag droppa. Har bara tagit e innan och har alltid blivit lite väl seg i 2 dagar efter. Ingen lust till nått och så, aldrig depp dock. Så tänkte förbereda mig lite bättre idag.
Tänkte göra en smoothie med broccoli, ananas, apelsin och grapefrukt som jag kan smutta på. Något annat tips ifrån er pros där ute. Något som gör dagen efter bättre?
Citera
2019-03-02, 10:31
Medlem
En pizza.
Citera
2019-03-02, 13:13
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuFi
Har fått tag på MDMA och idag tänkte jag droppa. Har bara tagit e innan och har alltid blivit lite väl seg i 2 dagar efter. Ingen lust till nått och så, aldrig depp dock. Så tänkte förbereda mig lite bättre idag.
Tänkte göra en smoothie med broccoli, ananas, apelsin och grapefrukt som jag kan smutta på. Något annat tips ifrån er pros där ute. Något som gör dagen efter bättre?

Valfri opiat kirrar biffen. Jag var så sjukt deppad dagen efter MDMA. Det hade inte spelat nån roll vad jag hade ätit, hade varit på skitkass humör ändå. Det enda som hjälper är något som påverkar dopaminet (utom amfetamin) så att man blir glad.
Är så less på alla mattips som ska hjälpa mot tjack och mdma-avtändningar. Om det ens funkar lite så är det enbart placebo. Benso och/eller opiater och kanske cannabis så att man äter ordentligt så mår man bra igen
Citera
2019-03-02, 16:02
Medlem
Halloween2s avatar
Åt E för första gången i förgår. Dom var hjärtformade rosa, som det stod Love på.

I alla fall, hade en kul kväll antar jag. Satt bara hemma vid datorn, var ju torsdag trots allt.

Fick inte mycket sömn natten till fredagen men var ändå ganska fräsh kände jag.

Hur länge tycker ni man ska vänta till nästa gång man tar?
Citera
2019-03-02, 16:09
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Åt E för första gången i förgår. Dom var hjärtformade rosa, som det stod Love på.

I alla fall, hade en kul kväll antar jag. Satt bara hemma vid datorn, var ju torsdag trots allt.

Enligt det jag har läst bör man vänta typ tre månader, men minst en månad iallafall. Ju längre du väntar desto bättre antar jag.
Citera
2019-03-02, 16:09
Medlem
Citat:

Minst 2 veckor. Helst någon månad eller 2 för att låta serotoninreceptorerna återhämta sig litegranna.
Citera
2019-03-02, 16:11
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Enligt det jag har läst bör man vänta typ tre månader, men minst en månad iallafall. Ju längre du väntar desto bättre antar jag.

Jo klart att det blir bättre ju längre man väntar till nästa gång Men tänkte om det blir någon märkbar skillnad på 2-3 veckor och 2-3 månader.

Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Minst 2 veckor. Helst någon månad eller 2 för att låta serotoninreceptorerna återhämta sig litegranna.

Jo tänkte något liknande, hade förmodligen inte var lika ''sugen'' om jag hade vaknat upp värre i går men som sagt känner mig som vanligt och fräsh nu, men en månad ungefär då kanske
Citera
2019-03-02, 16:14
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Jo klart att det blir bättre ju längre man väntar till nästa gång Men tänkte om det blir någon märkbar skillnad på 2-3 veckor och 2-3 månader.

Jag är oerfaren med mdma, men jag tror inte skillnaden på ruset blir så stor. Grejen är väl mer att det är väldigt dåligt för hjärnan.
Citera
2019-03-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Valfri opiat kirrar biffen. Jag var så sjukt deppad dagen efter MDMA. Det hade inte spelat nån roll vad jag hade ätit, hade varit på skitkass humör ändå. Det enda som hjälper är något som påverkar dopaminet (utom amfetamin) så att man blir glad.
Är så less på alla mattips som ska hjälpa mot tjack och mdma-avtändningar. Om det ens funkar lite så är det enbart placebo. Benso och/eller opiater och kanske cannabis så att man äter ordentligt så mår man bra igen

Inte alla som får tag i. Weed är ju bra när man ska sova. Bättre att då följa råden om C-vitaminer o dyligt
Citera
2019-03-02, 19:26
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuFi
Inte alla som får tag i. Weed är ju bra när man ska sova. Bättre att då följa råden om C-vitaminer o dyligt

Nej det är sant. Beroende på hur länge och hur mkt MDMA man har tagit så kan ju alkohol hjälpa till lite. Jag körde bara ett kort race med en lite dos så jag var bara grymt deppad ca 12 timmar så då kan man ju dricka alkohol lite försiktigt för att inte gå under av depression.
Men vissa blir ju tydligen deprimerade i dagar, t.o.m veckor och då får man väl leva med det och överdosera med C-vitamin och hoppas på det bästa.
Men så svårt är det inte att få tag i något humörhöjande om man mår dåligt efter en MDMA session. Finns en hel uppsjö att ta. Några exempel på preparat som är enkla att få tag på;
Tramadol
Xanor
Subutex
Kratom
Cannabis
Alkohol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem