Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-21, 18:13
Medlem
Arnoldt101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruzzidullmannen
Lagom dos mdma, låga doser koks då och då. Mdma sitter väl i 4 timmar, koks 1 kanske. I Spanien var det standard att blanda koks och mdma och de körde HÅRT och ingen fick serotogentsyndrom.

funkar schyst. tycker dock koks förstör lite av effekten, MD ska avnjutas så som det är
Citera
2013-03-21, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldt101
funkar schyst. tycker dock koks förstör lite av effekten, MD ska avnjutas så som det är

Absolut, en smaksak. Vill man bli lite mer "speedad" så kan man ta koks. Jag föredrar mdma och lite öl
Citera
2013-03-21, 18:14
Medlem
Arnoldt101s avatar
Citat:
Min värsta kombo:

Först öl som grund (kanske 2.5 liter), sen affe (ett par linor) Sen kanske 5-6 bra E under ett dygn (minst), sen ett LSD märke samt lite svamp och därefter Roppar som landning.

Fy gudarnas vad bra man mådde. Men rekommenderas inte
Edit: 2-CB var med där också, det kändes som om man flöt fram då man gick på sommarängarna.

lär ju varit en rätt skön kraschlandning dagen efter sen
Citera
2013-03-21, 18:16
Medlem
Citat:

dubbelpost
Citera
2013-03-21, 18:17
Medlem
Citat:

Japp, som en stor jumbojet rakt ner i marken Men jag hade kvar lite öl och benz så det bromsade kraschen liiiite...
Citera
2013-03-21, 18:25
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Vadå nej? Fan ljuger du för?!
Läs på och skaffa kunskap innan du börjar sprida osanning!!
Klart det är 'farligt' att ta droger, men om man bara vill köra nån gång när man senast körde 1,5 månad sen så tycker jag man kan köra på...
Citera
2013-03-21, 18:26
Medlem
Citat:
Japp, som en stor jumbojet rakt ner i marken Men jag hade kvar lite öl och benz så det bromsade kraschen liiiite...

Edit: Från 96 - 2003 har jag tryck i mig många E/mdma. I spanien köpte jag o mitt ex 100 st och tänkte "vi provar om dom är bra". Not good. Det slutade med att vi tog typ 10 var under 2 dygn...

Sen efteråt svettas man och ser ut som ett mongo. Lagom är bäst. 1, max 3 piller är lagom uppdelat på en festkväll. Då anser jag att det har låg giftighet. Och en ssri sist.
Citera
2013-03-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Klart det är 'farligt' att ta droger, men om man bara vill köra nån gång när man senast körde 1,5 månad sen så tycker jag man kan köra på...

Det är farligt, men man kan minimera "farligheten" och det var så vi körde i ravescenen.
Citera
2013-03-21, 20:44
Medlem
Citat:
Det är farligt, men man kan minimera "farligheten" och det var så vi körde i ravescenen.
Edit: Kanske inte vid det tillfället med exet, hmm
Citera
2013-03-21, 21:02
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Dela gärna med dig alla tips du har
Citera
2013-03-22, 00:42
Medlem
Arnoldt101s avatar
Citat:

Med MD räcker det med att hålla doserna på en vettig nivå, käka magnesiumtabletter och c-vitamin innan för att undvika käkspänningar och sen se till att dricka vatten så borde de gå fint!
Citera
2013-03-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Dela gärna med dig alla tips du har

Har du piller eller ren mdma där du vet att det är ca 150 mg rent så tycker jag att du tar ett, låter det slå på och i peaken ta en halv. Efter det räcker det enligt min erfarenhehet, ok är du på flerdarsrave så fyller du på med halvor så du är i peaken så länge du vill. Drick mycket vatten, är du på rave sitt ner ibland och njut av alla glada människor runt dig. ÄT nånting, banan, energybar vad som helst.

Sluta i tid. Är det vanlig klubb som har öppet till 5. Ta inget mer efter kanske 2 senast. Åk sen hem till nån, ät, drick, rök nåt och ligg o kramas.

Edit: Jag tog Prozac typ 2 timmar efter sista intag och det kändes bra. Ska minska giftigheten.
Edit2: Dagen efter är ju lite benz mysigt, men afterglowen är inte dum den heller. Den missade jag om jag mixade med affe. Ät nåt du får ner, nyponsoppa, kräm. Eller en fet köttbit med potäter om du klarar det. Och SOV sen mycket nästa natt.
Senast redigerad av kruzzidullmannen 2013-03-22 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in