Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiv
Hej! Det är så att jag har haft de bästa och värsta stunderna i mitt liv med MDMA. Första gången jag tog det så vart jag förälskad i drogen. Klart den bästa känslan jag har haft i mitt liv. Det gjorde att jag tog den ganska ofta. Runt 3 gånger i månaden. Det gjorde att jag fick grova hallisar och panik attacker. Vid nåt tillfälle fick jag serotonergt syndrom av 800 mg. Avtändningen/comedown höll på i flera dagar. Nu har jag vilat 4 månader och är sugen på att ta det igen. Tror ni att min hjärna är återställd och redo för det?
Låt bli, din hjärna är "programmerad" till att efterlängta det så mycket att du slutar se konsekvenserna. Allt som inte är mdma kommer framstå som gråare och gråare eftersom att dina seratonin nivåer kommer att vara låga, förutom de få timmar i månaden du tar mdma, som då blir som himmelriket.
Citera
2019-02-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Själv upplever jag att jag har tagit lite för mycket om jag blir jobbigt trött under ruset. Sätt att motverka tröttheten är t ex att aktivera sig och att inte vara för varmt klädd.
Att blanda in andra stimulanter bör man nog undvika, i varje fall amfetamin. Jag ger mig inte på att förklara varför, men googla (eller kolla bakåt i denna tråd) så finner du förklaringen.

Svårt att få upp kuken under ruset (för att inte säga helt omöjligt) tycker jag att det är, kanske lite dagen efter också, men alls icke i 2 dygn.

Hur mycket ren MDMA tar ni då?
Jag brukar inte ha nått problem att få upp kuken på kristaller, mycket svårare på kokain därimot då är den nästan helt död.
Citera
2019-02-22, 10:16
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duravitta
Hur mycket ren MDMA tar ni då?
Jag brukar inte ha nått problem att få upp kuken på kristaller, mycket svårare på kokain därimot då är den nästan helt död.

2,5 mg/kg kroppsvikt som startdos, och en påfyllning som är hälften så stor ett par timmar in.
Citera
2019-02-22, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
2,5 mg/kg kroppsvikt som startdos, och en påfyllning som är hälften så stor ett par timmar in.

Jag brukar ta ca 1,5mg/kg kroppsvikt
Och fylla på med lika mycket efter 1 timme.

Mitt rus är nog lite snällare än ditt
Citera
2019-02-23, 14:44
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duravitta
Jag brukar ta ca 1,5mg/kg kroppsvikt
Och fylla på med lika mycket efter 1 timme.

Mitt rus är nog lite snällare än ditt

Doskänsligheten är ju väldigt personlig och olika för olika droger.
Med denna dosering blir jag inte sådär jätte-E:ad, så att jag inte kan snacka ordentligt och ögonen bara vobblar och normalt uppförande är helt omöjligt.
Citera
2019-02-26, 22:28
Medlem
KringExs avatar
Är det någon som kan ge ett snabbt svar på vad man kan boosta MDMA med?
Citera
2019-02-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det någon som kan ge ett snabbt svar på vad man kan boosta MDMA med?

I vilket syfte? Mer effekt? Längre effekt? Andra droger?
Citera
2019-02-27, 15:48
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
I vilket syfte? Mer effekt? Längre effekt? Andra droger?

Mer och längre effekt
Citera
2019-02-28, 11:44
Medlem
Citat:
Mer och längre effekt

Boosta med mer MDMA, cirka 50% av originalintaget ungefär när du håller på att peeka.
Cannabis kan också stärka och förlänga effekten men med vissa effekter av cannabis givetvis .
Citera
2019-02-28, 14:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Boosta med mer MDMA, cirka 50% av originalintaget ungefär när du håller på att peeka.
Cannabis kan också stärka och förlänga effekten men med vissa effekter av cannabis givetvis .

Hur ofta kan man fylla på under en kväll och fortfarande få effekt?
Citera
2019-02-28, 14:59
Medlem
Citat:
Hur ofta kan man fylla på under en kväll och fortfarande få effekt?

Din hjärna får ganska snabbt inte ut något mer av serotoninet som flödat och de bästa effekterna du får efter multipla återdoseringar är MDA-rus (hallicunationer framför allt). Skulle säga att om du har MDMA så det räcker och blir över kan du återdosera kanske 2-3 gånger, men med risk för både att det inte ger lika mycket och för neurotoxicitet. MDMA tas bäst med ganska långa intervaller emellan för att låta serotoninet återhämta sig, så det är inte jättevänligt för att återdosera.

Vill du ha en MDMA-liknande känsla (men mer visuell) som går att återdosera kraftigare på kan jag rekommendera 2C-B.
Citera
2019-02-28, 15:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Din hjärna får ganska snabbt inte ut något mer av serotoninet som flödat och de bästa effekterna du får efter multipla återdoseringar är MDA-rus (hallicunationer framför allt). Skulle säga att om du har MDMA så det räcker och blir över kan du återdosera kanske 2-3 gånger, men med risk för både att det inte ger lika mycket och för neurotoxicitet. MDMA tas bäst med ganska långa intervaller emellan för att låta serotoninet återhämta sig, så det är inte jättevänligt för att återdosera.

Vill du ha en MDMA-liknande känsla (men mer visuell) som går att återdosera kraftigare på kan jag rekommendera 2C-B.

Men är inte 2C-B väldigt hallucinogen? Jag kan ingenting om den substansen Hur är ruset på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in