2019-03-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nej det är sant. Beroende på hur länge och hur mkt MDMA man har tagit så kan ju alkohol hjälpa till lite. Jag körde bara ett kort race med en lite dos så jag var bara grymt deppad ca 12 timmar så då kan man ju dricka alkohol lite försiktigt för att inte gå under av depression.
Men vissa blir ju tydligen deprimerade i dagar, t.o.m veckor och då får man väl leva med det och överdosera med C-vitamin och hoppas på det bästa.
Men så svårt är det inte att få tag i något humörhöjande om man mår dåligt efter en MDMA session. Finns en hel uppsjö att ta. Några exempel på preparat som är enkla att få tag på;
Tramadol
Xanor
Subutex
Kratom
Cannabis
Alkohol

Ja beställer man så. Nu blev liksom dagens rolling lite spontant, så ville veta mera praktiska grejer som jag kan köpa i affär.
Det blev iaf en smoothi med mycket antioxidanter och citronjuice för elektroluter
Märker imorgon om de funkat
Senast redigerad av KuFi 2019-03-02 kl. 20:24.
Citera
2019-03-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuFi
Ja beställer man så. Nu blev liksom dagens rolling lite spontant, så ville veta mera praktiska grejer som jag kan köpa i affär.

Bananer,nötter,frukt,juice och powerade för elektrolyterna. Sedan kan du ju köpa magnesium,vitamin C(antioxidant) mot neurotoxicitet.
Citera
2019-03-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Bananer,nötter,frukt,juice och powerade för elektrolyterna. Sedan kan du ju köpa magnesium,vitamin C(antioxidant) mot neurotoxicitet.

Vilken funktion fyller nötterna?
Citera
2019-03-02, 20:27
Medlem
Citat:
Vilken funktion fyller nötterna?

Skrev nötter bara för det har mycket mineraler och näring. Thats it. Blir ju inte så sugen på att äta efter eller under ett mdma rus..
Citera
2019-03-02, 20:29
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Det blev iaf en smoothi med mycket antioxidanter och citronjuice för elektroluter
Märker imorgon om de funkat

Du får försöka inbilla dig stenhårt att det kommer att funka men jag tror inte att det kommer att göra varken till er från
Citera
2019-03-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du får försöka inbilla dig stenhårt att det kommer att funka men jag tror inte att det kommer att göra varken till er från
Det kommer funka lite. Visst inte lika mycket som att ta opiater men bättre än inget. Rekommenderar L-tryptofan+Vitamin b6 dagen efter.. det hjälper mycket för serotoninet dock går det inte köpa i affärer i Sverige för det är "olagligt" som kosttillskott.
Citera
2019-03-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Det kommer funka lite. Visst inte lika mycket som att ta opiater men bättre än inget. Rekommenderar L-tryptofan+Vitamin b6 dagen efter.. det hjälper mycket för serotoninet dock går det inte köpa i affärer i Sverige för det är "olagligt" som kosttillskott.

5htp säger ju vissa funkar bra?
Citera
2019-03-05, 23:32
Medlem
Överdosering av MDMA? Hur kunde det gå så snett?

För ett par månader sedan bestämde jag och två kompisar att vi skulle prova MDMA hemma hos en utav oss. Jag var den enda som inte provat tidigare. Vi hade druckit en del alkohol under kvällen, men inte mer än en vanlig utekväll. Jag var den som va minst onyckter vid tillfället. Jag tog även minst av de krosade kristllerna som vi blandade ut i vätska. Det går kanske 10min och jag står och dansar när jag plötsligt inser att jag är själv i rummet. Jag går till sovrummet där min ena kompis ligger helt utslgen på sängen, jag försöker få kontakt med henne med hon ligger där som en jäst klump och rör sig inte men jag känner att hon andas. Jag hör ett brak inifrån toaletten och rusar dit, min andra kompis ligger på golvet i sina egna spyor och pratar i tungor. Jag lägger henne på sidan så hon har fria luftvägar och ringer 112, nu bärjar även min överkropp att domna av och jag är riktigt skärrad över vad jag bevittnar. Försöker själv att stoppa fingrarna i halsen för att få upp det jag tagit men det är snustorrt. Personalen på 112 guidar mig och jag får bland annat slå på bröstet på min kompis som ligge i sängen och massera bröstkorgen hårt för att hålla igång blodcirkulationen, den andra kompisen ligger tvärt om som förvriden i krämpor och talar i tungor. När ambulanspersonalen kommer har min överkropp domnat av även om jag är vid fullt medvetande.

Vi alla tre förs i ambulans till st göran där vi blir om händertagna. Allt detta är självklart riktigt jävla obehagligt. Mina två vänner kommer inte ihåg något från kvällen och jag själv kan inte få bort bilden på min vän liggandes i krämpor i sina blodiga spyor på golvet från min näthinna. Jag trodde att båda mina vänner skulle dö eller vakna upp som en grönsak och att jag skulle va den enda som minns .. Vet inte vad som är värst att tänka sig faktiskt.. Hur som helst så är jag tacksam att jag är vid liv.

Fråga, hur fan kunde det gå så här snett och vad va det vi fick i oss?? Läser bara inlägg efter inlägg om hur bra och härligt MDMA är.. Det är inte min erfarenhet efter den sjukaste kvällen jag någonsin varit med om. Antagligen blev vi grundlurade av någon, vem vet jag inte. Jag var inte inblandad i köpprocessen. Någon som har en tes eller erfarenhet att dela med sog utav?

Fakta: vi betalde 800kr vardera, minns inte hur stor biten va, men att det fanns kvar efter att vi tagit.
Citera
2019-03-05, 23:43
Medlem
jagnickars avatar
Man brukar ta ca 0,2 gram kristaller. En sådan dos brukar kosta ca 200-300 kronor. Om det var MDMA ni köpte och betalade 800 spänn var så har ni alltså köpt MDMA för 2400.

En mängd MDMA för 800 spänn borde ha räckt till er allihopa.

Ni har ingen aning om hur mycket ni köpte?

Vad sa läkarna om det som hade hänt? Gjorde de några drogtester för att se vad ni hade fått i er?
Citera
2019-03-05, 23:45
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Fy vad läskigt att lösa om eran upplevelse, har tyvärr inget svar på om ni kan fått i er något annat men har ni betalat 800 var så har ni garanterat fått ett gram var och de ska man absolut inte ta allt av, helst bara en tiondel så de kanske var en överdos? Bli dock fundersam när du säger att de bara tog tio minuter innan ni fick effekt så snabbt brukar man sällan känna av mdma, men i stor dos så kanske det är möjligt?

Blir intressant att läsa vad som gått fel från andra mer pålästa. Skönt att ni klarade er såpass bra och att du var förnuftig nog att ringa 112!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minsommarkatt
Fråga, hur fan kunde det gå så här snett och vad va det vi fick i oss?? Läser bara inlägg efter inlägg om hur bra och härligt MDMA är.. Det är inte min erfarenhet efter den sjukaste kvällen jag någonsin varit med om. Antagligen blev vi grundlurade Fakta: vi betalde 800kr vardera, minns inte hur stor biten va, men att det fanns kvar efter att vi tagit.

Alltid kul att läsa om puckon som du som ska pröva knark som ska vara så kult. 800 kronor var, det räcker till minst 15 gram MDMA (säger inte att detta är själva verket i ert fall), så förmodligen inte så jävla konstigt att ni tog för mycket OCH ni hade druckit vilket heller man inte ska.

Håll dig till spriten, irriterande att läsa sånt här men bra att ni klarade er oskadda.
Senast redigerad av ryyymdman 2019-03-05 kl. 23:47.
Citera
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Överdosering av MDMA? Hur kunde det gå så snett? infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in