Citat:
Ursprungligen postat av
Ztrife
Hej allihopa!
Kickade 1 E första gången i mitt liv för två veckor sen. Riiiktigt nice kväll.
Kickade 2 st denna helgen och fick en ännu bättre kväll, trodde inte det gick o slå förra men de va helt magiskt.
Nu till min fråga...
Ska på en riktigt hypad fest om 2 veckor, vågar jag ta 2 st E då? Hur farligt tror ni det är?
Borde jag skita i det och vänta ett par månader? Isåfall, hur många? OM jag kör den kvällen så har jag lovat mig själv att hålla upp minst i ett halvår.
Tacksam för svar.
Problemet med den där frågan är väl att ingen vet säkert, men 3 gånger på 4 veckor är väl över alla försiktighetsrekommendationer jag har sett i alla fall.
Det finns folk här som säger till dig att det är helt åt helvete, andra som säger att det är hur lugnt som helst.
Jag själv, som väl är någon stans emellan de två grupperna ovan, hade inte känt mig bekväm med så täta roll, speciellt inte som du verkar ha rullat ordentligt vid de tidigare tillfällena (inte bara ett smakprov). Det är också troligt att kvaliteten blir avsevärt sämre nästa gång.
Men, som sagt: ingen vet säkert. Väljer du att rulla igen, är det nog klokt att låta pallet vila ett tag sen. Lämpligt att se till att du är så återställd som möjligt på den korta tid du har fram till nästa roll också - käka 5-HTP t ex.