Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Is4kq
Hur går det nu då?
Drar i mig tjack.
Citera
2020-06-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Tog en halv fc barcelona (260mg) för 1.5 timme sedan och känner mig nu bara halvskön konstigt nog. Tog andra halvan nu också.

Kan att jag har använt tramadol dagarna innan ha något med saken att göra?

Så där har jag känt på sistone. Inga av tabbarna når liksom upp till det som hände de första två gångerna Körde sist i slutet på april och då var det som en riktig berg-och-dalbana.Liksom först upp, sen skön, sen tillbaka, sen upp 1-2 gånger till och tillbaka innan det planade ut och blev normalt igen.

Planerar väl köra en gång till innan semesterns slut. Skall man dricka mycket grapefruktjuice innan och under kanske?
Senast redigerad av fonzen 2020-06-30 kl. 20:01.
Citera
2020-06-30, 21:02
Medlem
Citat:
Drar i mig tjack.

Du skrev i en tråd häromdagen att du tog eva den kvällen så om du tog eva idag igen så är det inte konstigt att det inte slog ordentligt.
Citera
2020-07-03, 10:23
Medlem
Att man funkar olika är förståligt, men när jag och min kompis tar mdma kristaller bombar vi först ca 120mg
Sen fyller på med jämna mellanrum ca 120mg vartefter under kvällen men efter ca 4 timmar avtar hennes rus och hon blir mer trött och uttråkad medans jag fortfarande är på topp.
Vad kan man göra för att vi ska ha samma goa feeling ihop längre?

Btw vi har provat att bomba med mer men hon blir illamående och skakig då så 120 verkar lagom.

Kan man tex börja ta tjack eller ladd då när hennes dipp kommer?
Senast redigerad av Shelbycobra 2020-07-03 kl. 10:27. Anledning: Lägga till text
Citera
2020-07-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shelbycobra
Att man funkar olika är förståligt, men när jag och min kompis tar mdma kristaller bombar vi först ca 120mg
Sen fyller på med jämna mellanrum ca 120mg vartefter under kvällen men efter ca 4 timmar avtar hennes rus och hon blir mer trött och uttråkad medans jag fortfarande är på topp.
Vad kan man göra för att vi ska ha samma goa feeling ihop längre?

Btw vi har provat att bomba med mer men hon blir illamående och skakig då så 120 verkar lagom.

Kan man tex börja ta tjack eller ladd då när hennes dipp kommer?

Alla fungerar olika som sagt, att börja ta tjack och ladd efter att man tagit MDMA ökar risken för hjärnskador väldigt mycket. Förövrigt så är 4 timmar väldigt lång tid, för mig brukar det sitta i 2-3 timmar.
Citera
2020-07-03, 21:17
Medlem
Tog en halv molly i tisdags och fick ett kast rus, tog tjack i onsdags och tram i torsdags. Är det lugnt att ta en knapp e nu?
Citera
2020-07-03, 22:37
Medlem
Citat:
Tog en halv molly i tisdags och fick ett kast rus, tog tjack i onsdags och tram i torsdags. Är det lugnt att ta en knapp e nu?
Ja det är ”lugnt” men du kommer inte känna mycket, speciellt om du inte ens kände i tisdags. Vänta iallafall en månad så slipper du förlora magin, pengar och hjärnceller.
Citera
2020-07-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Ja det är ”lugnt” men du kommer inte känna mycket, speciellt om du inte ens kände i tisdags. Vänta iallafall en månad så slipper du förlora magin, pengar och hjärnceller.
Mår mycket bra nu, en timme in på 260mg fc barcelona. Blir amfetamin vid 03:00 tro.
Citera
2020-07-04, 11:00
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Drar i mig tjack.
Tramadol, MDMA, amfetamin... Ryck upp dig och ta tag i ditt liv innan det går illa på allvar.
Citera
2020-07-06, 02:10
Medlem
Känner inget av mina E (dag 2)

Tjenare!

Åt 2st knappar igår, hade inte ätit på bra tag(1+ år.) Slog som fan, mådde gött & hade ett trevligt rus.

Hade 2st knappar kvar & pundig som jag är så bestämde jag mig för att käka dom ikväll. Har aldrig testat 2 dagar i rad tidigare & vet att man inte kan förvänta sig samma effekt. Men nu såhär 3h senare så känner jag minimala effekter, nästan inget alls.

Igår flög jag efter 35 min (aldrig slagit så fort tidigare) & idag typ nada. Åt middag innan intaget, kan det påverka/fördröja upp till 3h?

Jag förstår om "detta" är allt jag kan förvänta mig när man äter 2 dagar i rad. Men tycker det är lite konstigt att jag inte fått "tefats-ögon" tex. Kan det vara en indikation på att det inte slagit än? Trots 3h sen intag? Känner mig lite småmysig i övrigt, lite rysningar & så. Men inget värmeslag, "tefats-ögon" eller andra tydliga tecken. Det är samma knappar som intogs dag 1.

Tack för hjälpen!
Citera
2020-07-06, 04:32
Medlem
Du har säkert redan bränt allt serotonin redan dag 1, därför får du minimala effekter på samma dos nu.
3Timmar bör det inte ta innan det slår på även fast man käkat iaf.
E är värdelöst att ta för ofta. Det tar tid för serotonin receptorerna att återhämta sig,
jag har själv försökt käka E dagen efter, och har tom dubblat dosen utan bra resultat.
Citera
2020-07-06, 06:41
Medlem
Melange5738s avatar
Fattar inte att du ens ställer frågan. Självklart kan du inte ta MDMA flera dagar i rad. Det är inte ens rekommenderat att återdosera samma dag om du inte tagit väldigt låg dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in