Citat:
Kul! Hoppas det varar. Ska inte ropa hej än, men har själv en tjej på g sen några veckor som verkar väldigt lovande. Inte officiellt tillsammans än men mycket tyder på den vägen (bättre än mina tidigare jämförbara "investeringar"). Inaktiverad & utloggad men inte borttagen Tinderprofil (än) för min del. Avvecklat de andra aktuella kontakterna; både lätt och svårt -gäller att inte bli för girig och istället försöka fokusera på en och samma, när man märker av rätt förutsättningar.
Bra skrivet. Det är många incels som typ räknar med att de ska ha en oskuld typ. Ganska orealistiskt om man inte är beredd att plocka dem innan de är byxmyndiga typ.. Som du säger det är något man får räkna med, man har ju dessutom själv förhoppningsvis en diger historia, så varför ska det vara annorlunda för tjejer? Tyder om inte annat på en skev människosyn.
Vad menar du är egentligen skillnaden fysiologiskt mellan 10 och 20 samlagspartner? Det relevanta är väl (om något), hur länge sedan förra?
Det handlar nog egentligen om ditt eget självförtroende och självkänsla.
Bra skrivet. Det är många incels som typ räknar med att de ska ha en oskuld typ. Ganska orealistiskt om man inte är beredd att plocka dem innan de är byxmyndiga typ.. Som du säger det är något man får räkna med, man har ju dessutom själv förhoppningsvis en diger historia, så varför ska det vara annorlunda för tjejer? Tyder om inte annat på en skev människosyn.
Vad menar du är egentligen skillnaden fysiologiskt mellan 10 och 20 samlagspartner? Det relevanta är väl (om något), hur länge sedan förra?
Det handlar nog egentligen om ditt eget självförtroende och självkänsla.
Just det, incels, det nya buzzordet. "Jag vill inte ha en tjej som legat runt med 100 killar", "åh fyfan vilken jävla incel asså". Snälla skriv vart jag har sagt att jag letar efter en oskuld?
Jag kan seriöst bara tänka mig att du exakt är en av dom här personerna som jag pratar om med tanke på hur defensiv du blir. Inte någonstans i vad jag skrev så har jag sagt att jag letar efter en oskuld och det är inte heller något som jag velat ha, men för er så finns det inget mellanrum, antingen så vill man ha en brud som knullat var varenda kille i din kompiskrets, eller så är man en muslim som bara söker oskulder för att man vill att bruden ska ha någon självrespekt. xD